MoonHunt Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Witam, jestem nowy na forum. Jeżeli założyłem temat w złym dziale to z góry przepraszam. Szukam porady - na początku chciałem kupić Audi a6 c5 2.8q, ale dość ciężko jest znaleźć taki samochód, więc przeglądam również Audi a4 b6 3.0q i mam kilka pytań: 1. W a6 c5 czytałem kiepskie opinie na temat 3.0, ale czy to jest ten sam silnik w a4 b6 (bo tu z kolei dość dobre opinie widziałem) 2. Prosiłbym o ogólne opinie na temat a4 b6 z silnikiem 3.0 w quattro, chodzi o awaryjność, czy nadaje się do lpg itp.
darox5 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Ten sam motor, kod silnika ASN. Silnik lubi LPG tak samo jak 4.2. Jeśli kupisz, szrota to się zalamiesz. O ten silnik trzeba dbać, często kupują go ludzie dla szpanu a nie mają kasy na utrzymanie i takie właśnie auto możesz kupić. Quattro coś wspaniałego, tego nie zepsujesz, dźwięk poezja lepszy tylko w 4.2. Ja mam a4 z tym silnikiem 5 lat, wymieniłem w tym czasie tylko tarcze i sprzęgło, a i termostat. Oczywiście oleje filtry na czas. Jestem przezadowolony z tego auta. Więc jeśli kupisz dobre i będziesz dbał to będziesz zadowolony. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
MoonHunt Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Opublikowano 23 Lutego 2017 A jak z awaryjnością? Bo coś czytałem o zmiennych fazach rozrządu.
darox5 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Nigdy nie miałem problemu z fazatorami, ale leje olej Valvoline 5w50. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Kruk_89 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Teraz, darox5 napisał: Nigdy nie miałem problemu z fazatorami, ale leje olej Valvoline 5w50. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka jaki przepał?
darox5 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Dolewka 0,5 litra na 15 tyś, Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Kruk_89 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 18 minut temu, MoonHunt napisał: A jak z awaryjnością? Bo coś czytałem o zmiennych fazach rozrządu. pierwsze pól roku u machera spuścizna po poprzednim właścicielu. Teraz od napraw ponad rok żadnych poważnych napraw auto ma prawie serie czyli 216km i 298Nm (ori 220 i 300Nm) osobiście a6 c5 to tylko 2.7 BiT
Kruk_89 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 1 minutę temu, darox5 napisał: Dolewka 0,5 litra na 15 tyś, Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka zazdroszczę u mnie chleje jak gupi 0,5l na 2tyś/km ale i noga ciężka olej 5w40 Motul
darox5 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Ile??? Matko moja :-) , ale ja tak samo jeżdżę but pod każdym biegiem. Tylko że mi stuknelo teraz 220 tyś przebiegu i jest to oryginalny przebieg sprawdzany w salonie Audi jak kupowałem.Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
Kruk_89 Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 ja mam 260tyś przebiegu nie potwierdzone. U mnie to poprzednik doprowadził raczej do takiego poboru. Ale i tak nie jest źle nie którym łyka 1l/1000km silnik luźno spasowany coś musi łyknąć
MoonHunt Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Opublikowano 23 Lutego 2017 No także ja rozważam albo a6 c5 2.8q albo wlasnie a4 b6 3.0q. O a6 sporo czytałem, a o tym a4 właśnie nie wiem zbyt wiele, ale troche słyszałem o awaryjności silnika 3.0 właśnie.
MoonHunt Opublikowano 23 Lutego 2017 Autor Opublikowano 23 Lutego 2017 A jaki mniej więcej koszt wymiany sprzęgła wyszedł? Bo tam chyba koło dwumasowe jest.
Koucz Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 Mam od 2 lat, sam zakładałem lpg i jedyne co mogę powiedzieć to że ten silnik się nie nudzi. Tak jak koledzy wyżej, trzeba dbać o płyny ustrojowe, zaglądać od czasu do czasu pod maskę a auto odwdzięczy się bezawaryjnością. Ja przy mojej bardzo ciężkiej nodze mam jedynie skrzynie automatyczną do oględzin. Niestety skrzynie 5hp19 do sportowych nie należą i przy intensywnej eksploatacji (w moim przypadku) traci na parametrach. Także jak automat, to sprawdź dokładnie zmiany biegów, błędy w sterowniku oraz spód samochodu. Osobiście polecam.
tutusik Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 (edytowane) Panowie, Nie wiem czy tu mogę zadać pytanie ale szukam tematu gdzie są wypisane bolączki silnika 3.0 v6. Mam jedno cabrio na oku: goo.gl/nygGN0 Copy short URL . Gościu ma już 3,5 roku i zrobił trochę w nim: Czy trzeba o coś się martwić? Czy wszystkie typowe bolączki zostały przez niego zrobione? Prawa strona auta malowana była. P.S Olejcie ten opis z tymi recaro i bbs 18" Edytowane 23 Lutego 2017 przez tutusik
tutusik Opublikowano 23 Lutego 2017 Opublikowano 23 Lutego 2017 (edytowane) Proszę o skasowanie tego postu bo się zdublowało :/ Edytowane 23 Lutego 2017 przez tutusik
MoonHunt Opublikowano 24 Lutego 2017 Autor Opublikowano 24 Lutego 2017 12 godzin temu, Koucz napisał: Mam od 2 lat, sam zakładałem lpg i jedyne co mogę powiedzieć to że ten silnik się nie nudzi. Tak jak koledzy wyżej, trzeba dbać o płyny ustrojowe, zaglądać od czasu do czasu pod maskę a auto odwdzięczy się bezawaryjnością. Ja przy mojej bardzo ciężkiej nodze mam jedynie skrzynie automatyczną do oględzin. Niestety skrzynie 5hp19 do sportowych nie należą i przy intensywnej eksploatacji (w moim przypadku) traci na parametrach. Także jak automat, to sprawdź dokładnie zmiany biegów, błędy w sterowniku oraz spód samochodu. Osobiście polecam. A jaki mniej więcej koszt lpg? No i oprócz tego nie wiem czy u mnie w mieście jest dobry gazownik ;/
Koucz Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Dnia 24.02.2017 o 10:19, MoonHunt napisał: A jaki mniej więcej koszt lpg? No i oprócz tego nie wiem czy u mnie w mieście jest dobry gazownik ;/ Jak dobrze pamiętam to płaciłem około 2500zł za instalację z wybranymi przeze mnie elementami. Też nie mam gazownika koło siebie, jechałem do niego niecałe 60km. Nie mniej jednak lepiej jechać dalej do dobrego, niż zostawić u byle kogo i się później bujać z problemami.
darox5 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Regeneracja dwumasu 1200, 1400, a nowa tarcza prawie 900 i zamach 1800 plus robota niektórzy 400 zł a są tacy co ogarniaja to za 250 :-D Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
BeyerBrown Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 (edytowane) Dnia 23.02.2017 o 21:54, tutusik napisał: Mam jedno cabrio na oku: goo.gl/nygGN0 Przy moim to ono biedne jest... poszło PW do Ciebie BTW. Fotele Recaro a na fotach najzwyklejsze naleśniki w manualu... Edytowane 1 Marca 2017 przez BeyerBrown
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się