poziek Opublikowano 3 Czerwca 2006 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Traviz ja osobiście zbieram graty do zmiany turbiny na K04-15. GTrsy to za***iste turbiny ale niestety są z tym wciąż problemy, patrz np. Bartte. tzn. nie z turbinami ale z softem. K04 robią ci na ori kompie bez żadnych problemów czy tam smt6/7 i jeździsz sobie bezproblmowo. Moge się też z wami podzielić swoim reaserchem dotyczącym cen modów: turbo k04-15 750$ wydech tomson 3" 1400 zeta wtryski używane od TT 225KM okolo 600-800 zeta IC 160$ + orurowanie IC w El-tec 1200 zeta inlet pipe do turbo 150$ lub 300zeta el-tec kwasówka DV Forga 007 135$ nie żadne tam BOVy niestety przepływka przydałaby się od TT 225KM filtr powietrza: pewnie zostane przy K&N ale marzy mi się Carbonio :twisted: no i na koniec SOFT pewnie w VTG nie wiem jeszcze ile oni za to wezmą Kunio czy ty miałeś robiony wogóle wydech?? Czy wciąż jeżdzisz bez FMICa??
Kunio Opublikowano 3 Czerwca 2006 Opublikowano 3 Czerwca 2006 Kunio czy ty miałeś robiony wogóle wydech?? Czy wciąż jeżdzisz bez FMICa?? jeżdzę na serii, już mi tylny zaczyna pierdziec więc niedługo przyjdzie czas na cos innego W tomaracing powiedzieli mi 1500zl max za wydech do tej A4. 2.5" by wystarczylo
poziek Opublikowano 3 Czerwca 2006 Opublikowano 3 Czerwca 2006 No wszystko jest do dogadania z "tymi co wiedzą lepiej" czy znacie kogoś kto jeżdzi na filtrze Carbonio?
Kunio Opublikowano 3 Czerwca 2006 Opublikowano 3 Czerwca 2006 czy znacie kogoś kto jeżdzi na filtrze Carbonio? pierwsze o czymś takim słyszę :roll:
poziek Opublikowano 4 Czerwca 2006 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Poczytaj: http://www.mjbmotorsport.com/id82.html aż nie moge uwierzyć w takie efekty...
Hugo Opublikowano 4 Czerwca 2006 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Niestety zawieszenie nie wyrobiłoby Możesz to rozwinąć bo za bardzo nie wiem co masz dokładnie na myśli ? Bo to chodzi o układ przeniesienia napędu , a nie zawieszenie
Traviz Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2006 turbo k04-15 750$wydech tomson 3" 1400 zeta wtryski używane od TT 225KM okolo 600-800 zeta IC 160$ + orurowanie IC w El-tec 1200 zeta inlet pipe do turbo 150$ lub 300zeta el-tec kwasówka DV Forga 007 135$ nie żadne tam BOVy niestety przepływka przydałaby się od TT 225KM filtr powietrza: pewnie zostane przy K&N ale marzy mi się Carbonio IC i orurowanie już mam - patrz podpis Ciekaw jestem jeszcze jaką ma sprawność, ale... DV Forge 007 również siedzi Oraz filtr K&N Mam też regulator ciśnienia paliwa. Stary, ale chyba działa Więc wtryski w moim przypadku chyba też odpadają ? Od TT (niestety 180KM) mam doł silnika Zawsze chyba lepiej to zniesie niż zwykły 150KM... co to jest inlet pipe do turbo ? Gdzie można poczytać/porównać turbinki ? K04 jest chyba tylko niewiele większa od k03 czy się mylę? Nie mogę właśnie znaleźć dobrych źródeł. Poza tym dzięki za sprowadzenie na ziemię z tymi GTrsami Nie wiedziałem o tym, że są takie problemy Niestety zawieszenie nie wyrobiłoby Możesz to rozwinąć bo za bardzo nie wiem co masz dokładnie na myśli ? Bo to chodzi o układ przeniesienia napędu , a nie zawieszenie Zgadza, się Na poprzedniej stronie już o tym pisałem Nie zrozumieliśmy się z Kuniem
dark79 Opublikowano 4 Czerwca 2006 Opublikowano 4 Czerwca 2006 co to jest inlet pipe do turbo ? rura doprowadzająca powietrze do turbo
Traviz Opublikowano 4 Czerwca 2006 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2006 co to jest inlet pipe do turbo ? rura doprowadzająca powietrze do turbo No dobra, to rozumiem, że ta rura musi być inna/druga ze względu na zmianę turbo na inne ? bo przecież każde turbo ją musi mieć...
poziek Opublikowano 4 Czerwca 2006 Opublikowano 4 Czerwca 2006 ori rury potrafią się załamywać przy wyższym doładowaniu i to jest złe :)
Gość Henrykus Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 Ja mam 210000 km . zero problemów. Pozdr.
