Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Czujnik temperatury cieczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jakis czas temu udałem się z moją A4 na badanie komputerem, na którym powiedziano mi m.in. ze mój czujnik cieczy przydałoby się wymienic. tak tez zrobiłem. Kupiłem zamiennik i zamontowałem (numer czesci sie zgadza). Od tej pory temperatura na liczniku wacha się w granicy 60 - 65 stopni C. Poza tym wszystko działa ok. Osobiscie mi to nie przeszkadza tylko zastanawiam się czy tak mogę jeździc, czy nie lepiej byloby zamontowac ten stary, który pokazywal temperature normalnie? A moze jechac do aso i kupic nowy oryginalny za 150 czy 200zl, bo podobno tyle kosztują?

tak w ogole na co jeszcze wpływa ten czujnik, ze facet stwierdził iz trzeba go wymienic?

Komentarze mile widziane. pozdrawiam

Opublikowano

chyba ze w miedzy czasie termostat sie skonczyl!tak z ciekawosci zmierzylbym temperature w zbiorniczku jak juz sie nagrzeje!a jak jest dobra to raczej wydaje mi sie ze trzeba zmienic czujnik bo jakies sygnaly z niego ida i nie wiadomo czy to sie na czyms innym nie odbije!zacznie komp swirowac albo jakas inna nyndza:)

Opublikowano

Nie wiem jak w silniku ADR ale w moim AHL czujnik cieczy chłodzoncej przekazuje info do ECU i wtedy komputerek otwiera przepustnice i obroty falują itd itp

Opublikowano

Jak gosć podłańcza pod komputer to wiesz on wie co tam ma a ty zbytnio nie, więc pewnie autko złapało błąd sporadyczny który da sie wykasować. A gość ci kit wciska że trza wymienic czujnik. Wiesz dokładnie co pisało na kąpie?

Opublikowano

nie wiem facet powiedział, ze nie jest to pilne ale przydało by się wymienic ten czujnik. co do samej temperatury silnika to jest ok, bo juz to sprawdzałem. wyswietla tylko na liczniku błędnie. [br]Dopisany: 19 Styczeń 2009, 19:32_________________________________________________a co do falowania obrotów, to tez nie mam z tym problemów. zarówno na bezynie jak i gazie chodzi ok.

Opublikowano

witam was.powiedzcie mi co może być przyczyną skoków temperatury czasami mi się autko normalnie nagrzewa do temp.na blacie 89,na klimie 87-90 stopni ,a czasami nie chce dojdzie tylko do 75 dalej nie idzie dopiero jak przejadę około 18km to jest ok. czy to czujnik czy termostat mi się zacina .pomocy :wallbash:

Opublikowano

Powiem tak

:vaglogi: aby się upewnić co do czujnika.

Ale ja w tej sytuacji stawiałbym raczej na termostat. :mysli:

Opublikowano

a jaki kupić ori czy może zamiennik dodam że raz już wymieniałem termostat i czy to możliwe żeby nie działał jak powinien oczywiście był to zamiennik vernet bo kolo w sklepie powiedział że to git termostat lepszy od jakiegoś wahlera no i co teraz czy kupić wahlera czy ori.

Opublikowano

kupuj ori :good: zapłacisz troszkę wiecej ale bedziesz miał spokój na dłuzszy czas :decayed:

Opublikowano

Witam mam podobny problem. Kolega podpial mi pod vaga i sprawdzal temp i powiedzial ze czujnik jest walniety bo temp cieczy ma 70 a na zegarze pokazuje ze 90. Dalem samochod do mechanika i powiedzial ze czujnik jest ok tylkon zegar jest walniety czy to wogole możliwe?.

Dodam ze mech. twierdzil ze badal temp w zbiorniczku i miala tyle co pookazywal czujnik a zegar zawyzal o 20 stopni.

Czy da sie wogole naprawic jakos ten zegar i czy to moze miec jakis wplyw na prace silnika.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...