sołtys85 Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Jak chcesz kupić najtańszy olej z allegro to kupuj, jak chcesz dobry za przyzwoite pieniądze to przeczytaj choćby 2-3 strony wstecz. Ale jesteś pomocny!!! Nie wiem po co w ogóle sie wypowiadać jak nic sie nie wnosi do tematu. Jak oleje porównujesz po cenach to gratuluje rozeznania w temacie, ale wolał bym żebyś swoje teorie dla dobra forum zachował dla siebie. Ze swojego doświadczenia powiem tak. Jeździłem na oleju 0w/40 mobila do 250kkm i wszystko było spoko. Później przerzuciłem sie na motula 5w/40 8100 i nadal wszystko jest w najlepszym porządeczku. Aktualnie mam prawie 400kkm i odzywa sie łancuch rozrządu na ciepłym. Robie bardzo dużo km i olej zmieniam co 2 miechy wieć zalezy mi aby to co wlewam do swojego paździocha było na dobrym poziomie cena jakość. Zalewał ktoś tą oliwe wie jak się sprawuje podczas pracy?
dziadekM Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Witam. Mam na liczniku 255000km przynajmniej teoretycznie. 5 lat śmigam na półsyntetyku ale od kilku dni nakręca mnie żeby zalać 5W40. Oleju mi nie ubywa od wymiany do wymiany. Wycieków nie ma. Tylko znajomy mechanik powiedział mi dzisiaj że jak zaleję syntetyk to mi wypłucze nagary i może kanały zatkać. Czy jest jakikolwiek sens przy pełnoletności przechodzić na syntetyk?
Dev Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Witam.Mam na liczniku 255000km przynajmniej teoretycznie. 5 lat śmigam na półsyntetyku ale od kilku dni nakręca mnie żeby zalać 5W40. Oleju mi nie ubywa od wymiany do wymiany. Wycieków nie ma. Tylko znajomy mechanik powiedział mi dzisiaj że jak zaleję syntetyk to mi wypłucze nagary i może kanały zatkać. Czy jest jakikolwiek sens przy pełnoletności przechodzić na syntetyk? mam dla Ciebie dwie bezcenne rady: 1. zmien mechanika 2. zmien na 5W-40 od momentu kiedy to zrobisz staniesz sie lepszym człowiekiem
jihaad Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Ci mechanicy sami mają niezłe nagary w mózgach.
Sengoku Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Mam podobną historie jak kolega wyżej Ostatnio w pracy z kolegami rozmawialiśmy na temat wymiany oleju u mnie w aucie ponieważ chciałbym niedługo zmienić.Powiedziałem im,że myślę żeby zmienić na Motula.Nikt nie wiedział w ogóle jaki to olej.Ale od razu padł komentarz że jak zaleje taki dobry olej do auta to mi go strasznie wypłucze...Nie powiniennem im wierzyć co nie? Jeżdżę teraz na Castrol 10w40 półsyntetyk. Zmieniać na 5w40 Motula? Czy może zostać przy obecnym.
dziadekM Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Tzn. to nie jest mój mechanik tylko znajomy. Ile mogę to sam robię przy aucie. Tylko co zalać? Wiem że wszyscy polecają Motula ale czy jest coś sprawdzonego ale w niższej cenie...
Dev Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 wal X-Cessa i nie pytaj, bedziesz mega zadowolony :kox:
bediks Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 139 zl za 5 l motula x-cessa uwazasz za zbyt wysoka cene??
