cinkers Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 (edytowane) Witam, Przesiadłem się ostatnio z mojej A4 B7 1.8T na coś większego. A6 C6 Allroad 3.0 tdi Quattro Rocznik 2007. Przebieg 207.000 km raczej prawdziwy. Kupiłem od pierwszego właściciela, który w 2008 kupił to auto z salonu w DE i jeżdził sobie do teraz w Polsce. Serwisowany w ASO i takie tam... Auto wygląda zwyczajnie i chyba tak zostanie bo do allroada niewiele da się dołożyć/pomodzić. Najważniejsze, żeby silnik/wtryski jakoś dawały radę... Jeśli macie jakieś sugestie co zmienić itp. - piszcie proszę bo nie mam pomysłu za bardzo na to auto. Wrażenia z jazdy po przesiadce pozytywne - przede wszystkim o wiele wyższy komfort ze względu na pneumatyczne zawieszenie, elastyczność silnika oraz skrzynię. Wygłuszenie na bardzo duży plus - na początku myślałem że mam klakson zj**... bo cicho trąbił a późnie otworzyłem okno i zrozumiałem, że po prostu środek jest wygłuszony o wiele lepiej [emoji6] Wnętrze też już bardziej świeżo wygląda niż w A4 B6/B7. Jako minus chyba jedyny to paliwożerność [emoji3] No i też potencjalne usterki które mogą pociągnąć po kieszeni. Wyposażenie raczej standardowe: - 3.0 TDI ASB 233 km quattro + tiptronic + łopatki, ---> chip na 278 km i 563 Nm - MMI 2G + zmieniarka 6CD + moduł BT, - czujniki cofania przód + tył + kamera cofania, - grzane, elektryczne stołki skórzane + podgrzewana tylna kanapa, - pneumatyczne zawieszenie (nawet sprawne) - bixenony + nowe soczewki i odbłyśniki Evox R 2.0. + LEDy tył, - elektrycznie otwierana i zamykana klapa bagażnika (która nieraz szwankuje, będę musiał tam zajrzeć) + zamykanie z kluczyka, - BOSE, - szyberdach, - kompas w lusterku + samościemniające się lusterko wsteczne, - system kontroli ciśnienia w oponach, - tempomat, - podświetlane klamki + dekory etc. czyli pakiet światło, - koła 18 + 17 na zimę, - roletki w tylnych drzwiach + w luku bagażowym x2, - elektryczny hak, ITP. Z tego co udało się póki co zrobić: - program na 278 koni / 563 Nm, - gałka zmiany biegów z A6 C7, - kamera cofania, - lotka na klapę pomalowana w kolor, - montaż składanych lusterek + gałka i rączka w drzwiach + automatyczne składanie po zamknięciu auta, - zmiana oleju w skrzyni, - przekodowanie hamulca - zwolnienie ręcznego bez pedału hamulca, - oświetlenie rejestracji ori Audi LED, - zmiana końcówek wydechu Ulter 90, - dystanse przód 11 mm + tył 30 mm, - Moduł AUX z VNS Media + Logitech bluetooth adapter - czysty dźwięk ze streamingu BT np. z telefonu, - czyszczenie cylinderków klimy, - DPF-out, - Przyciemnienie szyb tył, - Spryskiwacze mgiełkowe, - Kierownica z nowszego modelu, - Automatycznie zamykana klapa z pilota, - Polerka lakieru 1-step + wosk, - Profilaktyczne rozwiązanie problemu z ryglem blokady kierownicy, Obecny wygląd: upload pictures A tak od początku: Wpadły nowe końcówki: Edytowane 27 Lipca 2020 przez cinkers
Dave J. Opublikowano 22 Maja 2017 Opublikowano 22 Maja 2017 2 godziny temu, cinkers napisał: dystanse lekkie na tył + przód żeby delikatnie koła wypchnąć (muszą być takie same grubości przy Q? ), Przy Quattro ważne jest, aby średnica kół przód/tył była tej samej wielkości. Zaleca się rotację opon między osiami po sezonie by się równo ścierały. Szerokość nie robi różnicy.
cinkers Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Opublikowano 23 Maja 2017 16 godzin temu, k232 napisał: Zakładaj LPG Kozak furka, powodzenia :)) Dzięki Będę tesknił za LPG i jak widzę cenę za litr z jedynką z przodu na stacji to łezka w oku Tym bardziej, że ten klocek w mieście potrafi zjeść 15 l ropy. 15 godzin temu, Dave J. napisał: Przy Quattro ważne jest, aby średnica kół przód/tył była tej samej wielkości. Zaleca się rotację opon między osiami po sezonie by się równo ścierały. Szerokość nie robi różnicy. Ok, czyli mogę dać na tył dystans troszkę większy niż na przód
cinkers Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Opublikowano 16 Lipca 2017 (edytowane) Auto dostalo nowe koncowki Ultera 90. Na te oryginalne jakos nie moglem patrzec. Na tył jeszcze chodzi mi po głowie: - wywalenie oznaczeń silnika i allroad (chyba), ZROBIONE - może przyciemnienie lekkie szyb na tyle, ZROBIONE Poza tym z tyłem już więcej nie walczę (nie licząc wgniotki na dyfrze i zderzaku które będą czekały aż ktoś nie wyhamuje kiedyś...) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 10 Października 2017 przez cinkers
Bristol Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Ładnie się prezentuje. Przyciemnij lekko szyby i będzie LUX Ja bym oznaczenia zostawił ale wiadomo - kwestia gustu. Kto tak tą naklejkę rejestracyjną nakleij ?
