was002 Opublikowano 3 Marca 2017 Autor Opublikowano 3 Marca 2017 1 minutę temu, krystian3769 napisał: Czyli co jest pod resztą podłogi już wiedziałeś? tja... podnośnik, klucz do blokady kół i komplet nieużywanych narzędzi. Nie wiem po co mi podnośnik skoro nie mam koła zapasowego...
krystian3769 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 21 minut temu, was002 napisał: tja... podnośnik, klucz do blokady kół i komplet nieużywanych narzędzi. Nie wiem po co mi podnośnik skoro nie mam koła zapasowego... Ja natomiast wpadłem w konsternacje jak zobaczyłem brak podnośnika i brak klucza ... Ale po chwili doszedłem do tego samego wniosku co Ty ... No po co mnie to jak koła nie ma
komoornik Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 Czyli spalanie jak sporo ciekawsze RS6 A tu spalanie A6 2.0 TDI 190KM FWD S Tronic
KoJ@K Opublikowano 4 Marca 2017 Opublikowano 4 Marca 2017 Niby wszystko pieknie ladnie, ale brakuje mi tu powietrza i ogromniastego kola lezacego na tej zakurzonej pustyni piekna jest
was002 Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Opublikowano 5 Marca 2017 (edytowane) Dnia 3/3/2017 o 19:28, komoornik napisał: Czyli spalanie jak sporo ciekawsze RS6 no nie bardzo... 11.8 mi wskazuje średnią aktualnie po przejechaniu 250km... więc chyba nie tak do końca Nie mniej staram się nigdy nie patrzeć na wynik z kalkulatora, tylko analizować statystykę robioną na pomiarze z dystrybutora. Ten samochód jest bardziej ekonomiczny od mojej ex ... Subaru STI... Dnia 3/4/2017 o 04:41, KoJ@K napisał: Niby wszystko pieknie ladnie, ale brakuje mi tu powietrza i ogromniastego kola lezacego na tej zakurzonej pustyni ja się nie lubię w offroad bawić, ale wiem, że to wciąga (patrząc po tym jak znajomi dłubią Jeepy i inne Land Cruisery...) Przeglądając to forum olśniło mnie, że w sumie każdego VAGa można przerobić mniej czy więcej tak, jak się chce - jedną z największych bolączego tego auta (jeśli nie liczyć małego baku) jest licznik -> Czy może mi ktoś podpowiedzieć w temacie o kodowaniu licznika? Edytowane 5 Marca 2017 przez was002
Norbas Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Fajnie temat się czyta Fura marzenie niechaj sprawia frajdę Ciekawe czy eReSiak ma bardziej wydajniejszy i rozbudowany układ chłodzenia
Animal Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 Przeczytałem z największą przyjemnością... świetna historia i świetne auto - te po drodze do RS-a też niczego sobie
was002 Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Opublikowano 9 Marca 2017 (edytowane) Poznajcie młodszego brata RS4ki -> MK7 GTI. Zakupiony z myślą o żonie, ale używany przy każdej normalnej okazji, która nie wymaga przewiezienia niczego długiego... Wskutek czego RS4 nie nosi śladów użytkowania, a Golf jest już tak poobijany, że aż żal na niego patrzeć (jak jest super wypucowany, bo jak go trochę przykurzy to tych kilka dziur po drzwiach nawet nie widać). Ja mam OCD z gatunku "nie pojadę, dopóki szyba nie będzie czysta", więc będę płakał nad każdą rysą, czego normalni ludzie nawet nie zauważają. Wracając do sprawy - zrobiłem dziś trasę (400km) i powiem szczerze, że do jazdy "na codzień" jednak wolę Golfa (!), niż RS4... Już mówię dlaczego: Na plus Golfa: - RS4 jest cholernie "ciężki" do jazdy... Golfa się prowadzi super łatwo. To o tą "lekkość" i "łatwość" prowadzenia jednak chodzi, jeśli w grę wchodzi długa trasa (z przerwą na pracę). W takim momencie jednak wolę samochód, na którym mogę polegać... - robi 650km/baku, można cały dzień jeździć bez szukania stacji benzynowej (w godzinach szczytu stanie na stacji w UAE jest cholernie dołujące... 