Wojtek Ludew Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 (edytowane) Panowie, Dopadło mnie to co na filmiku. Mechanik stwierdził, że padło łożysko w skrzyni. Mówi że się nie dotyka, bo nie chce popsuć, że nie zna się na automatach. Da się to wymienić? Trzeba ściągać skrzynie? o czym może świadczyć takie uszkodzenie? Mniej więcej jakie koszty mogę ponieść, mieszkam w Warszawie. Edytowane 6 Czerwca 2017 przez Wojtek Ludew
Cin Opublikowano 5 Czerwca 2017 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Jak nic nie znajdziesz przypomnij sie w piatek mam skrzynie na wierzchu z s4 to zerkne
Wojtek Ludew Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2017 (edytowane) Byłem w SAMKO - powiedzieli mi, że mam do wymiany cały mechanizm różnicowy z przodu i torsena. Diagnoza w 3 minuty, koszt według nich 10-12k. Mówi, że trzeba wszystko wewnątrz wymieniać, bo się posypało, a żadnych innych objawów jak luz na flanszy nie ma.. Stuki i drganie występuje przez włansie te luzy. Dodatkowo, według nich walniety torsen, ponieważ na skręconych kołach i ruszaniu auto drga i jakby przeskakiwały przednie koła. Czy ma ktoś doświadczenie z przeskokiem przednich kół ? EDIT Oddane na naprawe skrzyni. Do wymiany elementy przy flanszy prawej, robię od razu konwerter, olej, filtr, tarczki. Temat do zamkniecia. Edytowane 6 Czerwca 2017 przez Wojtek Ludew
Dawid Wątroba Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Mam ten sam problem. Może miał ktoś coś podobnego ? Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
tomastbg Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Jaki były objawy tego uszkodzonego łożyska ? Co się konkretnie dzieje ? Pytam bo możliwe że jestem następny w kolejce. Przy czym jeśli jest to prawy przegub wewnętrzny to mój ma tylko delikatny luz na boki 1-2mm.
Dawid Wątroba Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 Ja mam wibracje które raz są a raz nie ma mniej więcej od 140 kmh wzwyż. Do tego stuki przy pudzczeniu i dodaniu gazu Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Makale Opublikowano 26 Września 2017 Opublikowano 26 Września 2017 S4 B7 ma z przodu Torsena ? Żeby przeskakiwały koła z prozdu przy skręcaniu musi być mechanizm różnicowy o ograniczym uślizgu czyli szpery. Z tego co wiem to w B6 B7 Torseny mają tylko w skrzyni, ale z tyłu, jako centralny mechanizm, a nie osiowy.
JeJu Opublikowano 26 Września 2017 Opublikowano 26 Września 2017 (edytowane) u mnie w quattro też przeskakują koła przednie przy skręconych kołach i ruszaniu z miejsca. objaw z puszczeniem gazu i dodaniem powoduje stuk co pewnie jest spowodowane luzem w napędzie po przesiadce z fwd na q odrazu zwrócilem na to uwage. zwłaszcza ze ten sam model samochoduhttps://a4-klub.pl/topic/328961-napęd-quattro-dziwne-stuki-proszę-o-pomoc/ Edytowane 26 Września 2017 przez JeJu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się