Minerseth Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Witam pewnie dla was to banał dla mnie jednak nie. Wracam po wymianie rozrzadu, filtrów, oleju i uszczelnienia egr. Chciałem sprawdzić ile jest oleju na jakiej wysokości żeby wiedzieć czy audi bierze olej. Ciagne bagnet ostrożnie jak zawsze i wyciągam go z 20cm rurka pęknięty. Pytanie bo w poniedziałek wyjeżdżam czy to jest długi zabieg dla mechanika ? I czy mogę tak jeździć? Ps. Szczerze po odbiorze auta zauważyłem że Buczy zrobiłem trasę i już jest normalnie to po wymianie rozrzadu ? Czy przedmuch przez ten bagnet ? Audi a4 b6 1.9 131
MemberA4 Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 2 godziny temu, Minerseth napisał: Ciagne bagnet ostrożnie jak zawsze i wyciągam go z 20cm rurka pęknięty. często się to zdaża w grupie VAG Cytuj Pytanie bo w poniedziałek wyjeżdżam czy to jest długi zabieg dla mechanika ? jak nie nawrzuca resztek tej rurki do silnika przez otwór to jest chwila, te rurki są dostępne praktycznie w każdym sklepie za grosze,
michcio1985 Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Najlepiej z odkurzaczem wybierać pozostałości po starej rurce. Nowa to tylko klik i juz wystawiona. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Najlepiej brać z ASO... Dlaczego ? Bagnet siedzi w niej sztywno, a w zamiennikach jest luźny, w niektórych nawet puszcza mgłę olejową po nagrzaniu silnika...
michcio1985 Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Potwierdzam, bagnet siedzi w nim luźno i nie trzyma cisnieniaWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Minerseth Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Opublikowano 31 Maja 2017 Zrobione za 30zl w 15munut ale trochę się majster męczył z wydziobaniem plastiku. Dodam że był to chyba zamiennik i u góry jak wyciągam bagnet nie trzyma tak mocno jak ten stary boje się że cisnienie go wypluje.. no ale pożyjemy zobaczymy. Wymiana bardzo prosta następnym razem działam sam i kupię oryginał. Przy okazji zauważyliśmy poconcy się egr. Ps. Mechanik mówił że mnóstwo nowych renowek ma w środku silnika plastiki o tych bagnetów. No ale my mamy audi
MemberA4 Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Potwierdzam, bagnet siedzi w nim luźno i nie trzyma cisnieniaWysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu TapatalkaDlatego ja dołożyłem maly o-ring i jest lepiej niz ori[emoji39] można powiedzieć ze jest na "klik" [emoji14] Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
hidden22 Opublikowano 31 Maja 2017 Opublikowano 31 Maja 2017 Witam. u mnie tez pekla kiedys prowadnica bagnetu. Proponuje kupic ori audi na poczatku zalozylem zamiennik ze sklepu motoryzacyjnego to oszukiwalo stan oleju o 5-8mm...
michcio1985 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Zanizalo czy zawyżało? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Minerseth Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2017 jest jakaś różnica? Mechanik miezyl długość itd. Taka sama bez żadnej różnicy. . Bagnet daliśmy stary i to był chyba błąd bo bardzo słabo trzyma i boję się że przy 3 tys obrotów go wypluje. Jak myślicie? 1
kamil-vag Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Tą rurkę trzeba bardzo mocno wcisnąć, żeby słyszeć charakterystyczne klik...
Minerseth Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2017 No 100kg chłop wcisnąć ja z czuciem sprawdził lusterkiem myślę że siedzi dobrze ale chodzi o bagnet że trzeba temu musiałem się siłowa a teraz czuje minimalny opór ale myślę że bagnetu nie wypchnie.
hidden22 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 11 godzin temu, michcio1985 napisał: Zanizalo czy zawyżało? Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka mi zanizalo o 5-8mm widzialem predzej ile mialem na ori a po zalozeniu zamiennika mialem o wiele nizej oleju na bagnecie. Nie ma co oszukiwac sie ale ori to ori a cena na prowadnicy ori a zamiennik moze 8zl roznicy
hidden22 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 dlugos moze taka sama ale u mnie zamiennik prowadnicy bagneta byl troche inaczej wykrzywiony i na tym skrzywieniu oszukiwalo o pare mm. moze masz inny zamiennik prowadnicy bagneta i nie ma takiej roznicy ale u mnie bylo to bardzo widoczne w poziomie oleju.
misiek95 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 6 godzin temu, kamil-vag napisał: Tą rurkę trzeba bardzo mocno wcisnąć, żeby słyszeć charakterystyczne klik... Ja zalecam ostrożność- nową też można złamać. Dobrze jest podgrzać dół opalarką, żeby sie zrobił miękki. Wchodzi jak złoto, bez siłowania
Złomiarzu Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 (edytowane) Minerseth - może trzeba było spróbować podgrzać rurkę (obudowę) bagnetu w kubku z gorącą wodą żeby zrobiła się bardziej plastyczna/elastyczna? Edytowane 1 Czerwca 2017 przez Złomiarzu
Złomiarzu Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 21 godzin temu, MemberA4 napisał: Dlatego ja dołożyłem maly o-ring i jest lepiej niz ori można powiedzieć ze jest na "klik" Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka A oring dałeś na bagnet czy na łączenie rurki?
MemberA4 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Na bagnet bo rurka trzyma sie mocno na silniku.Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się