dziadekM Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Mam podobną historie jak kolega wyżej Ostatnio w pracy z kolegami rozmawialiśmy na temat wymiany oleju u mnie w aucie ponieważ chciałbym niedługo zmienić.Powiedziałem im,że myślę żeby zmienić na Motula.Nikt nie wiedział w ogóle jaki to olej.Ale od razu padł komentarz że jak zaleje taki dobry olej do auta to mi go strasznie wypłucze...Nie powiniennem im wierzyć co nie? Jeżdżę teraz na Castrol 10w40 półsyntetyk. Zmieniać na 5w40 Motula? Czy może zostać przy obecnym. Miałem wcześniej Castrola to za każdym razem po odpalaniu tłukły mi szklanki. Zmieniłem na Lotosa 10W40 i jak ręką odjął
Sengoku Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Mam podobną historie jak kolega wyżej Ostatnio w pracy z kolegami rozmawialiśmy na temat wymiany oleju u mnie w aucie ponieważ chciałbym niedługo zmienić.Powiedziałem im,że myślę żeby zmienić na Motula.Nikt nie wiedział w ogóle jaki to olej.Ale od razu padł komentarz że jak zaleje taki dobry olej do auta to mi go strasznie wypłucze...Nie powiniennem im wierzyć co nie? Jeżdżę teraz na Castrol 10w40 półsyntetyk. Zmieniać na 5w40 Motula? Czy może zostać przy obecnym. Miałem wcześniej Castrola to za każdym razem po odpalaniu tłukły mi szklanki. Zmieniłem na Lotosa 10W40 i jak ręką odjął To w takim razie zostać przy półsyntetyku?
Dev Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 nie, nie i jeszcze raz nie ale decyzja i tak nalezy do Ciebie
Sengoku Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 nie, nie i jeszcze raz nieale decyzja i tak nalezy do Ciebie Czyli polecasz zmienić na Motula X-cess 5W40? Gdzie można dostać? Chodzi mi o pewne źródło.
Dev Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 http://a4-klub.pl/sprzedam-ogloszenia-komercyjne-firm-157/czesci-najnizsze-ceny-forumowiczow-super-rabaty-motul-najlepszej-cenie-32035/
Sengoku Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 http://a4-klub.pl/sprzedam-ogloszenia-komercyjne-firm-157/czesci-najnizsze-ceny-forumowiczow-super-rabaty-motul-najlepszej-cenie-32035/ Bardzo dziękuję Ci Przy następnej wymianie poleci 5w40 X-cess Nie ma takiej opcji że taki dobry olej "wypłucze" mi silnik? ;p
Dev Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 wypłucze Ci, ale tylko pozytywnie, nie obawiaj sie zadnych cudów z silnikiem poza cichszą i delikatniejszą pracą, rozruch tez bedzie łatwiejszy, zwłaszcza zimą ja poszedłem dalej i jezdze na Motulu X-lite 0W-30
Sengoku Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 A jeszcze jedno.Bo mnie to trapi bardzo.Na tym castrolu bierze mi troche oleju.Ciężko mi stwierdzić ile...z 1-1,5 litra oleju na 1000km.Czy jest taka możliwość,że na x-cessie będzie brał mniej? Czy to może uszczelniacze zaworów? Albo coś innego jeszcze.
Dev Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 uszczelniacze Kolego, najczesciej, problem w tym że bardzo ciężko jest je wymienic w 1.8 bez zdejmowania czapki, tez jestem przed tym dylematem
Sengoku Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 uszczelniacze Kolego, najczesciej, problem w tym że bardzo ciężko jest je wymienic w 1.8 bez zdejmowania czapki, tez jestem przed tym dylematem Jakie to są mniej więcej koszta,orientujesz się może? Mówię o częściach + robozina +/- u mechaniora.
Dev Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 uszczelniacze pare złotych, do tego uszczelka pod pokrywe ok 80zł trzeba rozpinac pasek i łańcuch rozrzadu, zdejmowac wałki, wyciagac popychacze sciagac spręzyny, uszczelniacze i wszystko składac pier....olenia co nie miara i kilka godzin schodzi
Sengoku Opublikowano 5 Marca 2013 Opublikowano 5 Marca 2013 Dzięki wielkie Chyba to zrobię za niedługo jak wpadnie jakąś kaska.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się