Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 B7, łożysko w skrzyni przegub, luz na flanszy, torsen


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie,

Dopadło mnie to co na filmiku.
Mechanik stwierdził, że padło łożysko w skrzyni. Mówi że się nie dotyka, bo nie chce popsuć, że nie zna się na automatach.
Da się to wymienić? Trzeba ściągać skrzynie? o czym może świadczyć takie uszkodzenie? Mniej więcej jakie koszty mogę ponieść, mieszkam w Warszawie.

 

 

Edytowane przez Wojtek Ludew
Opublikowano

Jak nic nie znajdziesz przypomnij sie w piatek mam skrzynie na wierzchu z s4 to zerkne 

Opublikowano (edytowane)

Byłem w SAMKO - powiedzieli mi, że mam do wymiany cały mechanizm różnicowy z przodu i torsena. Diagnoza w 3 minuty, koszt według nich 10-12k.
Mówi, że trzeba wszystko wewnątrz wymieniać, bo się posypało, a żadnych innych objawów jak luz na flanszy nie ma.. Stuki i drganie występuje przez włansie te luzy.

Dodatkowo, według nich walniety torsen, ponieważ na skręconych kołach i ruszaniu auto drga i jakby przeskakiwały przednie koła.
 

 

Czy ma ktoś doświadczenie z przeskokiem przednich kół ?

 

 


EDIT

Oddane na naprawe skrzyni. Do wymiany elementy przy flanszy prawej, robię od razu konwerter, olej, filtr, tarczki.
Temat do zamkniecia.

Edytowane przez Wojtek Ludew
Opublikowano

Mam ten sam problem. Może miał ktoś coś podobnego ?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jaki były objawy tego uszkodzonego łożyska ? Co się konkretnie dzieje ? Pytam bo możliwe że jestem następny w kolejce. Przy czym jeśli jest to prawy przegub wewnętrzny to mój ma tylko delikatny luz na boki 1-2mm. 

Opublikowano

Ja mam wibracje które raz są a raz nie ma mniej więcej od 140 kmh wzwyż. Do tego stuki przy pudzczeniu i dodaniu gazu

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

S4 B7 ma z przodu Torsena ? Żeby przeskakiwały koła z prozdu przy skręcaniu musi być mechanizm różnicowy o ograniczym uślizgu czyli szpery. Z tego co wiem to w B6 B7 Torseny mają tylko w skrzyni, ale z tyłu, jako centralny mechanizm, a nie osiowy.

Opublikowano (edytowane)

u mnie w quattro też przeskakują koła przednie przy skręconych kołach i ruszaniu z miejsca. objaw z puszczeniem gazu i dodaniem powoduje stuk co pewnie jest spowodowane luzem w napędzie
po przesiadce z fwd na q odrazu zwrócilem na to uwage. zwłaszcza ze ten sam model samochodu

https://a4-klub.pl/topic/328961-napęd-quattro-dziwne-stuki-proszę-o-pomoc/

 

Edytowane przez JeJu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...