Blaw Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Przepraszam bardzo, że znowu kolejne pytanie z serii co wlać, no ale szukam po prostu od kogoś pomocy. Obecnie według kartki pod maską zalany mam Motul Specific 5W30 504.00 507.00 i teraz pytanie co proponujecie? Lać to samo czy może coś innego? 1.8 TURBO 20v CFMA 150PS po chipie MTM na 190PS, na liczniku 124tys.
endriuu Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Blaw - Lej Motul X-max 0w-40. poczujesz roznice. wysłane z prodiża
Blaw Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Blaw - Lej Motul X-max 0w-40. poczujesz roznice. wysłane z prodiża Jeśli planuje gaz i delikatne wzmocnienie(~240KM) to będzie dobry? Jaki interwał wymian?
PARAF Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 1,8T 240 KM i LPG...? Jakoś tego nie widę. Albo jeździsz tanio, albo szybko... Jednak w obu przypadkach MOTUL będzie dobrym rozwiązaniem.
Blaw Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 1,8T 240 KM i LPG...? Jakoś tego nie widę. Albo jeździsz tanio, albo szybko... Jednak w obu przypadkach MOTUL będzie dobrym rozwiązaniem. Turbo i Lpg jakoś tego nie widzę albo jeździsz tanio albo szybko. Tylko 1.6 do LPG się nadaje.
Blaw Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Fantasta,nie fantasta, wracając do tematu olejów. Z czystej ciekawości zapytam o oleje Motul 300v pomijając już takie wynalazki jak 0w15 czym się one zasadniczo różnią od innych jeślibym porównywał je w tej samej klasie lepkości. Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez Blaw
endriuu Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) 300v to oleje estrowe przeznaczone do wyczynowych silnikoow. no chyba ze masz jakis zmodowany mocno cywilny motor i upalasz go na wyscigach - krotkich, dlugich. tym samym lepkosc 300v dobierasz na innych zasadach niz do tradycyjnych aut. jesli scigasz sie w dlugodystansowych wyscigach (LeMans ) to wybierasz np 15w50 300v. masz pewnosc ze po 10h ostrej jazdy film olejowy sie nie zerwie. na cwiartke wybierzesz 0w40/30. tak aby olej jak najszybciej dotarl do wezloow tarcia przy naglym zwiekszeniu obrotow. 300v zmieniasz co 8 tys max, a najlepiej co 5. oczywiscie przy stosowaniu w wyścigach jest inny interwal. generalnie jak masz jakiej RS to mozesz sie zastanawiac czy lac 300v. w innym przypadku wystarczy x-max. dlatego nie mozna ich porownywac bezposredniu. bo np 5w30 300v to zupelnie inny olej niz cywilny x-clean 5w30 C3 MidSAPS stworzony z mysla o ekologii i dpf wysłane z prodiża Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez endriuu
Blaw Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 A i dziękuję za radę jest różnica na + po przejściu z 5w30 na 0w40.
endriuu Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 musi byc.[emoji200] wysłane z prodiża
KubaMpakiet Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 A i dziękuję za radę jest różnica na + po przejściu z 5w30 na 0w40. stwierdzenie czy pytanie ?
Blaw Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Stwierdzenie, jak sama konstrukcja zdania wskazuje. Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez Blaw
KubaMpakiet Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 co sie zmienilo na + mowa oczywiscie o swiezym 5w30 vs 0w40
Blaw Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 co sie zmienilo na + mowa oczywiscie o swiezym 5w30 vs 0w40 Powiem Ci tak odczucie może być subiektywne bo jednak ten zalany olej już troszeczkę miał km, więc różnica mogłaby być już po samej zmianie na świeży 5W30. A różnica to ciszej i lepsza góra, ale jak już powiedziałem poprzedni olej już trochę miał (co prawda źle nie wyglądał).
toman Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Niedługo wymieniam motula 5w40 na LM SHT 5W40 z odszczurzaniem smoka z syfu. Warto dodać LM Ceratec do 1.8T? Niby jest do wszystkich silników, ale szukając tematów o tym znajduję tylko o dieslach..
endriuu Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 ceratec jest do wszystkich silnikoow. na peewno nie zaszkodzi. wysłane z prodiża
PARAF Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 (edytowane) Po wymianie z X-cess'a na X-cess'a... a ) czujnik ciśnienia oleju b ) czujnik poziomu oleju c ) inny shit Edytowane 22 Kwietnia 2015 przez PARAF
Dev Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Czujnik temperatury/poziomu oleju zdechł sam wymieniales czy ktos to robił ?
PARAF Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Czujnik temperatury/poziomu oleju zdechłsam wymieniales czy ktos to robił ? z tego co kojarzę, to czujnik nigdy nie był ruszany. jeśli pytasz o to kto wymieniał olej - mechanik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się