spectrum89 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Witam, Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć, dlaczego pojawiają się takie zmiany w ustawieniach kątów w grupie 93? Poniżej zamieszczam fotki. Pierwsza jest zrobiona kilka dni temu, trzy kolejne dzisiaj. Nie ukrywam, że chwilkę mu przygazowałem też.. ale czy to normalne zjawisko z takimi ustawieniami? Co do ustawień to wyprzedzę pytania, Audi było w Sulejówku już 2 razy.
Kruk_89 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 łooo panie coś tu jest na pewno nie halo wartość mogą się zmienić +/- 1 stopień no może góra 2 ale nie tyle co u ciebie. ja po roku sprawdziłem i tylko jedna wartość zmieniła się o 1 stopień
spectrum89 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2017 No to po zmianie wariatorow na inne i olej na 5w50. Wcześniej na regenerowanych wartości zmieniały się nieznacznie, choć wariatory były podobno sztywne.. ale wartości były lepsze. Mam gdzieś nawet zdjęcie. To takim razie reklamacja? Czy zmienić mechanika?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
waskivw Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Tak być nie powinno , coś tam się dzieje , zbyt duże odchyłki .
Kruk_89 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 hmm chłopaki niby znają się na robocie choć ja tam u nich nigdy nie byłem. Mam cudotwórce w Olsztynie spróbuj może reklamacji że coś jest nie tak zobaczymy może się poczują
spectrum89 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Ruville. Wariatory jedne regenerowane ale teraz założyli mi używane które nabyłem w międzyczasie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
spectrum89 Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Opublikowano 3 Maja 2017 Jeszcze nie. Wydałem już prawie 10 koła na to auto przez ten silnik i zbieram się dalej, żeby podjąć próby, choć mi się za bardzo nie uśmiecha topić dalej kasę bez efektu. Tak czy inaczej odstawię do mechanika by zrobił to i owo i sprawdził elektrykę, czy to przez nią błędow nie wywala od położenia walka rozrządu a później tak czy inaczej oddam na przełożenie wariatorow na te regenerowane. Niech będzie na starych podzespołach j zobaczę jak się będzie wtedy zachowywał, bo wcześniej trzymał dobrze kąty. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
spectrum89 Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Opublikowano 26 Maja 2017 Póki co problem nie leży w elektryce. Istnieje prawdopodobieństwo ze ciśnienie oleju jest zbyt niskie podczas obciążenia. Auto czasami jedzie jak opętanie a jak dostanie po zaworach to troszkę się zamuli aż chwilkę odpocznie. Będę walczył dalej. Spróbujemy podnieść mu ciśnienie oleju. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
spectrum89 Opublikowano 10 Lipca 2017 Autor Opublikowano 10 Lipca 2017 (edytowane) Edytowane 9 Lutego 2018 przez spectrum89 Zostawiłem istotne elemementy, bez danych nadmiarowych. Nie ma potrzeby też zaśmiecać forum dużą ilością powielających się zdjęć. 1
spectrum89 Opublikowano 10 Lipca 2017 Autor Opublikowano 10 Lipca 2017 Panowie. Takie mam dalej rozbieżności. Co robić? Chciałem wymienić wariatory na te regenerowane ale znowu mi krzyknęli 8 stow za wszystko. Już mam dość wrzucacnia kasy bez efektu. Mechanicy mieli usunąć błąd a przemienili te wariatory i efekty na załączonych zdjęciach. Błędy nadal te same. Wydać 3000 za naprawę która zamiast poprawić to pogarsza sprawę sprawia ze gotuje się we mnie krew. Jakieś porady?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
owies Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 Jakie masz ciśnienie oleju na rozgrzanym? Pisałeś coś o jego podniesieniu.
spectrum89 Opublikowano 12 Lipca 2017 Autor Opublikowano 12 Lipca 2017 Podobno książkowe. Tak powiedział mechanik. Ale mogę jechać sprawdzić jeszcze do jakiegoś mechanika. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kruk_89 Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 problem masz tylko z 3 polem więc to tu jest wina. Ogólnie wartość mogą się ciut zmieniać w każdej grupie ale +/- 1 stopień tak jak to jest w okienku 1 i tu bym się wcale tym nie martwił. Test wariatorów przechodzi pozytywnie ?
djjary Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 a kolego kruk 89 w jaki sposób zrobić test wariatorów ? bo z chęcią u siebie bym zrobił
Kruk_89 Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 poczytaj ten temat tu jest opisane jak zrobić taki test
spectrum89 Opublikowano 18 Lipca 2017 Autor Opublikowano 18 Lipca 2017 Oto przebieg testu podczas jazdy. Wyglada na to ze mam problem z fazatorami, ale w takim razie to samo działo się z pierwszymi, które były regenerowane..A może hyc przyczyna zły olej?Mam teraz Valvoline 5w50 VR1 Racing. Już mam trochę dość tego auta..
Kruk_89 Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 olej mam taki sam jak ty i nic mi się nie dzieje. test nie wiem jaki jest wiarodajny podczas jazdy ale raczej nie ma to znaczenia czy na postoju czy podczas jazdy. Jak miałem uszkodzony wylotowy to nie pamiętam dokładnie ale chyba tylko na jednym banku wyrzucało mi błąd. Hmm z tego co kojarzę to tak jak byś miał problem z wylotowymi bo 96 to chyba wylotowe. A na poprzednich wariatorach było tak samo?
spectrum89 Opublikowano 21 Lipca 2017 Autor Opublikowano 21 Lipca 2017 Właśnie poprzednie wariatory trzymały kąty (w okolicach 1, 2) ale bład faz rozrządu na wylotowym był tak samo.. :/ Boje się, że wpadne w koszty, a gaz chciałem w poniedziałek zamontować..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się