tomczas Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 (edytowane) Możesz mi powiedzieć jakie masz objawy? Mnie martwi że znikło ładowanie w zaledwie 2 dni bez żadnych wcześniejszych objawów EDIT: Ja wg książki mam alternator Bosha i taki regulator. I oby tak było w rzeczywistości Edytowane 2 Stycznia 2018 przez tomczas
Houdini Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Przy niskich obrotach ładowanie na zegarach potrafi spaść poniżej 12v, przy ok 3000 obr wzrasta do prawie 14. Teraz robiłem rozrząd to przykręciłem regulator że reszta szczotek jakby mocniej dociska i ładowanie ładnie 14,4v. Ja mam Valeo 120a więc już widzę że inne [emoji6]
tomczas Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 (edytowane) 7 minut temu, Houdini napisał: ładowanie na zegarach potrafi spaść poniżej 12v, przy ok 3000 obr wzrasta do prawie 14 Mam pewne obawy że u mnie jednak coś poważniejszego, skoro Ty już tak jakiś czas śmigasz. U mnie padło w momencie i przegazówka pomagała tylko na odcinku 30km, od tego momentu już kaplica. Jutro się wszystko okaże. EDIT: Jak tam śruba od alternatora siedzi? obejdzie się bez ściagania przodu czy nie ma szans? Edytowane 2 Stycznia 2018 przez tomczas
Houdini Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Oj Panie, myślę że może być ciężko bez ściągania. Na pewno pozycja serwisowa. Śruba jest hmmm tu i tu [emoji6] a alternator wychodzi w bok [emoji6]
tomczas Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 No i misterny plan w piz*u poszedł Nie będzie porannej kawki przy stygnięciu silnika tylko zrzucanie przodu... dobrze że wprawa jest to pójdzie moment...
Houdini Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Na pewno będzie wygodniej, bo nawet jak go zrzucisz to wyjęcie go pochłonie kilka kur*w [emoji14]
tomczas Opublikowano 2 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2018 2 minuty temu, Houdini napisał: Na pewno będzie wygodniej, To prawda, ale człowiek jest leniwy 2 minuty temu, Houdini napisał: bo nawet jak go zrzucisz to wyjęcie go pochłonie kilka kur*w Nieuniknione... Dzięki za podpowiedzi. Na pewno będzie teraz łatwiej!
Houdini Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Powodzenia i oby regulator pasował [emoji6] przy okazji polecę przeczyścić styki kabla co idzie alternator-aku i rozrusznik, dodatkowo pomazać jakimś siuwaxem co przewodzi prąd, smar miedziowy np, no i oczywiście ocenić stan łożyska [emoji6]
tomczas Opublikowano 3 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2018 (edytowane) W dniu 3.01.2018 o 00:40, Houdini napisał: Powodzenia i oby regulator pasował Wszystko pasowało jak ta lala. Regulator wymieniony Wszystko wyczyszczone posprawdzane i jeszcze pośmiga Nie obyło się bez pozycji serwisowej. Ale tragedii też nie było. Edytowane 4 Stycznia 2018 przez tomczas
Houdini Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Wszystko pasowało jak ta lala. Regulator wymieniony Wszystko wyczyszczone posprawdzane i jeszcze pośmiga Nie obyło się bez pozycji serwisowej. Ale tragedii też nie było. No i takie ładowanie cieszy oko [emoji2] Bez pozycji serwisowej pewnie by nie dało rady co?
tomczas Opublikowano 3 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2018 1 minutę temu, Houdini napisał: Bez pozycji serwisowej pewnie by nie dało rady co? Ni chu chu... Dobrze ze kuzynek ma chudsze dłonie bo moje się nie miesciły żeby obrócić alternator przed przewodami od klimy. Ja bym musial rozpinać...
Houdini Opublikowano 3 Stycznia 2018 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Ni chu chu... Dobrze ze kuzynek ma chudsze dłonie bo moje się nie miesciły żeby obrócić alternator przed przewodami od klimy. Ja bym musial rozpinać... Ehhh mnie też to czeka [emoji14]
tomczas Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2018 (edytowane) Dobra, pytanie z serii help. Gość u którego mam robić silnik, twierdzi że blok w ACK jest aluminiowy, przez co musi targać blok i oddać go do planowania po ściągnięciu głowic. Nie chce mi się wierzyć że blok jest aluminiowy, tym bardziej że wczoraj pod nim leżałem i z grubsza wiem co tam siedzi. Pytam, bo może to jakieś amelinium z domieszką jakiegoś gówna i jestem w błędzie, a nie chce sobie dać wciskać kitu. Google milczy na temat materiału z jakiego jest wykonany. Co prawda kazał mi przyjechać jutro na oględziny, ale ON jest PEWIEN. Ja też chcę mieć jutro 100% pewności. Już mam dość umawiania się z mechanikami na robotę im bliżej oddania auta to każdy wydziwia Edytowane 4 Stycznia 2018 przez tomczas
tomczas Opublikowano 7 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2018 (edytowane) Jak to mówią darowanemu koniowi w zęby się nie patrzy. Albo straciłem Ballanatisa i obejdę się smakiem. Albo jakoś to zagra. W poprzednim aucie - hatchback jakoś tam dawało radę. Nie wiem jak w sedanie to będzie pyrkało. Jak będzie jak poprzednim razem to wystarczy - w końcu będzie okazja zrobić porządek w bagażniku z kabelkologią. Edytowane 7 Stycznia 2018 przez tomczas
tomczas Opublikowano 9 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2018 Dzisiaj doszła paczuszka z z zakupionym cupholderem, udało mi się dorwać dziada po kilku miesiącach poszukiwań za 50zł Jako że jest w kolorze zielonkowatym, pryśnie się go lakierem strukturalnym, który gdzieś tam się poniewiera. Jako że dalej jaram się moimi US-ami, zrobiłem dzisiaj kilka fotek będąc na myjni. Jestem też już po wizycie u mechanika, pierwszego lutego auto jedzie na robienie głowic, uszczelnienie silnika, rozrządy itd. Kompletna kapitalka. Trochę budżet zostanie nadszarpnięty... Jako że w tym czasie wyjeżdżam również na 2-3 tygodnie, nie będę miał wglądu na sytuacje.