20-30 minut w kolejce się jednak strasznie dłuży, a do tego powoduje że do głowy przychodzą różne myśli ... - po 20 minutach stania w końcu twoja kolej, a gość przed tobą wsiada do samochodu i nie odjeżdża przez 10...20...30...sekund... najgorsze emocje z człowieka wychodzą...) - skrzynia jest mniej agresywna, nie szarpie podczas agresywnych przyspieszeń, jest o wiele płynniejsza niż ten automat w RS4, a do tego jest przewidywalna (Sport od razu zrzuca dwa biegi w dół i czeka aż zaczniesz cisnąć). - super jako daily driver - ma tempomat (serio, ACC na drogi Bliskiego Wschodu to dramat... wczoraj zaliczyem hamowanie awaryjne przy 140km/h bo zawiało plastikową torebkę na drogę, mało się nie zesrałem, a już na pewno gościu za mną miał mokro, bo minął mnie z prawej strony - tutaj się jeździ na zderzaku jednak...) - na klimaty wakacyjne tylko materiałowe siedzenia... skórzane fotele w połączeniu ze słońcem = mokra du*a... i plecy... wszystko mokre... - układ kierowniczy w Golfie działa cały czas tak samo... I działa poprawnie. I coś przekazuje. Nie wiem jak to jest zrobione w RS4, ale w ogóle nie czuć niczego, ani nierówności, ani "kształtu" drogi... a do tego sztucznie zmienia odpowiedź w zależności od prędkości - manewrowanie po parkingu jest super łatwe jakby auto wisiało na podnośniku, a zjechanie z ronda sprawia że muszę z kierownicą walczyć, bo jedyne co ona robi to wraca do punktu 0 przy dużych prędkościach. Jazda w trybie dynamic przypomina mi Subaru w którym padło serwo... Teraz dochodzimy do tego dlaczego GTI jest jednak gorsze niż RS4. Oto dlaczego: Mówiłem, że mam OCD? Widzicie o czym mówię...? Edytowane 9 Marca 2017 przez was002
Kosmita Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 (edytowane) Dobrze poczytać kogoś kto ma podobnie jak ja. Ja zawsze czuję lub słyszę lub widzę rzeczy, których ogólnie przeciętni ludzie nie czują, nie zauważają lub nie słyszą.. Ja w swojej dlatego przy konfiguracji zrezygnowałem z systemów ingerujących w prowadzenie samochodem (łącznie z aktywnym tempomatem), zrezygnowałem ze skóry (Audi jako jedyne z najlepszej Trójki ma dostępną tapicerkę skóra-alcantara - najlepsze rozwiązanie na prestiż połączony z funkcjonalnością) i zrezygnowałem z aktywnego zawieszenia - wolę jednak czuć drogę. I nie zrezygnowałem dlatego, że oszczędzałem na samochodzie tylko dlatego właśnie żeby uniknąć Twoich minusów. Jak jeździłem RS7 to w trybie comfort skrzynia i nie szarpała i samochód wydawał się lekki. Nie wiem czemu w RS4 b8 Drive Select nie jest tak dobrze zrobiony.. Nawet u mnie zmienia się całkiem charakter samochodu na bardziej delikatny i płynniejszy. Edytowane 9 Marca 2017 przez Kosmita
muunv Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 [emoji4] Dobrze poczytać kogoś kto ma podobnie jak ja. Ja zawsze czuję lub słyszę lub widzę rzeczy, których ogólnie przeciętni ludzie nie czują, nie zauważają lub nie słyszą.. Tak chyba ma sporo osob w naszym gronie Samna to "cierpie" Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kosmita Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 51 minut temu, dakine0007 napisał: Tak chyba ma sporo osob w naszym gronie Samna to "cierpie" Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W sumie masz rację. W naszym gronie ma tak większość osób. Ale @was002 ładnie to opisuje
FroS-t Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 3 godziny temu, was002 napisał: Ja mam OCD z gatunku "nie pojadę, dopóki szyba nie będzie czysta", więc będę płakał nad każdą rysą, czego normalni ludzie nawet nie zauważają. Mów mi bracie
Norbas Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 Można listę robić @was002 pokrętło głośności na koniec dnia powinno być w innej pozycji......
