Młody_drog Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Odświeżę trochę temat. Czytałem, że ktoś ma też problem z długimi po wyciągnięciu soczewki. Ja u siebie odkręcałem lewą i teraz długie mi świeci bardzo blisko. Jak to naprawić? Mam zwykłą soczewkę.
wrclaguna Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Wczoraj wyciagnalem swoje odblysniki i oto one mowicie ze polecacie ta firme http://www.regeneracja-hc.com/ p.s. jakby ktos potrzebowal soczewki mam na zbyciu komplecik
RS Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Odświeżę trochę temat. Czytałem, że ktoś ma też problem z długimi po wyciągnięciu soczewki. Ja u siebie odkręcałem lewą i teraz długie mi świeci bardzo blisko. Jak to naprawić? Mam zwykłą soczewkę. no ale co ma soczewka do dlugich? Tu bedzie jakis problem w ustawieniu korpusu w ktorym masz soczewkwe i drogowe....
truckmaniac Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Odświeżę trochę temat. Czytałem, że ktoś ma też problem z długimi po wyciągnięciu soczewki. Ja u siebie odkręcałem lewą i teraz długie mi świeci bardzo blisko. Jak to naprawić? Mam zwykłą soczewkę. no ale co ma soczewka do dlugich? Tu bedzie jakis problem w ustawieniu korpusu w ktorym masz soczewkwe i drogowe.... U mnie niestety jest tak samo. Po złożeniu światła mijania dawały w niebo. Jak je ustawiłem, to drogowe wali w ziemie tuż przed autem
HiRide Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Odświeżę trochę temat. Czytałem, że ktoś ma też problem z długimi po wyciągnięciu soczewki. Ja u siebie odkręcałem lewą i teraz długie mi świeci bardzo blisko. Jak to naprawić? Mam zwykłą soczewkę. no ale co ma soczewka do dlugich? Tu bedzie jakis problem w ustawieniu korpusu w ktorym masz soczewkwe i drogowe.... U mnie niestety jest tak samo. Po złożeniu światła mijania dawały w niebo. Jak je ustawiłem, to drogowe wali w ziemie tuż przed autem Jesli masz ori lampy bi xenonowe to soczewke wyciagniesz i rozbierzesz w 10 do 15 minut.Jesli masz zwykly ksenon lub zarowke h7 to napewno duzo cierpliwosci potrzeba zeby to wytachac.Mi to zajelo jakies pol godziny ale wkladaniem to juz zajmie drugie raz tyle.Trzeba sie nagimnastykowac co nie zmienia faktu ze warto dokonac takiej regeneracji i do tego zakupic nowe zarniki lub zarowki h7[br]Dopisany: 06 Czerwiec 2010, 23:14_________________________________________________ Wczoraj wyciagnalem swoje odblysniki i oto one mowicie ze polecacie ta firme http://www.regeneracja-hc.com/ p.s. jakby ktos potrzebowal soczewki mam na zbyciu komplecik f*ck.Ja nie mialem az tak wypalonych odblysnikow ale ledwo co widac bylo droge.Ciekawe jak ty potrafiles jezdzic z czyms takim
Młody_drog Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 A tu ciekawostka: odbłyśniki w Passacie, światła nie świeciły w ogóle hehe
TezFakt Opublikowano 2 Lipca 2010 Opublikowano 2 Lipca 2010 Wydaje mi się, że tak, ale jak znam życie to właśnie to jest przyczyną, choć nie mogę zlokalizować miejsca źle złożonego Mi udało się dojść do tego co powoduje rozbieżność w kierunku świecenia między długimi a mijania. Problemem są te gumowe podkładki które się daje między korpus lampy a soczewkę. Ja to ustawiłem w ten sposób: 1. mając dobrze ustawione światła mijania (np na stacji, czy wg. wyliczeń pochylenia lampy itd.) stanąłem autem przed scianą i odrysowałem sobie na niej kreskę wzdłuż linii światło-cień. 2. wysunąłem lekko lampę, aby mieć możliwość otworzenia dekla z tyłu i włożenia tam klucza z przedłużką (u mnie pasował klucz 5,5) 3. dokręcałem obie śrubki gdzie są te gumowe podkładki symetrycznie, tzn. 2 obroty śrubki nr1 i 2 obroty śrubki nr2. Po czym włączałem długie i sprawdzałem czy punkt w którym się skupia ich wiązka, pokrywa się z miejscem gdzie załamuje się linia świateł krótkich. Jeśli nie, kręciłem w którąś ze stron, dokręcając mijania się obniżały lub podnosiły względem długich. 4. po skończonym zabiegu regulacji, wkładałem lampę z powrotem i przykręcałem. Teraz przydała się namalowana kreska w pkt. 1. Używając standardowej regulacji imbusami ustawiałem lampę tak, aby krótkie pokrywały się z linią namalowaną na ścianie. No i po całym zabiegu mamy ustawione światełka prawe jak w fabryce PS. Mam zwykłe soczewki na H7, bez xenonów. Fakt cięzko się je wyjmuje za pierwszym razem, ale jak się zaczai o co biega, to zajmuje to potem 2min . U mnie soczewka była brudna, odbłyśnik jak nówka .