tomczas Opublikowano 16 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2018 (edytowane) Głośniczek jak za flaszeczkę gra aż miło. Nie jest to sprzęt nie wiadomo jakiej klasy, ale do mojego grania Kabel plusowy pociągnięty od aku przez czarną skrzynkę i lewym progiem pod tylną kanapę. Głośnikowe poszły prawym progiem. Masa wzięta spod kanapy. Grajło z przodu do wymiany na wiosnę, tylne w półce zostawię chyba tak jak jest, czyli sama niskotonówka Helixa - ewentualnie Helixa przerzucę do przodu na dystans który leży w garażu i poszukam zwrotnic z tweetkami. Auto ugnojone bo dzień wcześniej nad Krakowem przeszedł front z piaskiem pustyni Edytowane 16 Stycznia 2018 przez tomczas
tomczas Opublikowano 29 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2018 Czwartkowy wieczór, telefon od drugiej połówki. Misiek bo mam taki problem, plama pod autem i zbiornik od płynu chłodniczego prawie pusty. - Przyjedź w takim razie i zobaczymy. Szybka diagnoza - pompa wody puszcza. Szybkie sprawdzenie w sieci czy rozrząd do ruszania - nie - to szybka akcja będzie.... yhy... 2 dni w d*pę Jakiś mądry Janusz mechanik, kiedyś najprawdopodobniej skręcił wszystko za pomocą klucza pneumatycznego, śruby przykręcone i co 2 wyrobiona na amen. Litry coli i wd40 wylane bo jak widać na zdjęciach śruby brązowe. Zdjęcie wiatraka z wiskozy zajęło mi 50min, zgrzane na amen. Po 2 dniach walki poddałem się niestety i auto poszło do mechanika. Jak wróci to moja V-ałka idzie do niego na robienie głowic. Jako że srebrzanka poszła do mechanika, moja połówka dostała By Pińć na weekend. Przez ostatnie dni, zadawała mi pytanie czy warto pakować kasę w mój silnik, czy nie lepiej sprzedać ją tak jak jest i kupić coś nowszego? Sprzeciwiałem się. Taką o to wiadomość dostałem od Niej, po przejechaniu drogi powrotnej do domu (35km autostradą). Szczerze to nie mogę się już doczekać dnia, kiedy będę odbierał moją po serwisie. Mam nadzieję że już więcej nic mnie nie zaskoczy, jeżeli chodzi o silnik. Zakupione już gadżety. Rozrząd, ezektor, płyny ustrojowe. Reszta wyjdzie w praniu
tomczas Opublikowano 31 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2018 Przypomniałem sobie, że w domu leży pipercross od jakiegoś czasu, zakupiony bardziej z ciekawości niż konieczności wymiany. Zarzuciłem przed wyjazdem do pracy i cóż mogę powiedzieć? Nie wiem czy to efekt placebo, ale silnik lepiej wkręca się na obroty, jest zrywniejszy i z łatwością wskazówka obrotomierza idzie w górę. Dźwięk - różnica jest, zwłaszcza powyżej 4000obr/min. Bardziej wyrazisty gang silnika. Może gdyby szum wewnątrz nie zagłuszał pracy V-ki, przy większej prędkości byłoby lepiej - wężyk akwarystyczny już czeka na montaż, pod uszczelki drzwi. Podczas gdy auto będzie stało w serwisie, będę się bawił podświetleniem klamek. Wszystko przez kolegę #Tapo94, który mnie sprowokował do działania. Zakupiony komplecik już w drodze. No to do zobaczenia jak odbiorę auto z serwisu
PanBulwa Opublikowano 1 Lutego 2018 Opublikowano 1 Lutego 2018 Ten wężyk akwarystyczny będziesz wprowadzać dosłownie pod uszczelkę czy w jej środek? W każdym razie podziel się wynikiem bo też coś takiego planuję [emoji6]Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się