AndrzejSeba Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 (edytowane) Cześć wszystkim! W moim A4 B6 1.6 ALZ muszę wymienić wąż/kolanko zaznaczone poniżej, gdyż jest dziurawy i samoistnie się zaciska przy włączonym, ciepłym silniku (zdjęcie nie moje, ale chodzi o tę samą część): Numer części to najprawdopodobniej 06B133241R A zaciska mi się identycznie jak tutaj: Szukam w necie gdzie to dostać, ale kompletnie bezskutecznie.. Macie jakiś pomysł? Z góry dzięki za odpowiedź! Andrzej Edytowane 19 Kwietnia 2017 przez AndrzejSeba
crookers20 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Dzwonisz do serwisu, zamawiasz. Ja to na tej stronie kupiłem http://czesci.benepol.pl/sklep/ tanie nie jest.
przemo46 Opublikowano 7 Października 2017 Opublikowano 7 Października 2017 w każdym serwisie audi to dostaniesz koszt oryginału to 37 zł
dymekk208j Opublikowano 29 Grudnia 2017 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Miałem identyczny problem, w serwisie VW zamówili dla mnie tą część. Koszt to jakieś 40zł.
romszy1 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Witam ostatnio zauwazyłem ze własnie tak gdzie kolega tylko po drugiej stronie przewodu cos syczy wyciagnełem przewód nie jest dziurawy zacisnełem obejmo slimakowa i nadal syczy czy uwas tez tak samo jest zaznaczono na niebiesko ten przewód
romand24 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Może wiecie co powoduje zgniatanie tego kolana za zdjęć, coś jest przytkanę? Oprócz tego w samochodzie występuje falowanie obrotów na postoju, szarpie podczas przyspieszania i po wciśnieniu hamulca dojeżdżają do świateł auto gaśnie.
maciej_m Opublikowano 18 Grudnia 2019 Opublikowano 18 Grudnia 2019 Sprawdź eżektor czyli to co jest pomiędzy czerwonym a niebieskim kwadracikiem na zdjęciu. Powietrze przepływa od niebieskiego do czerwonego. Zasysanie jest tylko od strony czerwonego. Mogło się zaklecić oparami oleju z odmy albo innym syfem.
W.W. Opublikowano 4 Maja 2020 Opublikowano 4 Maja 2020 Dokładnie.Ja mam wymieniony w ASO w Radomiu,cału eżektor,łącznie z tym kolankiem gumowym.Warto było,bo A4B6już nie nowy i elementy zaworków były poprostu rozwarstwione,pokruszone,zresztą cały eżektor się rozlatywał.Jest to ważny element,i warto go wymienić na nowy,a stary oglądnąć ,żeby zrozumieć,że temperatura robi swoje,i po 10 laach nadaje się do wymiany.Warto było,bo silnik pracuje jak nowy.Trzeba też wymienić swiece na nowe NGK,lub Bremi,3 elektrodowe,bo odrazu widać różnicę,nowe zycie silnika.Wymianę swiec zrobi każdy,majacy klucz "łamany".Wymieniłby tłumik środkowy jeszcze,ale nikt nie wie czy mozna wstawić od diesla do tego benzyniaka.Czy to jest takie ważne.Mam już przygotowane wszystko,zwężki 55/50mm,ale z ww powodu czekam na "impuls'.THX!
W.W. Opublikowano 2 Lipca 2020 Opublikowano 2 Lipca 2020 Zdobyłem ,na oko dobrze wyglądający, tłumik od benzynowego silnika 2.0 podobno,czyli ALT,ale średnica rur Fi 55mm,czyli trzeba pokombinować (wspawać z obu stron 15 cm kawałki rury fi 50mm na złączki-ściski).Symbol tego tłumika to 8E0 253 411 AQ czyli identyczny jak na moim zardzewiałym tłumiku (da się odczytać i to są takie same cyfry i litery,253 411AQ).Widocznie w obu silnikach tłumiki różni średnica,i w 2 litrowym jest większa niż w 1.6.Wewnątrz,jak sadzę,nie ma zasadniczych różnic,skoro główne symbole te same.Pozostałe literki i cyferki,pewnie mówią do jakiego konkretnie silnika jest "dedykowany" w tym wykonaniu.A tak na marginesie:czy nikt z Was nie wymieniał środkowego tłumika w A4B6,7 1.6 8V ? Jeśli wymieniał ,to niech dorzuci kilka słów w tym temacie.Pozdr.THX.
maciej_m Opublikowano 3 Lipca 2020 Opublikowano 3 Lipca 2020 Wymieniałem na początku tego roku. Jak palisz to cała robota zajmuje 2h przy zjaraniu trzech szlugów. Alternatywnie mogą być dwie zupy chmielowe. Montowałem na częściach BOSAL (tłumik, wieszaki, złączki). Pastę dalem z WALKERA. Prosta i w miarę przyjemna robota. Najlepiej robić z kanału lub z podnośnika. PozdrawiaMM
W.W. Opublikowano 21 Sierpnia 2020 Opublikowano 21 Sierpnia 2020 OK.Dziękuję Ci za podpowiedź.Chciałbym jednak bardzo dowiedzieć się,czy naprawdę nie można wykorzystać oryginalnego tłumika VW Audi o którym piszę.W dedykowanym jest Nr OEM kończący się na....409AQ ,natomist w w tym z rurą fi 55mm ....411AQ.Czy ktoś z Was robił już taką wymianę,i z jakim efektem? Kto wie coś na ten temat niech łaskawie podzieli się tą wiedzą.THX.
Filip2001 Opublikowano 14 Lipca 2021 Opublikowano 14 Lipca 2021 Ma ktoś numer tego kolanka? Nigdzie nie mogę znaleźć. Dostałem niby od Aso schemat ale akurat go tam chyba tez nie ma, ponieważ podobno schematy nie odwzorowują w 100% tego co jest pod maską.
MaTeo85 Opublikowano 14 Lipca 2021 Opublikowano 14 Lipca 2021 pozycja 33 do tego opaski zaciskowe 35 i 36 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się