kijaszi Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Witam. Czeka mnie trasa jakieś 1300km i chciałbym dojechac. Czy na ta chwile jest jeszcze coś do poprawki z pracy silnika? Do tej pory wymienione turbo , N75, uszczelniony dolot i wymieniona śruba odpowietrzająca. http://vaglog.pl/log-115_118_1x1du36.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_020_EoV715v.htmlhttp://vaglog.pl/log-002_033_fm9E2.html
zwonko Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 W 115 turbo lekko przeładowywuje, w 020 spore spalanie stukowe, w 003 chyba nie trzymałeś buta w podłodze albo coś jest nie tak z otwarciem przepustnicy, w033 deczko ubogo, w002 przepływ powinien być koło 130 dla serii.
kijaszi Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) No buta nie trzymałem w podłodze a turbo to hybryda to może dlatego przeładowuje , czyli do sprawdzenia mam świece (pójdą nowe), cewki, ciśnienie paliwa , przepływomierz. czy jeszcze jakieś sugestie bo zaczyna mnie wykańczać to auto Edytowane 14 Czerwca 2017 przez kijaszi
otis89 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Jak świece dawno nie wymieniane to wymień przepływka zaniża , dolot masz szczelny to tylko wymiana i powinno być ok.
zwonko Opublikowano 14 Czerwca 2017 Opublikowano 14 Czerwca 2017 To na przyszłość logi koniecznie robi się z butem w podłodze. Swiece jak stare to zrób. Pezeplywce zrobić kapiel w IPA a może wymienić. Przy okazji zmiany świec sprawdź kompresję. Potem powtórz logi 020. Jak nie to cewki pewnie. Ciśnienie nie wydaje mi się żeby mogło być przyczyną.
kijaszi Opublikowano 17 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2017 Świece nowe, przepływka wyczyszczona jest lepiej http://vaglog.pl/log-002_003_HhDGXb.htmlhttp://vaglog.pl/log-033_020_46dcJ.html
zwonko Opublikowano 17 Czerwca 2017 Opublikowano 17 Czerwca 2017 Też mi się tak wydaje można by się jeszcze stuków przyczepić ale generalnie powinno to jeździć.
kijaszi Opublikowano 17 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2017 Dziękuje Wszystkim za pomoc, dzięki wam auto uciekło spod palnika i przerobienia na wóz do gnojowicy.
kijaszi Opublikowano 11 Lipca 2017 Autor Opublikowano 11 Lipca 2017 Dnia 17.06.2017 o 16:56, kijaszi napisał: Dziękuje Wszystkim za pomoc, dzięki wam auto uciekło spod palnika i przerobienia na wóz do gnojowicy. I przejechało 3000 km ze średnią 110 km/h w 35C, upale przez 19h bez problemów . Nigdy więcej następnym razem samolot
Sadam007 Opublikowano 14 Lipca 2017 Opublikowano 14 Lipca 2017 (edytowane) Podłączę się do tematu by nie robić kolejnego i bardzo proszę o diagnozę moich logów, profilaktycznie czy coś trzeba poprawić bo robiłem je pierwszy raz. Może dowiem się czegoś ważnego. Z góry dzięki.1.8t BFB 163KM Dynamiczne na PB (3-bieg 1500rpm do odcinki, odpuszczenie, Stop) (115-118) http://vaglog.pl/log-115_118_28N15Wb.html (003-020) http://vaglog.pl/log-003_020_3V6Gc.html (002-033) http://vaglog.pl/log-002_033_1r3Gi.html Dynamiczne na LPG (002-033) http://vaglog.pl/log-002_033_s1x6b.html (115-118) http://vaglog.pl/log-115_118_4pFoU8.html dodatkowo statycznie przełączenie lpg na pb ( podejrzane w innym temacie, może coś pokaże)http://vaglog.pl/log-033_147TtLq.html mam jeszcze jakieś pojedyncze statyczne gdyby coś było przydatne. Edytowane 14 Lipca 2017 przez Sadam007
Łukasz13 Opublikowano 14 Lipca 2017 Opublikowano 14 Lipca 2017 Logi na pb tak w miare ok, turbo troszke ospale wstaje ale w sumie moze to wina temp na zewnatrz, przepływka w niskim zakresie obciązeń też jakby mniej mierzy, przy wyższych obrotach ok. Zapłony toche cofa na pb, w sumie to nie jest źle, można wymienić świece jak dawno nie zmieniane, do tego sprawdzić szczlność dolotu dla pewności i zerknąc na odme czy nie popekana. Na lpg powyżej 5 tyś zaczyna brakować gazu, więc albo instalacja do regulacji albo jest niewydolna, napisz jakie masz graty od lpg.
