KartofeL 0 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Przebieg mam na liczniku 160 000 km a tak naprawde to najstarsi górale nawet nie wiedzą. Właśnie mam taki zamiar żeby gęstszy zalać, tylko zastanawiam sie właśnie nad syntetykiem 10W/60 i półsyntetykiem 10W/40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 zalej półsyntetykiem i zobaczysz ile bedzie bral. jesli nadal duzo to trzeba przejsc na mineral, a najlepszym wyjsciem - remont silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester 0 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 A może ktoś powie, jaką Audi ma normę zużycia oleju przez silnik. Niektóre marki/modele mają ponad 1L/1000km Jeśli przyjmiemy nawet normę 0,5L/1000km to i tak kolega mieści sie i sądzę że nie ma powodów do paniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdi80 0 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Z tego co pamiętam, to Audi też ma normę do 1l/1000 km. Ale to tylko norma, inny niemiecki producent aut też ma normę 1l/1000 km. Początkowo myślałem, że przez pomyłkę zabrakło jednego zera, ale u dwóch różnych producentów to raczej niemożliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Ta norma 1l/1000km to takie zabezpieczenie producenta przed reklamacjami i jest bardzo wygórowana. Normalne zużycie oleju to ok 1l na 10kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Norma jest nierealna. wyobrazasz sobie dolewac do silnika 1L oleju co 1000 km? to juz kapeć - nie silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.a4.1.8 0 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Jaki olej zalecicie do 1.8 125km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 i ta sama bajka. przeczytaj watek od 3,4 stron wstecz i wszystko bedzie jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Jaki olej zalecicie do 1.8 125km Castrol motul, min. 10W40 było juz Kolego[br]Dopisany: 24 Maj 2009, 12:22_________________________________________________ Norma jest nierealna. wyobrazasz sobie dolewac do silnika 1L oleju co 1000 km? to juz kapeć - nie silnik. poczytaj forum BMW, tam normą jest 3/1000 :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 [br]Dopisany: 24 Maj 2009, 12:22_________________________________________________ Norma jest nierealna. wyobrazasz sobie dolewac do silnika 1L oleju co 1000 km? to juz kapeć - nie silnik. poczytaj forum BMW, tam normą jest 3/1000 :polew: zacznijmy od tego jak rozumiesz slowo norma. dla mnie jest to kryterium, ktore okresla najbardziej pożądane cechy jakiegos produktu. czy najbardziej pozadaną cechą twojego silnika jest to aby palil 1L na 1000km? nie wspomne o 3L. tak jak ktos wyzej napisal - producent w ten sposób sie asekuruje. zdrowy silnik nie ma prawa palic 1L/1000km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messiah99 0 Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 mam silnik 1,6adp. po 15 000km dolałem 2 litry i w tej chwili juz jest na min. co o tym myslicie czy to duzo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 juz powinno cie to zaniepokoić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 mam silnik 1,6adp. po 15 000km dolałem 2 litry i w tej chwili juz jest na min. co o tym myslicie czy to duzo?? nie jest jeszcze tak żle podejrzewam, że uszczelniacze dają znać o sobie jaki masz przebieg ?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messiah99 0 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 mam 185tysiecy. no wiem ze poci mi sie miedzy skrzynia i silnikiem a niedawno wymienilem odme bo tez sie przytkała i sie pocił. no i wtedy troszke spod korka leciało. urwało mi sie te mocowanie od bagnetu i on tam luzno sobie siedzi. jak wymienic ten plastik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Kupic bagnet w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajder 0 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Przebieg mam na liczniku 160 000 km a tak naprawde to najstarsi górale nawet nie wiedzą. Właśnie mam taki zamiar żeby gęstszy zalać, tylko zastanawiam sie właśnie nad syntetykiem 10W/60 i półsyntetykiem 10W/40 Witam u mnie w niemczech był zalewany olejem 10W60 po sprowadzeniu do Polski nasi genialni sprzedawcy w sklepie motoryzacyjnym powiedzieli że nie ma sensu tak drogiego półsyntetyka lać lepiej zalać pełny syntetyk więc zalem i zaczął brać olej. Po powrcie do oleju 10W60 bierze 1l na 10000 więc spróbuj i ty zalać10W60 . I CHCIA BYM UŚWIDOMIĆ 90% DEBILOWATYCH SPRZEDAWCÓW W SKLEPACH ŻE CASTROL EDGE 10W60 TO OLEJ W PEŁNI SYNTETYCZNY A 10W TO NIE JEST OZNACZENIE PÓŁSYNTETYKA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KartofeL 0 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 No oliwka już zakupiona , dziś albo jutro wymiana i za kilka tyś. kilometrów dam znać co i jak. Kupiłem Magnatec'a 10W 40 bo mówili żebym nie świrował z Edgem i też ze względów ekonomicznych (sam olej dużo droższy nie jest ale jak znów trzebaby 5l dolewać a po litrze to wychodzi drożej) Dzieki za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 witam.ja dzis zrobilem wymiane oleju na mineralny bo niewiadomo czym byl zalewany przed zakupieniem go przeze mnie.zalalem olej ELF,,zobacze co bedzie sie dzialo.koles w sklepie mi powiedzial ze jak silnik ma juz wiecej niz 150 tys przebiegu to nic innego niepowinno sie lac niz minerala,no moj ma juz 160 tys,gosc wydal mi sie wiarygodny poniewaz jezdzi juz audikami 9 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaro5000 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Hej.Witam wszystkich,a co sądzicie o oliwie shell helix 10w40 półsyntetyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SSHADOWW5 0 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Ja mam na liczniku 210000 km - leje CASTROL MAGNATEC 10W/40 i jest super. Butelka 5ltr starcza od wymiany do wymiany ( około 4 ltr do środka , a literek na doleweczki na 10000 km- bo co tyle wlewam nowy olejek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się