danii1987- Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 witam! Mam mały problem, tzn. po odpaleniu auta przez chwile słychać pompe wspomagania ok 5 sek i cichnie, odkręcając zbiorniczek zawsze pojawia się piana, kilkukrotnie próbowałem odpowietrzyć układ, odkręcając zbiorniczek i kręcąc kierownicą w jedna i w drugą stronę na odpalonym silniku. Niestety nic nie pomogło, sytuacja pojawiła się po wymianie magla, ok. 4 miesiące temu. Może miał ktoś podobny problem i wie jak go rozwiązać? Pozdrawiam!
M3I Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Olej oryginał ? Wydaje mi się że olej jest za gęsty.
kalik Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Może w maglu był jakiś olej a Ty dolałeś innego? Piana może wskazywać na to, że płyn do wspomagania się zważył.
danii1987- Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2009 zalany został czerwony przekładniowy mobil, czytałem że powinien być zielony febi, myślicie że zmiana pomoże?
kalik Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Podejrzewam, że będzie trzeba czyścić cały układ wspomagania, ale nie jestem fachowcem w tej dziedzinie i proponuję poczekać na opinie innych.
M3I Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Bardzo możliwe że w starej przekałdni były pozostałości oryginalnego zielonego płynu , jak wlałes czerwony to teraz może być piana. Kup około 2-3 litry oryginalnego zielonego płynu ( wchodzi ok. 0,9 l) . Wymień , niech silnik troche popracuje , możesz się przejechać . Następnie znowu wymienić itd. jak wymienić płyn znajdziesz na forum. pzdr
zdeniu Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 kolego powinieneś zalać mineralnym płynem (kolor zółtawo-zielony) potocznie mówi się zielony natomiast kolor czerwonym z reguły jest oznaczany olej syntetyczny (sprawdź na opakowaniu oleju) tak więc najprawdopodobniej sam narobiłeś bałaganu , teraz tylko płukanie układu i zalewaj mineralny G002000 (FEBI 06162)
slaweq Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Jeśli zalałeś syntetyczny przy zalecanym mineralnym to może dojść do rozszczelnienia układu..., przepłukaj układ i zalej właściwy płyn.
YATES Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Czerwony Mobil też jest mineralny - ja mam w układzie wspomagania http://moto.allegro.pl/item522527638_hurt_mobil_atf_220_1l_gratisy_rabatnafiltr.html http://moto.allegro.pl/item522527609_hurt_mobil_hd_a_85w90_1l_gratisy_rabatnafiltr.html
danii1987- Opublikowano 10 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2009 dokładnie taki mam zalany, jak kolega w pierwszym linku wkleił, no cóż, trzeba było poczytać wcześniej forum... nie ma co teraz zostaje płukanie... Dzięki panowie za rade
djkanar Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 wymien sobie na zielony febi i bedzie wszystko oki. [br]Dopisany: 14 Styczeń 2009, 10:28_________________________________________________dokładnie taki tam ma być: http://moto.allegro.pl/item521073927_plyn_do_wspomagania_olej_oryginalny_febi_zielony.html a te oleje co Ci polecił kolega Yates to są do scanii albo mana, nawet w opisie tych aukcji jest to napisane. Pozdrawiam serdecznie...
jaca.13 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 miałem podobny przypadek w passacie i u mnie była to wina sitka w zbiorniczku z płynem wspomagania po prostu sitko jest wsadzane na wcisk do zbiorniczka aż wskoczy na swoje miejsce i u mnie pod wpływem ciśnienia wyskakiwało do góry sprawdz jak jest u Ciebie bo też miałem piane w zbiorniczku w którym brak sitka na swoim miejscu powodował zbyt duże ciśnienie w tym własnie zbiorniczku! jesli tak jest bedzie konieczna wymiana zbiorniczka!
kamilos_zelo Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 ja tez mam ten problem. Dolałem płynu, bo zauważyłem,ze przy maksymalnym skrecie zaczyna wyc. Kupilem pierwszy lepszy (mobil rozowy), oczywiscie nie czytałem wczesniej forum( bo po co ) dolałem ok 0,1-0,15 L i mi sie zrobila piana :/ jakie mogą być konsekwencje? czy musze wymienić cały płyn, czy da sie na tym jeździc? dodam tylko,ze nie wiem jaki plyn byl wczesniej.
kalik Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Wyciągnij wnioski z tego co jest napisane w tym temacie, a będziesz wiedział co masz zrobić.
NYNA Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Wymieniać nie musisz ale za to później wymienisz pompę i magiel :gwizdanie: Więc taniej będzie chyba wymienić ten płyn, tym bardziej że można to zrobić samemu. Jest napisane na forum jak to zrobić
kamilos_zelo Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 dzieki za pomoc, no i biore sie za to:) juz wyczytalem jak to zrobic mysle ze dam rade
quadysz Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 a nie ubywa Ci tego plynu? Ja tak kiedys mialem jak mi cieklo z maglownicy, poza tym olej to naprawde wazna sprawa, dwa razy wymienialem pompe w swoim starym samochodzie bo lalem zly olej
kamilos_zelo Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 no troszke mi cieknie, ale to gdzies na przewodach, bo widzialem,ze przewody są zaolejone, takze narazie dolewam, ale niedlugo wezme sie za wymiane wszystkich kabelkow. W ogóle to szykuje sie na generalny przegląd, porobić wszystko co potrzeba i mieć na wakacje spokuj,zeby w drodze nad jeziorko coś mnie nie zaskoczyło
duluki Opublikowano 1 Lipca 2009 Opublikowano 1 Lipca 2009 pewnie dwa różne płyny wymięszaleś :gwizdanie:
Rafal_ Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 U mnie dzisiaj nagle zaczęła wyć pompa od wspomagania Zajrzałem do zbiorniczka a tam cuda na kółkach - płynu przybyło (wywalało go przez zakręcony korek) i był spieniony Nie dalej jak 2-3 dni temu sprawdzałem poziom płynu i było wszystko ok (ok 3/4 na miarce) Co się mogło stać? [br]Dopisany: 04 Sierpień 2009, 19:37_________________________________________________A do tego jeszcze zaczęło zaj....cie szarpać motorem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się