Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Odcieło dopływa paliwa podczas jazdy - jaka może być przyczyna ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wczoraj podczas postoju na wolnych obrotach zgasł mi silnik.1sza próba opalenia nieudana.. za drugim razem załapał bez zająkniecia.

po 50km podczas jazdy 90km/h odcieło paliwo i zgasł.. kolejne proby odpalenia bez skuteczne...(kręci na aku normalnie)

teraz w zakładzie probują dojsc z kompa co za przyczyna.. ale ze aku siadł podczas czekania na lawete wyskoczyły chyba wszelkie mozliwe błedy i teraz probują z tym dojsc do ładu... co moze byc za przyczyna?

pompa?imobileizer?filtr?świece?

Opublikowano

Może się zapowietrzył. Sprawdż czy w węzyku pomiędzy filtrem a pompą VP44 są pęcherzyki powietrza...

Opublikowano

dodam ze po odkręceniu wszytskich węzy z filtra paliwa i zakręceniu.. było sucho wszedzie

Opublikowano

Najprawdopodobniej pompa paliwa padła. Jeśli długo kręciłeś suchy układ, to nie wróżę nic dobrego Twojej VP44 :confused4: Błędy znikną po naładowaniu aku i jeździe. Ale VP44 szkoda ;(

Opublikowano

Na bank poszła ci pompa paliwa przerabiałem to też :wallbash:

Opublikowano

najczęstszą przyczyną w takich przypadkach jest przekaźnik podający zasilanie na sterownik silnika, często się w nim wygrzewają luty i wtedy pojawiają się przerwy w zasilaniu co skutkuje gaśnięciem silnika lub problemem z jego odpaleniem - łatwo to zdiagnozować gdyż w przypadku jego usterki nie zapali się wcale (poza innymi kontrolkami) kontrolka świec żarowych po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon. W moim aucie (Golf 4 TDI) jest to przekaźnik nr 109 - niestety nie wiem, który to w Audi.

Opublikowano

najczęstszą przyczyną w takich przypadkach jest przekaźnik podający zasilanie na sterownik silnika, często się w nim wygrzewają luty i wtedy pojawiają się przerwy w zasilaniu co skutkuje gaśnięciem silnika lub problemem z jego odpaleniem - łatwo to zdiagnozować gdyż w przypadku jego usterki nie zapali się wcale (poza innymi kontrolkami) kontrolka świec żarowych po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon. W moim aucie (Golf 4 TDI) jest to przekaźnik nr 109 - niestety nie wiem, który to w Audi.

ciekawe. w sumie jakis czas temu podczas postoju w korku zaczęła migac mi kontrolka świec zarowych.

a podczas obecnej awarii gdy byłem cholowany na zapłonie także cały czas migała.

Opublikowano

pompa na 100%. jak kręcisz, czy nawet tylko przekręcasz zapłon i masz odpięte przewody paliwowe to powinno sie polac i to zdrowo. :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...