karaluch8 Opublikowano 12 Lipca 2017 Opublikowano 12 Lipca 2017 (edytowane) Problem od kilku dni. Zawsze nawet jak stała 2 dni, z rana wsiadałem i pedał miękki. Ja zawsze przyzwyczajone że wsiadam, recznego nie zaciągam, wciskam sprzeglo i hamulec. Kiedys sie zdziwie, dlatego za wczasu interweniuje. Po paru godzinach pedał twardy. Jakiś pomysł? Wężyki sprawdzone, przelotka w grodzi również, wszystko ładnie przesmarowałem żeby dobrze wskoczyło, i sie nie zawineło a jednak ucieka gdzieś mi podcisnienie z serwa. Zaworek może być? Czy może głębsza sprawa i zawór wyrównujący w serwie? Edytowane 12 Lipca 2017 przez karaluch8
karaluch8 Opublikowano 12 Lipca 2017 Autor Opublikowano 12 Lipca 2017 Może oring na pompie hamulcowej? No biore już wszystko pod uwagę xd
bialy986 Opublikowano 12 Lipca 2017 Opublikowano 12 Lipca 2017 Kolego,ja mam to samo u siebie.Gasze auto,wrzucam bieg,ręcznego nie zaciagam.Na drugi dzień pedal hamulca jest twardy,dopiero po odpaleniu zapada się.Pytałem się jednego mechanika to mówił że tak ma być,ale jeżdżąc innymi autami nie zaobserwowałem tego.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
karaluch8 Opublikowano 12 Lipca 2017 Autor Opublikowano 12 Lipca 2017 14 minut temu, bialy986 napisał: Kolego,ja mam to samo u siebie.Gasze auto,wrzucam bieg,ręcznego nie zaciagam.Na drugi dzień pedal hamulca jest twardy,dopiero po odpaleniu zapada się.Pytałem się jednego mechanika to mówił że tak ma być,ale jeżdżąc innymi autami nie zaobserwowałem tego. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Ta mechanik niech się w łeb puknie. Przez 4 lata było git, i przez ostatnie 4dni coś mi się zrypało. Będę szukał do skutku. Tak ma nie być. Koniec kropka.
bialy986 Opublikowano 12 Lipca 2017 Opublikowano 12 Lipca 2017 Ja też tak uważam,dlatego odniosłem się do innych samochodów. Może Dev się wypowie w tym temacie. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
wesz82 Opublikowano 12 Lipca 2017 Opublikowano 12 Lipca 2017 Trza vaucometr i sie dojdzie. Pierwsze do obcykania ile daje vacu pompa. Jak jest ok to podlaczyc vacuometr przed zaworkiem w grodzi i zostawic patrzec czy schodzi podcisnienie. Jak schodzi to serwo puszcza tj na srubach co jest czeste dla b5. Co moge powkedziec to to ze serwo wymieni sie bez rozszczelniania ukladu.
bialy986 Opublikowano 12 Lipca 2017 Opublikowano 12 Lipca 2017 A czy coś takiego ma wpływ na hamowanie w czasie jazdy tzn. hamulec wyżej łapie?Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
wesz82 Opublikowano 13 Lipca 2017 Opublikowano 13 Lipca 2017 Jezelio chodzi o nie szczelny uklad to tak. Serwo wspomaga uklad a jak jest dziurawe to hamulce nie beda agresywne. Popatrzcie dobrze na lacznik w grodzi silnika.
bialy986 Opublikowano 13 Lipca 2017 Opublikowano 13 Lipca 2017 hamulce nie beda agresywne. O to mi chodziło,trafnie to nazwałes :-) Mimo że nowe tarcze,klocki,płyn i odpowietrzanie to nie łapie od razu,tylko trzeba mocniej depnac.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Brdm Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Mam identyczny problem z tym hamulcem, Vacum jest nowy (stary się pocił) ale nadal to samo się dzieje. Mimo wciśniętego hamulca samochód zaczyna uciekać, dopiero po wciśnięciu z całaje siły pedału czuć że zaczyna hamować. Po uruchomieniu wszytsko jest ok i hamulce brzytwy. O co chodzi ?
Patryczeq1.8ADR Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Witam. Od kilku dni mam tak że po zgaszeniu silnika pedał hamulca odpycha do góry i jest strasznie twardy. Zaradzi ktoś na te dolegliwość. 1.8 ADR
karaluch8 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Ja rozwiązałem problem. Stoi trup i gnije, nie jeźdze tym szrotem.
bialy986 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Byłem dziś u mechanika na sprawdzeniu.Podpial zegar pod serwo,napompowal 0,5 bara i po chwili zaczęło schodzić do zera.Później to samo zrobił podpinajac pod zawór i też schodzilo po jakimś czasie.Konkretnej diagnozy nie postawil-czy to serwo czy zawór.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
wesz82 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Trzeba by wyjac przewod z zaworkiem i zrobic to samo na suchoo podajac powietrze od wlasciwej strony.
bialy986 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Masz na myśli od strony zaworka?Wpial się w przewód odlaczajac go od serwa.Dodam że robił to na zgaszonym silniku i pedal był twardy już.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
karaluch8 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2017 To problem z serwem będzie.
tomygood Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Witam, rozwiązał już ktoś problem z twardniejącym pedałem po wyłączeniu auta, bo mam to samo i proszę o rady?
wesz82 Opublikowano 22 Marca 2018 Opublikowano 22 Marca 2018 Do sprawdzenia vacum potem zaworem w grodzi a następnie samo serwo. Tyle w temacie. Czasem winne są zapowietrzone tylne hamulce.
karaluch8 Opublikowano 28 Marca 2018 Autor Opublikowano 28 Marca 2018 U mnie dalej czasem wsiadam igła je. Po nocy stania. A czasem po 3h już pierdzieli i nie trzyma xDD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się