Sadam007 Opublikowano 15 Lipca 2017 Opublikowano 15 Lipca 2017 Reduktor- KME Silver Sterownik- Zenit PRO OBD Wtryskiwacze- Hercules GISM-I1000 Za słabe komponenty?? Właśnie z powodu wrażenia późno wstającego turbo zdecydowałem się na logi. Logi robione wczoraj, nie było gorąco. Mam jeszcze takie statyczne na kilku pierwszych grupach. Pokazują one jeszcze coś istotnego lub ciekawego??http://vaglog.pl/log-001_KO7wu.htmlhttp://vaglog.pl/log-002_69Kydn.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_TD6kq9B.htmlhttp://vaglog.pl/log-004_VoYWT59.htmlhttp://vaglog.pl/log-006_M1V7v.htmlhttp://vaglog.pl/log-026_t2Ks5N.html Jak możesz to rzuć okiem też na nie. Możliwe że w przyszłym tygodniu wrzucę też logi z drugiego 1.8t BFB tylko w B7. Tam już teoretycznie ma lepsze podzespoły gazowe, choć wydaje się słabszy. Zobaczymy. Dzięki.
Łukasz13 Opublikowano 15 Lipca 2017 Opublikowano 15 Lipca 2017 Te logi mogą tylko potwierdzać moją teorie o jakiejś nieszczelności w dolocie lub odmie, na jałowych przepływka dość mało wskazuje do tego zerowe otwarcie przepustnicy.
Sadam007 Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 Dzięki serdeczne za wskazówki, będę mieć na uwadze by to sprawdzić.
Sadam007 Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 (edytowane) Po krótkich oględzinach dość niespodziewanie, bo ciężko było dojrzeć, znalazłem pewne uszkodzenie. Mianowicie takie grube kolanko od odmy pod kolektorem dolotowym tuż obok bagnetu oleju. Ewidentnie pęknięte więc będzie się trzeba nad tym pochylić. bardzo ciężko je dojrzeć między żebrami kolektora Edytowane 16 Lipca 2017 przez Sadam007
PASSATB5 Opublikowano 17 Lipca 2017 Opublikowano 17 Lipca 2017 Na allegro kup, normalne że ze starości pęka.
Sadam007 Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 (edytowane) Jeszcze raz, z prośbą o analizę logów. Tym razem, tak jak wspomniałem, z drugiego auta. A4 B7 1.8t BFB 163KM quattro W tym przypadku statyczne na LPG a dynamiczne tylko na PB bo brakło gazu ale myślę że benzyna wystarczy. Statyczne na lpg:http://vaglog.pl/log-001_KqIF6h7.htmlhttp://vaglog.pl/log-002_RL31G.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_yUAv5f.htmlhttp://vaglog.pl/log-004_xj81EFQ.htmlhttp://vaglog.pl/log-006_8014bv.htmlhttp://vaglog.pl/log-026_BN57P8.html Dynamiczne na PB:http://vaglog.pl/log-002_033_0zL4CQm.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_020_rFo5Z0j.htmlhttp://vaglog.pl/log-115_118_hJa1Ha.html Tu może być "ciekawiej". Z góry dzięki. Edytowane 20 Lipca 2017 przez Sadam007
Łukasz13 Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 To auto rowniez jest zupelnie sprawne nie ma sie nad czym rozwodzic.
Sadam007 Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 W takim razie w tej kwestii jestem spokojniejszy. Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się