otis8 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 wczoraj podczas postoju na wolnych obrotach zgasł mi silnik.1sza próba opalenia nieudana.. za drugim razem załapał bez zająkniecia. po 50km podczas jazdy 90km/h odcieło paliwo i zgasł.. kolejne proby odpalenia bez skuteczne...(kręci na aku normalnie) teraz w zakładzie probują dojsc z kompa co za przyczyna.. ale ze aku siadł podczas czekania na lawete wyskoczyły chyba wszelkie mozliwe błedy i teraz probują z tym dojsc do ładu... co moze byc za przyczyna? pompa?imobileizer?filtr?świece?
?awa Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Może się zapowietrzył. Sprawdż czy w węzyku pomiędzy filtrem a pompą VP44 są pęcherzyki powietrza...
otis8 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2009 dodam ze po odkręceniu wszytskich węzy z filtra paliwa i zakręceniu.. było sucho wszedzie
letallec Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Najprawdopodobniej pompa paliwa padła. Jeśli długo kręciłeś suchy układ, to nie wróżę nic dobrego Twojej VP44 Błędy znikną po naładowaniu aku i jeździe. Ale VP44 szkoda ;(
dziuniek 79 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Na bank poszła ci pompa paliwa przerabiałem to też
otis8 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2009 mam nadzieje ze tylko sterownik pompy wtryskowej objawy opisane na tej aukcji sie niby zgadzją.. http://www.allegro.pl/item527642186_vp44_vp30_regeneracja_vp_44_vp30_psg5.html
Sztomel Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 najczęstszą przyczyną w takich przypadkach jest przekaźnik podający zasilanie na sterownik silnika, często się w nim wygrzewają luty i wtedy pojawiają się przerwy w zasilaniu co skutkuje gaśnięciem silnika lub problemem z jego odpaleniem - łatwo to zdiagnozować gdyż w przypadku jego usterki nie zapali się wcale (poza innymi kontrolkami) kontrolka świec żarowych po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon. W moim aucie (Golf 4 TDI) jest to przekaźnik nr 109 - niestety nie wiem, który to w Audi.
otis8 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2009 najczęstszą przyczyną w takich przypadkach jest przekaźnik podający zasilanie na sterownik silnika, często się w nim wygrzewają luty i wtedy pojawiają się przerwy w zasilaniu co skutkuje gaśnięciem silnika lub problemem z jego odpaleniem - łatwo to zdiagnozować gdyż w przypadku jego usterki nie zapali się wcale (poza innymi kontrolkami) kontrolka świec żarowych po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon. W moim aucie (Golf 4 TDI) jest to przekaźnik nr 109 - niestety nie wiem, który to w Audi. ciekawe. w sumie jakis czas temu podczas postoju w korku zaczęła migac mi kontrolka świec zarowych. a podczas obecnej awarii gdy byłem cholowany na zapłonie także cały czas migała.
dymmek Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 pompa na 100%. jak kręcisz, czy nawet tylko przekręcasz zapłon i masz odpięte przewody paliwowe to powinno sie polac i to zdrowo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się