pesieka Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 Witam, Proszę o opinię logów ustawienia kąta wtrysku. Wydaje mi się że do ustawienia. http://vaglog.pl/log-004_Vsi5D8.html http://vaglog.pl/log-004_0BLMWH.html http://vaglog.pl/log-004_JV5t9O5.html Dodatkowo screeny Dzięki za analizę.
majkel_majki Opublikowano 14 Maja 2017 Opublikowano 14 Maja 2017 Szczerze? Jeżeli dobrze pali to ja bym niczego nie ruszał, fabryka zaleca kąt pomiędzy 0- 4 ATDC.
pesieka Opublikowano 15 Maja 2017 Autor Opublikowano 15 Maja 2017 6 godzin temu, majkel_majki napisał: Szczerze? Jeżeli dobrze pali to ja bym niczego nie ruszał, fabryka zaleca kąt pomiędzy 0- 4 ATDC. Na pewno w zimie mam problem z odpaleniem i kopci. A i teraz jak jest zimny to muszę delikatnie przy odpaleniu przytrzymać i mała chmurka poleci.
majkel_majki Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 W takim razie można spróbować trochę przyspieszyć kąt wtrysku. Co do kiepskiego odpalania na mrozie to raczej winiłbym świece żarowe.
20hz Opublikowano 15 Maja 2017 Opublikowano 15 Maja 2017 Ja tu nie widzę powodu do regulacji. Kąt jest dobrze dobierany i równie dobrze trzymany. Nastawnik także przesuwa się w pełnym zakresie więc po co rzeźbić - żeby przykryć inne problemy [emoji16] Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
pesieka Opublikowano 16 Maja 2017 Autor Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) A jeszcze jedno zapomniałem napisać - jakiś czas temu zapalała się kontrolka ESP tj. zapalała się i po przejechaniu kilkunastu kilometrów gasła. Piszę o tym bo coś było na forum o tym że się zapala przez zły kąt wtrysku. Od kilku dni się nie zapala. Edytowane 16 Maja 2017 przez pesieka
slawinio Opublikowano 16 Maja 2017 Opublikowano 16 Maja 2017 16 godzin temu, pesieka napisał: A jeszcze jedno zapomniałem napisać - jakiś czas temu zapalała się kontrolka ESP tj. zapalała się i po przejechaniu kilkunastu kilometrów gasła. Piszę o tym bo coś było na forum o tym że się zapala przez zły kąt wtrysku. Od kilku dni się nie zapala. Odczytaj bledy jak są. Kąt masz w zakresie ale potrzeba go przyspieszyc w okoloce -1ATDC . Jest troszke pozny i dlatego moze troszke gorzej zapalac. Przyspiesz go .
pesieka Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Opublikowano 17 Maja 2017 6 godzin temu, slawinio napisał: Odczytaj bledy jak są. Kąt masz w zakresie ale potrzeba go przyspieszyc w okoloce -1ATDC . Jest troszke pozny i dlatego moze troszke gorzej zapalac. Przyspiesz go . W takim razie mam delikatnie kręcić w prawo czy w lewo dodatkowo wczoraj jak wracałem z pracki to się zapaliła ESP i od razu podpiołem VCDS no i brak błędów.
majkel_majki Opublikowano 17 Maja 2017 Opublikowano 17 Maja 2017 Zapalenie ESP nie musi być związane z pompą, szukaj błędów w module abs i sprawdź włącznik świateł stopu czy zawsze odbija. Przyspieszasz kąt kręcąc w prawo.
pesieka Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Opublikowano 17 Maja 2017 Zapalenie ESP nie musi być związane z pompą, szukaj błędów w module abs i sprawdź włącznik świateł stopu czy zawsze odbija. Przyspieszasz kąt kręcąc w prawo. ok dziękuję za info. nie wiem czy ma to związek ale zauważyłem że ESP zapala się przy wybojach na drodze a tak ogólnie to po wymianie rozrządu co wg mnie nic z tym nie ma wspólnego ,hmm Edit Hmm źle miałem ustawienia na VCDS teraz ok.Jest błąd 00493 czujnik esp G419 do wymiany[emoji51]
pesieka Opublikowano 23 Listopada 2023 Autor Opublikowano 23 Listopada 2023 Cześć! Wracam z tematem. Podczas jazdy czuć nierówną pracę silnika. Można to też zaobserwować na obrotomierzu. Wstępnie zaczynam od pompy. Prośba. Czy może ktoś z kolegów ocenić logi? Z góry dziękuję LOG-01-004-xxx-xxx.CSV
Muskel1 Opublikowano 23 Listopada 2023 Opublikowano 23 Listopada 2023 Żle ustawiony kąt wtrysku. Powinieneś ustawić na 1.8-2.0 ATDC
pesieka Opublikowano 23 Listopada 2023 Autor Opublikowano 23 Listopada 2023 Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Żle ustawiony kąt wtrysku. Powinieneś ustawić na 1.8-2.0 ATDC Cześć ! Dzięki za kontakt. Czy to może być przyczyna nierównej pracy silnika ? Podpowiedz proszę mam kręcić w lewo by zejść z 3.4 na 1.8-2.0 ATDC
Muskel1 Opublikowano 24 Listopada 2023 Opublikowano 24 Listopada 2023 9 godzin temu, pesieka napisał(a): Podpowiedz proszę mam kręcić w lewo by zejść z 3.4 na 1.8-2.0 ATDC Stojąc przed pojazdem i patrząc na silnik, musisz przekręcić w prawo jeżeli chcesz ustawić na wcześniej. Miej tylko na uwadze, że tu rozchodzi się o minimalne przestawienie, kręcenie to już za duże pojęcie. Silnik musi być oczywiście uprzednio rozgrzany i temp. płynu chłodniczego musi mieć przynajmniej 85°C Nierówną pracę silnika ciężko zdiagnozować.
pesieka Opublikowano 24 Listopada 2023 Autor Opublikowano 24 Listopada 2023 Dziękuję BARDZO za informację i pomoc. Jutro się za to wezmę i prześle wyniki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się