Bieniek Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Wczoraj wyciagnalem swoje odblysniki i oto one mowicie ze polecacie ta firme http://www.regeneracja-hc.com/ p.s. jakby ktos potrzebowal soczewki mam na zbyciu komplecik Cos czuje,ze pobije Twoje odblysniki Postaram sie jutro wyciagnac
kori Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 A czy ktoś wie jak rozkleic klosz ? Bo oprósz soczewki przydło by sie przetrzec klosz od wew. W A6 wystarczyło lampe sadzic na 5min do piekarnika i klosz pięknie zchodził, niestety w b6 jest klejony na inny klej, badziej odporny na temp i nici z tego.
HiRide Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 A czy ktoś wie jak rozkleic klosz ? Bo oprósz soczewki przydło by sie przetrzec klosz od wew. W A6 wystarczyło lampe sadzic na 5min do piekarnika i klosz pięknie zchodził, niestety w b6 jest klejony na inny klej, badziej odporny na temp i nici z tego. Nie da sie rozkleic klosza w b6.A jesli ktos to zrobil to pewnie sie tu wypowie.Nie trzeba rozklejac lampy zeby wytrzec klosz od srodka.Wystarczy soczewke wyciagnac a potem na czyms tepym przymocowac duzy wilgotny recznik papierowy.W bi xenonie wsadza sie do wnetrza lampy cala dlon przez otwor po soczewce.
truckmaniac Opublikowano 18 Lipca 2010 Opublikowano 18 Lipca 2010 A czy ktoś wie jak rozkleic klosz ? Bo oprósz soczewki przydło by sie przetrzec klosz od wew. W A6 wystarczyło lampe sadzic na 5min do piekarnika i klosz pięknie zchodził, niestety w b6 jest klejony na inny klej, badziej odporny na temp i nici z tego. Nie da sie rozkleic klosza w b6.A jesli ktos to zrobil to pewnie sie tu wypowie.Nie trzeba rozklejac lampy zeby wytrzec klosz od srodka.Wystarczy soczewke wyciagnac a potem na czyms tepym przymocowac duzy wilgotny recznik papierowy.W bi xenonie wsadza sie do wnetrza lampy cala dlon przez otwor po soczewce. Co się nie da? Dla chcącego nic trudnego
martinus Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 już pisałem to w podobnym wątku, ale... Ja dam wskazówkę jeśli takowej nie było... należy poziomowanie odłączyć (silniczek) jako pierwsze na czas zabawy z wyciąganiem. Ja wczoraj wyciągałem swoją soczewę z lewego, musiałem blaszkę przełożyć z TD na TG bo zakupiłem anglika w perfekcyjnym stanie. 10 min i wyciągnięta, razem z odkręcaniem. Na koniec włożenie z powrotem silniczka może tworzyć trudności, pod warunkiem że jedną ręką naciągniemy sobie porządnie cały układ w dół i silniczek wejdzie... to mogło mi się wydać najcięższe. Poza tym spokojnie i łatwo. Prawą też z czasem wyciągnę do czyszczenia. Jeżeli chodzi o gumki.... Mierzyłem odległość plastiku z którego wystaje śruba do krańca obudowy odbłyśnika, wyszło 12mm ... i tak z powrotem montowałem, zachowując przy przykręcaniu tą samą wartość. Sprawdziłem długie i świecą równiutko w punkt załamania. Nie wiem czy nie powinny lekko wyżej. Ale nie wiem czemu.... regulacja ma teraz mały zakres - elektryczna oczywiście, silniczek. Mniejszy niż prawa lampa, a było podobnie przed re-montem. [br]Dopisany: 24 Październik 2010, 14:41:04_________________________________________________jeżeli