turdzi Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Mam takie pytanko Czy BLB ma taki sam blok silnika jak pozniejsze 2.0 TDI 140KM ale te na jednym walku ? nie wiem jakie one maja oznaczenie.To moze generalnie czy A4 B7 wszystkie 2.0 TDI maja ten sam blok oczywiscie poza roznicami w napedzie walkow. Moze to ktos poprzec jakims zrzutem z ETKI ? Dosc pilna sprawa.
tklimczak Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 mam silnik BRE, wg ETKI w pozycji "blok silnika miska olejowa" : BKE, BRB, BRE, BRF, BVG, BVF, BVA, BRD. Natomiast dla pozycji "blok silnika z tłokami": BNA, BLB, BPW.
mk4 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Nie wiem czy dokładnie o to Ci chodzi a tu masz zrzuty
turdzi Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2009 OK dziki :good:panowie a powiedzcie mi tylko jeszcze czym roznia sie te dwa bloki i ktory z tych silnikow ma glowice z jednym wlalkiem a nie dwoma ?
mk4 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 tu jest różnica w wałkach rozrządu miedzy modelami:
jaro4444 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Turdzi co kombinujesz? Chcesz zrobić swoje Audi na 8V czy dać dół od nowszego silnika?
turdzi Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2009 Turdzi co kombinujesz? Chcesz zrobić swoje Audi na 8V czy dać dół od nowszego silnika? w sumie to nic chcialem tylko udowodnic kretynowi w ASO aby nie robil mnie w balona i nie strugal idioty ze mnie . Kierownik serwisu ( twarda sztuka ) rzekomo nie czuje tych wibracji mimo ze siedzi obok mnie na fotelu i chce mu dupe az urwac jednak on twardo sie zapiera ze on nic nie czuje i wsadza glodne kawalki ze musza znaleźć dokładnie taki sam samochód i porównać . A ja mu na to mowie ze na parkingu u nich stoją ze 3 takie 2.0 TDI z rożnych roczników a on mi mówi ze nie .......musi być dokładnie taki sam wiec chciałem tylko panu cwaniakowi obrazowo pokazać ze wszystkie te silniki roznia sie tylko drobnymi detalami i mozna sprawdzic na którymkolwiek z nich. Zresztą sprawdziłem na pierwszym lepszym złapanym na parkingu aucie klienta zapraszałem go do środka aby mu pokazać ze tu jakoś tych wibracji nie ma jednak on uparcie twierdził ze to nie takie samo auto i nawet nie chceal wsiadać. No nic sprawa zaczyna nabierać pikanterii auto ma w przyszłym poniedziałek jechać niby do centrali i tam maja go obadać.Mam nadziej ze w końcu zaczną cos z tym robić bo sie w końcu zwyczajnie wku......
adadur Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Zapewne chodzi koledze o silnik 2.0TDI 8 i 16 zaworowe. Polecam zapoznać się z tym: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=912 A tutaj poczytasz o wersji 170KM: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3300
jaro4444 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Zapewne chodzi koledze o silnik 2.0TDI 8 i 16 zaworowe. Polecam zapoznać się z tym: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=912 A tutaj poczytasz o wersji 170KM: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3300 Adadur tam są omówione głównie 2.0 TDI 16V, ale poprzeczne z Golfa V i pochodnych. Mają one jedną zasadniczą róznicę wzgledem tych z A4 - nie mają wałków wyrównoważająchych Głowica za to i tłoki są identyczne jak w A4. Turdzi wszystkie 2.0 TDI montowane w A4 mają wałki wyrównoważające. Podobnie wałki mają 2.0 TDI z Passatów B6. Tylko B6 mają za to pompowtryskiwacze i sterujące nim komputery produkcji Siemensa Czy taki motor z Passata B6 da się zamontowac do Audi to sprawdzę lada dzień
tklimczak Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 może to będzie laickie pytanie, ale za co odpowiadają wałki wyrównaważające?
pre_pl Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 "wyrównażają" ( ) pracę silnika, jest na przykład teoretycznie ciszej....
jaro4444 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 może to będzie laickie pytanie, ale za co odpowiadają wałki wyrównaważające? Za wytworzenie momentu żyroskopowego stabilizującego pracę silnika czyli zmniejszającego drgania pochodzące od układu korbowo-tłokowego.
Musashi Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 mam silnik BRE, wg ETKI w pozycji "blok silnika miska olejowa" : BKE, BRB, BRE, BRF, BVG, BVF, BVA, BRD. Natomiast dla pozycji "blok silnika z tłokami": BNA, BLB, BPW. to zle patrzysz BKE i BRB to 1,9 tdi wg etki dla silnikow 2.o TDI sa dwa rodzaje blokow 03G 103 011 A - BNA, BLB, BRE, BRF, BVG, BVF, BVA, BRD 03G 103 101 L - BPW
tklimczak Opublikowano 14 Stycznia 2009 Opublikowano 14 Stycznia 2009 mam silnik BRE, wg ETKI w pozycji "blok silnika miska olejowa" : BKE, BRB, BRE, BRF, BVG, BVF, BVA, BRD. Natomiast dla pozycji "blok silnika z tłokami": BNA, BLB, BPW. to zle patrzysz BKE i BRB to 1,9 tdi wg etki dla silnikow 2.o TDI sa dwa rodzaje blokow 03G 103 011 A - BNA, BLB, BRE, BRF, BVG, BVF, BVA, BRD 03G 103 101 L - BPW było 1.9 łamane na 2.0 co widać na zrzutach powyżej w mojej ETCE część 03G 103 011 A to skrzynia korbowa dla: BRE, BRF, BVG, BVF, BVA, BRD
tklimczak Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 to wlasnie jest blok silnika tak tak, ale wskazuję na oznaczenia silników
Musashi Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 to wlasnie jest blok silnika tak tak, ale wskazuję na oznaczenia silników no to masz jakas rosyjska ETKE przeciez 1,9 maja inna srednice cylindrow niz 2,0
siemian Opublikowano 15 Stycznia 2009 Opublikowano 15 Stycznia 2009 w polskim ASO Ci takie rzeczy mówią Turdzi? Mnie u Bełtowskiego kierownik serwisu próbował wmówić że s4 b7 ma tarcze 312 i że większych w b7 nie było montowanych... Z 20 minut się z nim kłuciłem ale nie odpuścił... mocny zawodnik :polew:
turdzi Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2009 siemian nie w Norweskim i takie glodne kawalki sef serwisu wciska i ze on i jego ojcie maja 3 takie A4 i ze one tak maja
siemian Opublikowano 16 Stycznia 2009 Opublikowano 16 Stycznia 2009 czyli widze że wszędzie znają się tak samo... :confused4:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się