sous1111 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Koledzy mam problem. Naprawiam tylne hamulce i z jednej strony tloczek ladnie sie wkrecil, natomiast z drugiej stoi na amen, aż te urządzenie do wciskania tloczkow sie wygina. Dodam, że dźwignia od recznego rusza się ładnie i jak nia poruszam to tloczek sie wysuwa. Co teraz mam zrobić ?
Robero321 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 a przypadkiem nie trzeba tłoczka wkręcić najpierw ?
wyzyk83 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 wyciśnij całkiem tłoczek i wyczyść pod oringiem bo się aluminium utlenia potem wkręć tłoczek i odpowietrzanie
mortek1986 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 trzeba go wkrecac i jednoczesnie wciskac,
sous1111 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2017 A czy wy umiecie czytać ze zrozumieniem ? Napisałem, że z jednej strony zrobiłem (czyli wiem, że trzeba wciskać i wkrecac) a z drugiej strony nie da rady wkręcić i wcisnąć tloczka. Wyzyk83 myślisz, ze to wystarczy ? Wychodzić wychodzi ale nie cofa się.
Dev Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Godzinę temu, sous1111 napisał: A czy wy umiecie czytać ze zrozumieniem ? Napisałem, że z jednej strony zrobiłem (czyli wiem, że trzeba wciskać i wkrecac) a z drugiej strony nie da rady wkręcić i wcisnąć tloczka. Wyzyk83 myślisz, ze to wystarczy ? Wychodzić wychodzi ale nie cofa się. trzeba to rozebrać wyczyścić i poskładać na nowo
sous1111 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2017 Mechanizm ręcznego też rozbierać jak działa w pełnym zakresie i odbija prawidłowo ? Tłoczek pod gumką jest ładny czysty. Czy oprócz nowych gumek powinienem coś jeszcze kupić ? (pytam bo do sklepów mam parę kilometrów)
wyzyk83 Opublikowano 30 Czerwca 2017 Opublikowano 30 Czerwca 2017 wyczyść na początek pod tą gumką i spróbuj wcisnąć tłoczek jak pójdzie ok to tak zostaw i wtedy odpowietrzanie z tyłu najlepiej zacisk trzymać w ręku odpowietrznikiem do góry
Dev Opublikowano 30 Czerwca 2017 Opublikowano 30 Czerwca 2017 zacisk jest spuchniety od wewnątrz dlatego masz problem
sous1111 Opublikowano 3 Lipca 2017 Autor Opublikowano 3 Lipca 2017 Już temat załatwiony. W środku gdzie jest uszczelnienie tłoczka, aluminium się utleniło. Wyczyściłem wszystko, nowe gumki dałem i śmiga. Dzięki za pomoc.
sous1111 Opublikowano 4 Lipca 2017 Autor Opublikowano 4 Lipca 2017 Oczywiście przy składaniu użyłem smaru, na tłok i uszczelkę. Dodatkowo wyczyscilem prowadnice i tam też dałem smaru. (Jakiś z bosha taki żółty)
trepek Opublikowano 19 Lipca 2017 Opublikowano 19 Lipca 2017 (edytowane) Panowie, też mam problem z zaciskiem z tyłu w B6. Zrobiłem regeneracje tylnich zacisków używając zestawów naprawczych z tłoczkiem. Wyjąłem tłoczek, uszczelkę tłoczka i nakładkę przeciwkurzową. Pod oringiem, między tłoczkiem a zaciskiem, faktycznie aluminium było spuchniete więc wszystko zostało wyczyszczone. Tłoczek nasmarowany. Sytuacja wygląda tak: z jednej strony tłoczek lekko się wkręcił i tutaj wszystko działa. Z drugiej strony tłoczek bardzo ciężko się wkręcał, generalnie wyglądało to tak, że tłoczkiem można było kręcić i kręcić a nie posuwał się na dół (a nie mogłem przy maksymalnie wysuniętym tłoczku włożyć przyrządu do zacisków bo brakowało 1mm aby wszedł). No ale jakoś udało się go wkręcić ale z większym oporem niż ten pierwszy. Podczas hamowania felerny zacisk zaciska się na tarczy ale nie puszcza. Wystarczy jednak trochę na boki poruszać tarczą (nie jakoś specjalnie mocno) i wszystko wraca do normy. O co chodzi? Czy coś jeszcze mam wyczyścić? Coś ze ślimakiem w zacisku? EDIT: I jeszcze taka rzecz, że ruszając dźwignią od ręcznego (lekko chodzi) tłoczek wysuwa sie lecz nie wraca. EDIT2: Jeszcze jedna rzecz - chyba, że to wina przewodu hamulcowego? Podczas zdejmowania zacisków, przewód był ściśnięty ściskiem stolarskim. Mogłem sobie tak uwalić przewód? Edytowane 19 Lipca 2017 przez trepek
wyzyk83 Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Dnia 3.07.2017 o 16:08, sous1111 napisał: Już temat załatwiony. W środku gdzie jest uszczelnienie tłoczka, aluminium się utleniło. Wyczyściłem wszystko, nowe gumki dałem i śmiga. Dzięki za pomoc. a co ci pisałem w moim pierwszym poście
trepek Opublikowano 30 Lipca 2017 Opublikowano 30 Lipca 2017 I dalej mi coś tego jednego tłoczka nie cofa. O tyle jest ciekawe, że tłoczek nie wygląda jakby blokował się tylko jakby go nic nie cofało. W układzie hamulcowym, po puszczeniu pedału hamulca, ma się robić jakieś podciśnienie (bo tak VAG pokazuje, -0.3, tylko jednostki nie pamiętam)? I jeszcze pytanie - czy normalnym objawem, podczas odpowietrzania, jest szum przelewającego się płynu hamulcowego gdzieś w metalowych przewodach?
Dev Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 (edytowane) 9 godzin temu, trepek napisał: I dalej mi coś tego jednego tłoczka nie cofa. O tyle jest ciekawe, że tłoczek nie wygląda jakby blokował się tylko jakby go nic nie cofało. W układzie hamulcowym, po puszczeniu pedału hamulca, ma się robić jakieś podciśnienie (bo tak VAG pokazuje, -0.3, tylko jednostki nie pamiętam)? I jeszcze pytanie - czy normalnym objawem, podczas odpowietrzania, jest szum przelewającego się płynu hamulcowego gdzieś w metalowych przewodach? zacisk jest do regeneracji i gdzieś jest powietrze Edytowane 31 Lipca 2017 przez Dev
trepek Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 W sumie 1l plynu hamulcowego dolalem podczas regeneracji zaciskow/odpowietrzania. Dalej by jeszcze gdzies powietrze bylo? Ło matko, co za trefne to prawe tylne koło.
Dev Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 2 godziny temu, trepek napisał: W sumie 1l plynu hamulcowego dolalem podczas regeneracji zaciskow/odpowietrzania. Dalej by jeszcze gdzies powietrze bylo? Ło matko, co za trefne to prawe tylne koło. zadzwoń do mnie to Ci powiem jak to ogarnąć
trepek Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 Ok, wieczorem zadzwonie.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się