Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Czy BLB ma taki sam blok silnika jak późniejsze 2.0 140KM na jednym wałku ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam takie pytanko

Czy BLB ma taki sam blok silnika jak pozniejsze 2.0 TDI 140KM ale te na jednym walku ? nie wiem jakie one maja oznaczenie.To moze generalnie czy A4 B7 wszystkie 2.0 TDI maja ten sam blok oczywiscie poza roznicami w napedzie walkow.

Moze to ktos poprzec jakims zrzutem z ETKI ? Dosc pilna sprawa.

Opublikowano

mam silnik BRE, wg ETKI w pozycji "blok silnika miska olejowa" : BKE, BRB, BRE, BRF, BVG, BVF, BVA, BRD. Natomiast dla pozycji "blok silnika z tłokami": BNA, BLB, BPW.

Opublikowano

Nie wiem czy dokładnie o to Ci chodzi a tu masz zrzuty

blok1.png

blok2.png

blok3.png

Opublikowano

OK dziki :notworthy: :good:panowie a powiedzcie mi tylko jeszcze czym roznia sie te dwa bloki i ktory z tych silnikow ma glowice z jednym wlalkiem a nie dwoma ?

Opublikowano

tu jest różnica w wałkach rozrządu miedzy modelami:

blok4.png

Opublikowano

Turdzi co kombinujesz? Chcesz zrobić swoje Audi na 8V czy dać dół od nowszego silnika?

Opublikowano

Turdzi co kombinujesz? Chcesz zrobić swoje Audi na 8V czy dać dół od nowszego silnika?

w sumie to nic chcialem tylko udowodnic kretynowi w ASO aby nie robil mnie w balona i nie strugal idioty ze mnie .

Kierownik serwisu ( twarda sztuka :evil: ) rzekomo nie czuje tych wibracji mimo ze siedzi obok mnie na fotelu i chce mu dupe az urwac jednak on twardo sie zapiera ze on nic nie czuje i wsadza glodne kawalki ze musza znaleźć dokładnie taki sam samochód i porównać :rolleyes: .

A ja mu na to mowie ze na parkingu u nich stoją ze 3 takie 2.0 TDI z rożnych roczników a on mi mówi ze nie .......musi być dokładnie taki sam wiec chciałem tylko panu cwaniakowi obrazowo pokazać ze wszystkie te silniki roznia sie tylko drobnymi detalami i mozna sprawdzic na którymkolwiek z nich.

Zresztą sprawdziłem na pierwszym lepszym złapanym na parkingu aucie klienta zapraszałem go do środka aby mu pokazać ze tu jakoś tych wibracji nie ma jednak on uparcie twierdził ze to nie takie samo auto i nawet nie chceal wsiadać.

No nic sprawa zaczyna nabierać pikanterii auto ma w przyszłym poniedziałek jechać niby do centrali i tam maja go obadać.Mam nadziej ze w końcu zaczną cos z tym robić bo sie w końcu zwyczajnie wku...... :kwasny:

Opublikowano

Zapewne chodzi koledze o silnik 2.0TDI 8 i 16 zaworowe. Polecam zapoznać się z tym:

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=912

A tutaj poczytasz o wersji 170KM:

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3300

Adadur tam są omówione głównie 2.0 TDI 16V, ale poprzeczne z Golfa V i pochodnych. Mają one jedną zasadniczą róznicę wzgledem tych z A4 - nie mają wałków wyrównoważająchych :wink4:

Głowica za to i tłoki są identyczne jak w A4.

Turdzi wszystkie 2.0 TDI montowane w A4 mają wałki wyrównoważające. Podobnie wałki mają 2.0 TDI z Passatów B6. Tylko B6 mają za to pompowtryskiwacze i sterujące nim komputery produkcji Siemensa :wallbash:

Czy taki motor z Passata B6 da się zamontowac do Audi to sprawdzę lada dzień :evil:

Opublikowano

"wyrównażają" ( :decayed:) pracę silnika, jest na przykład teoretycznie ciszej....

Opublikowano

może to będzie laickie pytanie, ale za co odpowiadają wałki wyrównaważające?

Za wytworzenie momentu żyroskopowego stabilizującego pracę silnika czyli zmniejszającego drgania pochodzące od układu korbowo-tłokowego.

Opublikowano

mam silnik BRE, wg ETKI w pozycji "blok silnika miska olejowa" : BKE, BRB, BRE, BRF, BVG, BVF, BVA, BRD. Natomiast dla pozycji "blok silnika z tłokami": BNA, BLB, BPW.

to zle patrzysz BKE i BRB to 1,9 tdi

wg etki dla silnikow 2.o TDI sa dwa rodzaje blokow

03G 103 011 A - BNA, BLB, BRE, BRF, BVG, BVF, BVA, BRD

03G 103 101 L - BPW

Opublikowano

mam silnik BRE, wg ETKI w pozycji "blok silnika miska olejowa" : BKE, BRB, BRE, BRF, BVG, BVF, BVA, BRD. Natomiast dla pozycji "blok silnika z tłokami": BNA, BLB, BPW.

to zle patrzysz BKE i BRB to 1,9 tdi

wg etki dla silnikow 2.o TDI sa dwa rodzaje blokow

03G 103 011 A - BNA, BLB, BRE, BRF, BVG, BVF, BVA, BRD

03G 103 101 L - BPW

było 1.9 łamane na 2.0 co widać na zrzutach powyżej

w mojej ETCE część 03G 103 011 A to skrzynia korbowa dla: BRE, BRF, BVG, BVF, BVA, BRD

Opublikowano

to wlasnie jest blok silnika :cool1:

Opublikowano

to wlasnie jest blok silnika :cool1:

tak tak, ale wskazuję na oznaczenia silników

no to masz jakas rosyjska ETKE :nabijasie: przeciez 1,9 maja inna srednice cylindrow niz 2,0 :cool1:

Opublikowano

w polskim ASO Ci takie rzeczy mówią Turdzi? Mnie u Bełtowskiego kierownik serwisu próbował wmówić że s4 b7 ma tarcze 312 i że większych w b7 nie było montowanych... Z 20 minut się z nim kłuciłem ale nie odpuścił... mocny zawodnik :polew: :polew:

Opublikowano

siemian nie w Norweskim i takie glodne kawalki sef serwisu wciska i ze on i jego ojcie maja 3 takie A4 i ze one tak maja :polew:

Opublikowano

czyli widze że wszędzie znają się tak samo... :confused4: :confused4: :confused4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...