pezecik91 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Witam . Moje Audi a4 b6 1.8t 2003r w wersji sedan , silnik BFB 163km podniesiony na mapie silnika do 190 km . Otóż mam następujący problem auto po odpiecu klem akumulatora wyświetla błędy (błąd silnika,EPC,trakcja ) oraz nie ma mocy , turbo nie pracuje . Po podpięciu pod komputer wyskakuje następujące błędy : - nie działa sonda lamba nr 2 - czujnik nr2 pedała przyspieszania gazu nie działa - zbyt wysoka dawka paliwa Chciałbym również dodać ze auto jeździło dobrze i nie pojawiały się w/w bledy do czasu gdy zostały odpięte klemy akumulatora oraz czujniki,wtyczki itp poniewaz w aucie dokonywane były naprawy : - wymiana kompletnego rozrządu - wymiana uszczelki spod klawiatury - uszczelnienie wydechu na złączkach elastycznych - wymiana tarcz hamulcowych przednich Auto przy probie rozruchu dłużej kreci , można normalnie jechać tylko jest słabe . Proszę o pomoc . Zawartość dodana 41 minutes later Proszę o w miarę najszybsza pomoc
aiwer Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Źle poskładany rozrząd? Reszta napraw które wymieniłeś nie ma wpływu na pracę silnika.
pezecik91 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Własnie tez to obstawiałem . Jutro sprawdzę rozrząd i dam znać czy pomogło . Dzięki za wskazówkę
pezecik91 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Rozrząd ustawiony poprawnie - sprawdzany przez innego mechanika . Jakies inne pomysly na rozwiazanie usterki ?
kaman5151 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 (edytowane) Najpierw doprowadź do ładu te błędy aby się nie pojawiały. Check przez drugą sondę lambda spowoduje że auto przejdzie w tryb awaryjny przez co osiągi spadają. Warto zrobić logi dynamiczne. Bo teraz jest wróżenie z fusów. Edytowane 5 Kwietnia 2017 przez kaman5151
przem8 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 A przy tych wszystkich naprawach mechanicy przez przypadek nie pourywali jakiś kabli, ewentualnie może jakieś wtyczki rozpięte?
pezecik91 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Na logach z tego co wiem napewno sonda nr 2 nie wskazywała żadnych wartości wiec jutro nią się zajmę i dodatkowo zrobię screeny logow . Wiem napewno ze w aucie byla robiona mapa silnika zeby zwiekszyc moc , Czy to mialo by jakies znaczenie do w/w usterek ?
pezecik91 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Zauważyłem również że na rozruchu zimnego silnika nie włącza się ssanie a wcześniej działało
Łukasz13 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Podaj po ludzku nr. błedów z vaga bo tak to można się tylko domyslać co tam jest nie tak, druga sonda nie ma nic do mocy, bardziej już bład mieszanki czy to coś z pedałem gazu, moze powodować tryb awaryjny. Tak jak wczesniej koledzy pisali podaj nr. błędów i zrób logi dynamiczne a i sprawdz czy wszystkie wtyczki podpięte.
aiwer Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 2 hours ago, pezecik91 said: Zauważyłem również że na rozruchu zimnego silnika nie włącza się ssanie a wcześniej działało To może wskazywać na czujnik temperatury płynu chłodniczego. Podstawa to kody błędów, bez tego ani rusz
pezecik91 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Podłącze pod komputer i prześlę kody bledow oraz screeny logow dynamicznych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się