Norbas Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Widzę, że przesiadłeś się z b7, też tak ostatnio myślę aby przejść na C6... Co do oznaczeń na klapie to ich wcale nie toleruję, oprócz logo ale w sumie jakbyś zostawił sam znaczek z quattro to też może byłoby spoko Powodzenia w modzeniu i bezawaryjności
cinkers Opublikowano 17 Lipca 2017 Autor Opublikowano 17 Lipca 2017 Oznaczenia pewnie znikna ale myslalem żeby zostawic wlasnie ewentualnie samo quattro. Znaczek OOOO oczywiście zostaje na miejscu. Szyby będą lekko przyciemnione prawdopodobnie. Przesiadka z a4 - same plusy, naprawde. Jednak czuc, że jest to model wyzej i moim zdaniem znacznie bliżej mu do A8 niz A4 do A6. Jedyny minus jak to powiedzial moj mechanik - tanio to już było...Naklejka rejestracyjna zajal sie moj kochany ojczulek ktory jest dosc niecierpliwy ale zazwyczaj dzielnie pomaga mi przy modzeniu [emoji3] wiec wybaczone!Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
roman_tyk Opublikowano 29 Lipca 2017 Opublikowano 29 Lipca 2017 jestes zadowolony z tej pneumatyki? duza roznica po przelaczeniu sport comfort itd?
cinkers Opublikowano 29 Lipca 2017 Autor Opublikowano 29 Lipca 2017 Z pneumatyki jestem zadowolony. Na komforcie po mieście śmiga się fajnie. Na dynamicu trochę bardziej czuć dziury ale niedużo i i tak jest lepiej od aut bez pneumatyki moim zdaniem. Dodatkowo możliwość wjazdu na praktycznie każdy krawężnik po przełączeniu na wyższe zawieszenie Jedyne co bym jej zarzucił to nawet w dynamicu czuć na zakrętach przy większych szybkościach, że auto nie jest tak sztywne. Może kwestia przyzwyczajenia ale ze sztywnym, zwykłym zawiasem w zakrętach czułem się bardziej pewnie. Na szczęście całe przednie zawieszenie było robione przez poprzedniego właściciela w ASO gdzie zostawił 11K pln. Nie wiem jak będzie z wytrzymałością po mieście ale trzeba liczyć się z tym, że jak coś pójdzie to trochę będzie trzeba wydać... Ja polecam bo mam wszystko czego chciałem - komfort, wygoda, elastyczność, wygląd też bo na dynamicu siedzi w miarę nisko i auto nie wygląda jak koza.
cinkers Opublikowano 30 Lipca 2017 Autor Opublikowano 30 Lipca 2017 (edytowane) W międzyczasie wskoczył moduł AUX z VNS media + Logitech bluetooth adapter. Efekt - czysty dźwięk o jakości CD z BT z telefonu Edytowane 31 Lipca 2017 przez cinkers
cinkers Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Wywalone oznaczenia z klapy. Zostawiłem poki co quattro. Pojezdze i zobaczę jak to wyglada... I auto czeka na maly serwis: Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
roman_tyk Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 o wiele lepiej to teraz wyglada, zmien tylko jeszcze ramki tablic
cinkers Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Po ramki nie ma kiedy podjechać do ASO Z drugiej strony, nie jestem jakimś częstym gościem tam to nie wiem czy warto sygnować się nimi. Ale muszę na jakieś zmienić - tu się zgodzę. Na tył jeszcze lekkie przyciemnienie szyb i kończę z d*pą. Może ewentualnie jakaś lotka większa z sline albo zamiennik... Z zewnątrz za dużo i tak już nie zrobię. Myślałem o czymś takim: Lub: Zobaczymy...
cinkers Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2017 (edytowane) Ostatnio przyciemniłem delikatnie szyby z tyłu. Na zdjęciu kiepsko widać ale przyciemnienie jest delikatne (może nawet trochę za [emoji4] ). Nie chciałem czarnych jak smoła szyb a jedynie niewielki kontrast. Robota wykonana we Wrapsterze we Wrocławiu i jakośc wykonania jak i obsługa super - polecam. Edytowane 28 Sierpnia 2017 przez cinkers
cinkers Opublikowano 11 Września 2017 Autor Opublikowano 11 Września 2017 (edytowane) Coś tam się powoli dzieje. Edytowane 11 Września 2017 przez cinkers
Norbas Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 O wiele lepiej bez oznaczenia na klapie. Samo quattro i logo starczy Jaki procent przyciemnienie masz i ile ci wyniosło oklejanie u nich?
cinkers Opublikowano 28 Września 2017 Autor Opublikowano 28 Września 2017 Procent chyba najniższy jaki mieli więc to był 15% albo 30% max. Wyszło mi za to chyba 600zł. Żeby nie było tak kolorowo, rozszczelniła mi się maglownica więc poszukałem używanej w miarę świeżej i wymieniłem. Przy okazji wskoczyły nowe drążki kierownicze + końcówki drążków. Lada dzień na zbieżność i można dalej jeżdzić (oby ).
cinkers Opublikowano 28 Września 2017 Autor Opublikowano 28 Września 2017 Dzisiaj kupilem kolejny element ukladanki. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się