Mateusz Uchmanowicz Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Witam, Panowie od kiedy pamiętam mam problem z zapalaniem auta. Zazwyczaj jak jest zimno, jednak teraz jest 10st na zewnątrz a auto i tak nie pali tak jak powinno. Bardzo proszę o informację jakie logi zrobić. Zrobię standardowo tak jak w instrukcji w przypiętym temacie wsyzstkie statyczne i dynamiczne. Dodam że wymienione niecały miesiąc świece na BERU. Bardzo proszę o pomoc i informacje, które logi zrobić dodatkowo aby sprawdzić to palenie.
Mateusz Uchmanowicz Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Opublikowano 28 Lutego 2017 Dodam, że filtr Paliwa zmieniany w czerwcu w 2016r. więc to również raczej nie powinien być powód.
Jarol Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Zrób logi kanału 013 i 023 zaraz po odpaleniu sinika. Oringi na pompkach wymieniałeś?
Mateusz Uchmanowicz Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Opublikowano 28 Lutego 2017 Oringów nie wymieniałem. Logi ostatni raz z pół roku temu robiłem i na jednej była spora korekcja. Zacząć logować i odpalić tak ?
Pawelpk Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 Odpalasz i logujesz. Mogą to być oringi na pompkach to jest norma w tych autach. Rozrząd wymieniałeś??
Mateusz Uchmanowicz Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Opublikowano 28 Lutego 2017 Tak rozrząd wymieniony po kupnie 1.5 roku temu
cl4vish Opublikowano 28 Lutego 2017 Opublikowano 28 Lutego 2017 (edytowane) Mimo tego, że jest nawet te +10st sprawdź dla świętego spokoju zasilanie świec żarowych/przekaźnik świec. U mnie to było to, a komputer żadnych błędów nie pokazywał. Edytowane 28 Lutego 2017 przez cl4vish
Chadury89 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Sprawdz tez regulator napiecia. Wczoraj wlasnie odebralem auto, wymieniony regulator napiecia I reszte pier**l w altku i auto pali na dotyk. Dodam ze tez jeden wtrysk ma gorsza korekcje, za niedlugo zmienie gumki i powinna byc bajka?
Mateusz Uchmanowicz Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Opublikowano 1 Marca 2017 Witam, Panowie Logi zrobione. 1. Logi zrobione z rana grupa 013+023 zaraz po odpaleniu http://vaglog.pl/log-013_023_E3iz9.html 2. Logi statyczne przy 90st 001 - http://vaglog.pl/log-001_U0f0O2.html 004 - http://vaglog.pl/log-004_S2u27n.html 013 - http://vaglog.pl/log-013_w4IjJGC.html 018 - http://vaglog.pl/log-018_jUjizX8.html 023 - http://vaglog.pl/log-023_8qQ63o.html 3. Logi dynamiczne - zrobiłem tylko te łączone po dwie grupy na jednym logu bo sam jechałem 001 - 004 - http://vaglog.pl/log-001_004_reMJ4rS.html 003 - 011 - http://vaglog.pl/log-003_011_L8l460E.html 011 - 010 - http://vaglog.pl/log-011_010_himjRTA.html 003 - 008 - 011 - http://vaglog.pl/log-003_008_011_UqfeP1I.html Mogę prosić o jakąś wstępną diagnozę ?
tomcio12345 Opublikowano 9 Marca 2017 Opublikowano 9 Marca 2017 Pompki źle nie wyglądają. Pompka w baku się odzywa? Daje dobre ciśnienie?
Mateusz Uchmanowicz Opublikowano 13 Marca 2017 Autor Opublikowano 13 Marca 2017 W ciągu tygodnia wymienię oringi na pompkach. Pompka w baku chyba okej, nie wiem jak sprawdzić ;D
Mateusz Uchmanowicz Opublikowano 24 Lutego 2018 Autor Opublikowano 24 Lutego 2018 Odświeżam kotleta. Oringi rok temu wymienione, niby się poprawiło ale przyszło lato więc było wszystko ok. Tej zimy problem znowu powrócił. Mrozy po -2 stopnie a auto telepie przy zapalaniu. -Świece żarowe nowe - Beru -Oringi na pompkach wymienione -Nowe aku Gdzie szukać przyczyny ? Już nie mam siły do tego samochodu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się