iwadrian Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 U mnie telepanie ustało po ustawieniu kąta synchronizacji na (0) przed regulacją było (2,2) warto to sprawdzić
Musashi Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 U mnie telepanie ustało po ustawieniu kąta synchronizacji na (0) przed regulacją było (2,2) warto to sprawdzić u mnie bylo + 3,3 i nic nie telepało
NikoA4 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 No i zrobione podziękowania dla kolegi Musashi :good:Jednak te wężyki do n 239 były odwrotnie,zamieniłem i śmiga, silnik gaśnie płynnie nic nie telepie :dance:Ale pojawił się niepokojący dźwięk dochodzący z pod maski ,kiedy przyspieszam słychać coś jak by szuranie,szumienie albo takie dziwne świszczenie.Wcześniej tego nie było,czy to może być egr a może turbo,bo wcześniej wężyki do n 239 były odwrotnie a teraz podpiąłem je prawidłowo a jak wiadomo jeden z tych wężyków od n239 jest połączony za pomocą trójnika z n75 czy to ma jakiś związek? Co to za dźwięk?Pomocy
Musashi Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 no to moze turbina... VAG-eim mozna wlaczyc BS 011 i sluchac dzwiekow, turbina bedzie cyklicznie wysterowywana przez N75 przy obrotach 1400 /min
NikoA4 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 Egr to raczej nie jest?Bo tylko on i turbo jest sterowane podciśnieniem. Znowu vag,musze go w końcu zakupić,przeglądałem temat[jaki vag kupic]ale każdy sugeruje co innego no i dużo linków[aukcji]juz wygasło.Może ty wiesz,widziałeś na allegro jakiś nie drogi,dobry vag-usb?Chciałbym kupić taki żebym nie musiał nic więcej do niego dokupywać żebym miał kabelek i oprogramowanie tylko zainstalować i do roboty.Sorry ale nie znam się na tym.Jak byś mógł mi jakiś polecić proszę
jaca.13 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 myśle żę pompowtryski będą do wymiany!
GRazny Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 myśle żę pompowtryski będą do wymiany! ja stawiam na tylne prawe koło
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 myśle żę pompowtryski będą do wymiany! a jeżeli okaże się, że byłeś w błędzie, kolega wyśle tobie fakture... do uregulowania
NikoA4 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2009 Co do wtrysków to nie sadze,nawed o tym nie myślę koszty każdy zna :kwasny:Z tym kołem to niezły dowcip kolego GRazny Musashi jak by to nie był za duży problem dla ciebie to mógłbyś mi wrzucić jakiś link odnośnie tego vag-a proszę. Widzę że bez tego waga ani rusz.
Musashi Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/all_vagcom_jaki_kupic-t4810.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
gooralos Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 zrób logi, pokaż korekcje na pompkach i wszystko będzie jasne...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się