Mike68 Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 Ja mam 210000 km . zero problemów. Pozdr. miałem 1.8T z 98r , zrobiłem mu mooda na ok 180KM i śmigał jedynie co mnie wpieniało to brak quattro więc sprzedałem , teraz mam od ponad 2 lat bmw ale to nie oznacza że nie wrócę do Audi , BMW jest świetne , lepiej mi się prowadzi no i ten diesel , ciszej jak w A4 1.8T i wcale nie wolniej a taniej
pawelc Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 dwa lata temu miałem Passata 1.8T, miał przelatane 240000 km. Z czego ja zrobiłem 150000 km... :>.. Pod względem silnkowym było Ok . No oczywiście nie mówie o takich częsciach eksploatacyjnych :>... Typu, paski , rolki itp.....
poziek Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 ja mam 140 tysi i kufa ciągle same problemy :gwizdanie:
cosmos7 Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 Ja ma AEB od 2 miesięcy, 149 tys. pokazuje ile ma tego nie wiem, po wyglądzie kilku podzespołów wygląda na autentyczny, po 3 tyg. zrobiłem LPG (stagas 300/ listwa waltec/czerwone ) po pierwszym 1 tyg. miałem awarie chłodniczki oleju (80 zł) i zaworu wlewu płynu chłodniczego (metalowa uszczelka)...naprawa i płukanie 300 zł...Inni mechanicy prognozowali uszczelke peknieta, albo nawet peknietą głowice i szacowali na 2500 -3000 zł naprawe ...opisałem to na forum http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_czy_pelen_syntetyk_mogl_miec_znaczenie-t32338.0.html oraz http://www.a4-klub.pl/smf/odp_all_b5_dobra_rada_apropos_objawow_peknietej_uszczelki-t32821.0.html;msg386547#msg386547 Potem po płukaniu zaczęła ciec pompa wody...wymieniłem (koszt całkowity 250 zł)..Teraz juz dłuższy czas auto śmiga jak żyleta... Chce coś pogrzebać ale nie bardzo wiem co chciałby na początek wywalic kata ale nie wiem czy mi wyreguluja dobrze sprawe sondy lambda ... tak czy siak mam nadzieje że niektóre awarie mnie ominą planuje rozrząd machnąc nowy jeszcze...
Mike68 Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 nie miałem nigdy z 1.8T problemów a jak już LPG to tylko z szybką listwą a to tanie nie jest , Prins,BRC Sequent / nie 24 / ICOM ale wtedy to wydatek 5000zł , opłacalność niewielka była , teraz już trzeci rok mam bmw i zapomniałem co to naprawy - widocznie tak trafiłem
stuff Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 nie miałem nigdy z 1.8T problemów a jak już LPG to tylko z szybką listwą a to tanie nie jest , Prins,BRC Sequent / nie 24 / ICOM ale wtedy to wydatek 5000zł , opłacalność niewielka była , teraz już trzeci rok mam bmw i zapomniałem co to naprawy - widocznie tak trafiłem Do 1.8T spokojnie można włożyć BRC sequwnt 24, (3000zł) wiem bo mam, przy normalnej jezdzie nie wyczuwalny spadek mocy, przy butowaniu może troszeczke na wysokich obrotach, powyżej 5.5 tys. Zero jakiegokolwiek szarpania czy przerywania, spalanie około litr większe niż benzyny, średnio 11 litrów przy normalnej jeździe. Z bmw chyba dobrze trafiłeś, to bardzo fejne samochody, (sam miałem zamiar kupić 520 z 98r.), ale po opiniach słyszałem że bmw sporo pali i wybrałem audi. Z bmw 520 robie swoim 1.8T co zechce, nie ma szans, w zimie audi w quattro wymiata, a kumpel betą jeździ jak na łyżwach...chyba dlatego wybrałem audii i raczej nie żałuję...
Mike68 Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 zależy od zakładu jaki zamontuje LPG , to ważne , co do jazdy to kumpel ma pewnie starszy model , ja mam po 2002r i ma wszystkie systemy no ale quattro w audi to jest wizytówka , mimo to że bardzo dobrze i pewnie się czuję w BMW to za rok - na wiosne planyje zmienić na Audi A8 - model D3
stuff Opublikowano 17 Lipca 2008 Opublikowano 17 Lipca 2008 ukłony, chciałbym mieć kase na A8, i na jej utrzymanie ale chyba nie prędko, może kiedyś...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się