Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawienie Kąt Wtrysku A4 2,5 V6 BDG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Proszę o opinię logów ustawienia kąta wtrysku. Wydaje mi się że do ustawienia.

http://vaglog.pl/log-004_Vsi5D8.html

http://vaglog.pl/log-004_0BLMWH.html

http://vaglog.pl/log-004_JV5t9O5.html

Dodatkowo screeny

pomiar kąt wtrysku 3.png

 

pomiar kąt wtrysku 4.png

 

pomiar kąt wtrysku 5.png

 

pomiar kąt wtrysku 6.png

 

Dzięki za analizę.

Opublikowano

Szczerze? Jeżeli dobrze pali to ja bym niczego nie ruszał, fabryka zaleca kąt pomiędzy 0- 4 ATDC.

Opublikowano
6 godzin temu, majkel_majki napisał:

Szczerze? Jeżeli dobrze pali to ja bym niczego nie ruszał, fabryka zaleca kąt pomiędzy 0- 4 ATDC.

Na pewno w zimie mam problem z odpaleniem i kopci. A i teraz jak jest zimny to muszę delikatnie przy odpaleniu przytrzymać i mała chmurka poleci.

Opublikowano

W takim razie można spróbować trochę przyspieszyć kąt wtrysku. Co do kiepskiego odpalania na mrozie to raczej winiłbym świece żarowe.

Opublikowano

Ja tu nie widzę powodu do regulacji. Kąt jest dobrze dobierany i równie dobrze trzymany. Nastawnik także przesuwa się w pełnym zakresie więc po co rzeźbić - żeby przykryć inne problemy [emoji16]

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

A jeszcze jedno zapomniałem napisać - jakiś czas temu zapalała się kontrolka ESP tj. zapalała się i po przejechaniu kilkunastu kilometrów gasła. Piszę o tym bo coś było na forum o tym że się zapala przez zły kąt wtrysku.

Od kilku dni się nie zapala.

 

Edytowane przez pesieka
Opublikowano
16 godzin temu, pesieka napisał:

A jeszcze jedno zapomniałem napisać - jakiś czas temu zapalała się kontrolka ESP tj. zapalała się i po przejechaniu kilkunastu kilometrów gasła. Piszę o tym bo coś było na forum o tym że się zapala przez zły kąt wtrysku.

Od kilku dni się nie zapala.

 

Odczytaj bledy jak są. Kąt masz w zakresie ale potrzeba go przyspieszyc w okoloce -1ATDC . Jest troszke pozny i dlatego moze troszke gorzej zapalac. Przyspiesz go .

Opublikowano
6 godzin temu, slawinio napisał:

Odczytaj bledy jak są. Kąt masz w zakresie ale potrzeba go przyspieszyc w okoloce -1ATDC . Jest troszke pozny i dlatego moze troszke gorzej zapalac. Przyspiesz go .

W takim razie mam delikatnie kręcić w prawo czy w lewo:)

dodatkowo wczoraj jak wracałem z pracki to się zapaliła ESP i od razu podpiołem VCDS no i brak błędów.:huh:

 

Opublikowano

Zapalenie ESP nie musi być związane z pompą, szukaj błędów w module abs i sprawdź włącznik świateł stopu czy zawsze odbija. Przyspieszasz kąt kręcąc w prawo.

Opublikowano
Zapalenie ESP nie musi być związane z pompą, szukaj błędów w module abs i sprawdź włącznik świateł stopu czy zawsze odbija. Przyspieszasz kąt kręcąc w prawo.

ok dziękuję za info.

nie wiem czy ma to związek ale zauważyłem że ESP zapala się przy wybojach na drodze a tak ogólnie to po wymianie rozrządu co wg mnie nic z tym nie ma wspólnego ,hmm

 

Edit

 

Hmm źle miałem ustawienia na VCDS teraz ok.

Jest błąd 00493 czujnik esp G419 do wymiany[emoji51]

 

 

Opublikowano

Cześć!

Wracam z tematem. Podczas jazdy czuć nierówną pracę silnika. Można to też zaobserwować na obrotomierzu. Wstępnie zaczynam od pompy. Prośba. Czy może ktoś z kolegów ocenić logi?

 

Z góry dziękuję

 

obraz.png.caca3949452f26dd5f06e6deff169314.png

 

obraz.png.bf2ccef20b5e01e330ad08db3397fa5e.png

 

obraz.png.65a0daa6f69400a9ad3c8273723a1336.png

 

 

LOG-01-004-xxx-xxx.CSV

Opublikowano

Żle ustawiony kąt wtrysku. Powinieneś ustawić na 1.8-2.0 ATDC

Opublikowano
Godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

Żle ustawiony kąt wtrysku. Powinieneś ustawić na 1.8-2.0 ATDC

Cześć !

Dzięki za kontakt.

Czy to może być przyczyna nierównej pracy silnika ?

 

Podpowiedz proszę mam kręcić w lewo by zejść z 3.4 na 1.8-2.0 ATDC

Opublikowano
9 godzin temu, pesieka napisał(a):

Podpowiedz proszę mam kręcić w lewo by zejść z 3.4 na 1.8-2.0 ATDC

Stojąc przed pojazdem i patrząc na silnik, musisz przekręcić w prawo jeżeli chcesz ustawić na wcześniej. Miej tylko na uwadze, że tu rozchodzi się o minimalne przestawienie, kręcenie to już za duże pojęcie. Silnik musi być oczywiście uprzednio rozgrzany i temp. płynu chłodniczego musi mieć przynajmniej 85°C 

 

Nierówną pracę silnika ciężko zdiagnozować.

Opublikowano

Dziękuję BARDZO za informację i pomoc.

Jutro się za to wezmę i prześle wyniki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...