chodzi o jakość świecenia to... szkło wewnątrz trudno czyścić przez luke po soczewce, trzeba mieć załamany przedmiot z ręczniczkiem nie zostawiającym żadnych pyłków i płyn na alko. Stan odbłyśnika i samego szkła soczewki jest ważny. Jeśli odbłyśnik jest zmatowiały i nadpalony to nas imprezka będzie kosztować już i czasu i kasy. Jeżeli tylko zakurzona soczewa to wiadomo...czyścimy porządnie bawełną, nie wyciągamy jej z oprawy bo się kruszy szkło niestety. Po czyszczeniu widać ile syfu było na niej, zarówno wewnątrz jak i zew. Przepuszczalność soczewki staje się pełna tym samym puszczając pełne światło z odbłyśnika.
HiRide Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Moglbys jeszcze dodac ze to co robiles,robiles w reflektorze xenon a nie bi-xenon.Temat dotyczy tego drugiego.A co do soczewki to da sie ja wyciagnac bez uszkodzenia ale pod warunkiem ze juz raz sie to robilo bo inaczej
SABCIA B6 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Wracając jeszcze do czyszczenia tych soczewek. Powiedzcie czy przyglądaliście się im z przodu jak świecą? Mam taką sytuacje ze jak patrze na te swoje to jedna która świeci lepiej, jaśniej wychodzi z niej jakby punktowe światło a ta druga z gorszym światłem cała soczewka świeci tak jak by dawała bardziej rozczepione światło. Myślicie że to może być odblask już do regeneracji czy wystarczy przeczyścić soczewkę. Jakoś boje się za to zabrać.... Żarówki nowe xenon, z tond moje zdziwienie wcześniej na to nie zwracałem uwagi. Prośba o podpowiedź pozdrawiam! .
GRazny Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 2002 rok? mój jest 2004... i odbłyśniki były do regeneracji a nie czyszczenia a soczewkę wyczyścić to pikuś... sam to powiesz po drugim razie
Młody_drog Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Lampy valeo miały chyba 4 wersje odbłyśników w b6, dlatego jak ja wymieniałem u siebie, to musiałem zrobić fotę odbłyśników. U mnie sam wymieniałem lewą lampę i po zrobieniu zdjęć odbłyśników spec od razu wiedział, że wymieniana
darus161 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Hmmm. Próbowałem wyczyścić zwykłą lampę. Zajęło mi to masze czasu, nerwów i ogólnie nigdy już tego robić nie będę Kupiłem nowe nieoryginalne lampy DEPO bodajże (175 zł sztuka) i jestem naprawdę miło zaskoczony jakością Sprzedając lampy, które nam zostały wychodzi nam w sumie taniej niż regeneracja
Bromchit Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Dzisiaj rozebrałem swoje lampy, i tak jak myślałem odbłyśniki nadają się tylko do regeneracji. Nie ma co liczyć, że po siedmiu lub więcej latach stan odbłyśników będzie zadowalający, tak wyglądały moje lewy prawy Do tego brudny klosz i soczewka, i wszystko ledwo świeciło.
bono Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Mam pytanko, czy odbłyśnik z ksenonu podejdzie do biksenonu ? Duża jest różnica w soczewce, czy to to samo ? Dzięki
Młody_drog Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Bixenon ma dużą soczewkę więc pewnie i odbłyśnik inny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się