was002 Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Opublikowano 10 Marca 2017 8 godzin temu, Norbas napisał: okrętło głośności na koniec dnia powinno być w innej pozycji..... tu punkty za spostrzegawczość! pokrętło się kręci, ta ikonka powinna być w jakiś sposób symetryczna.... no i druga "gałka" nie ma żadnego oznaczenia gdzieś na forum mk7 znalazlem gościa, który sprzedaje czarne naklejki na te pokrętła, bo ewidentnie nie jestem jedynym, któremu to przeszkadza... Zawartość dodana 11 minutes later 15 godzin temu, Kosmita napisał: Ja w swojej dlatego przy konfiguracji zrezygnowałem z systemów ingerujących w prowadzenie samochodem (łącznie z aktywnym tempomatem), zrezygnowałem ze skóry (Audi jako jedyne z najlepszej Trójki ma dostępną tapicerkę skóra-alcantara - najlepsze rozwiązanie na prestiż połączony z funkcjonalnością) i zrezygnowałem z aktywnego zawieszenia - wolę jednak czuć drogę. I nie zrezygnowałem dlatego, że oszczędzałem na samochodzie tylko dlatego właśnie żeby uniknąć Twoich minusów. Jak jeździłem RS7 to w trybie comfort skrzynia i nie szarpała i samochód wydawał się lekki. Nie wiem czemu w RS4 b8 Drive Select nie jest tak dobrze zrobiony.. Nawet u mnie zmienia się całkiem charakter samochodu na bardziej delikatny i płynniejszy. ja nie miałem takiej możliwości kupując auto z drugiej ręki Nawet kupując nowe bierze się to, co jest w salonie (zwykle są to średnio wyposażone topowe wersje danego modelu, bez możliwości doboru żadnych opcji poza ewentualnie hakiem, koniecznie w skórze...) - taka natura Bliskiego Wschodu... Czy tempomat w B8 posiada możliwość wyboru konkretnej prędkości? Czy tylko "dziesiątkami" lub ustawienie tej, która jest aktualnie? W Golfie jest to rozwiązane fenomenalnie prosto... <znów golf> </znów golf> Lewo-prawo dzięsiatkami, res/set pojedynczymi km/h... W RSie ustawienie prędkości na autostradzie sprowadza się do ustalenia 140, a jak się rozpędzi to spowrotem na 130 i (w moim przypadku) celowanie w 139 przyciskiem po lewej stronie manetki tempomatu
Binek1.8T Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 1 godzinę temu, was002 napisał: Czy tempomat w B8 posiada możliwość wyboru konkretnej prędkości? Czy tylko "dziesiątkami" lub ustawienie tej, która jest aktualnie? W Golfie jest to rozwiązane fenomenalnie prosto... <znów golf> </znów golf> Lewo-prawo dzięsiatkami, res/set pojedynczymi km/h... W RSie ustawienie prędkości na autostradzie sprowadza się do ustalenia 140, a jak się rozpędzi to spowrotem na 130 i (w moim przypadku) celowanie w 139 przyciskiem po lewej stronie manetki tempomatu Ustawiasz sobie dana prędkość na tempomacie, wtedy dźwignia od tempomatu przechylasz góra doł tak jakby klikając i na ekranie miedzy zegarami wyświetli sie dana prędkość ktora jest ustawiona 134,135,137 etc..
was002 Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Opublikowano 10 Marca 2017 Godzinę temu, Binek1.8T napisał: Ustawiasz sobie dana prędkość na tempomacie, wtedy dźwignia od tempomatu przechylasz góra doł tak jakby klikając i na ekranie miedzy zegarami wyświetli sie dana prędkość ktora jest ustawiona 134,135,137 etc.. zgadza się, tylko ta zadana prędkość w moim aucie ustawia się "dziesiątkami"... 100, 110, 120... nie ma możliwości "wybrania" czegoś pośredniego. Za to można "wstrzelić" się w konkretną prędkość używając przycisku na lewej manetce (ustawienie aktualnej prędkości jako zadanej). BTW. Już wiem dlaczego tak mi się źle jeździło... przy zakupie bawiłem się ustawieniami trybu "Individual" i wydawało mi się, że ustawiłem wszystko na "comfort" poza dźwiękiem silnika. I tak zawsze w "individualu" jeździłem...
Rekomendowane odpowiedzi