A-rek Opublikowano 4 Maja 2018 Opublikowano 4 Maja 2018 W dniu 2.05.2018 o 10:27, A-rek napisał: A jak z rozrządem? Przy jakim przebiegu wymiana i jakie są to koszta w ASO, a jakie w innym serwisie? Mam na oku dwa modele i jeden ma przebieg 170 tyś km, a drugi 90 tyś km. Ten z większym przebiegiem jest nowszy i dużo lepiej wyposażony więc go jeszcze nie odrzucam przy jakim przebiegu wymienia się rozrząd w 3.0 TDi?
Carlos* Opublikowano 7 Maja 2018 Opublikowano 7 Maja 2018 W ogóle się go nie powinno wymieniać , ale jak to już nas producenci przyzwyczaili nie ma nic niezawodnego. Ja u siebie jestem właśnie po wymianie kompletu - przebieg 150 kkm. Słyszałem rożne opinie ,że jedni już przy 80 kkm wymieniali inni przy 220 kkm, ale jest to niestety nieuniknione. Winne są napinacze, ogólnie stan łańcuchów kół zębatych był w stanie idealnym. Wymieniłem komplet dla świętego spokoju.
jedrekx Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 u mnie napinacze były robione na gwarancji przy 90kkm...
Cuber Opublikowano 8 Maja 2018 Autor Opublikowano 8 Maja 2018 11 Maja ma byc dostępny konfigurator dla A6 na polskiej stronie Avant dopiero w 3 kwartale
granatowy Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 21 godzin temu, Carlos* napisał: W ogóle się go nie powinno wymieniać , ale jak to już nas producenci przyzwyczaili nie ma nic niezawodnego. Ja u siebie jestem właśnie po wymianie kompletu - przebieg 150 kkm. Jaki koszt ? ASO czy inny serwis ?
Carlos* Opublikowano 8 Maja 2018 Opublikowano 8 Maja 2018 kompletny rozrząd w ASO to koszt około 2400 zł + wymiana jakieś 3000 zł - u mnie silnik był wyciągany innej opcji w biturbo nie ma. Dodatkowo doszły jakieś tam uszczelki pokrywy zaworów, kolektorów wydechowych, simering i ogólnie wszystko to co było potrzebne i wymagało wymiany , bo drugi raz się nie nadawało do montażu. Poza tym od razu przy okazji wymieniłem olej w skrzyni bo też była wyciągnięta, także łączny koszt u mnie wyszedł 8000 zł brutto. Wszystko robiłem poza ASO u znajomego.
A-rek Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 W dniu 8.05.2018 o 19:13, Cuber napisał: 11 Maja ma byc dostępny konfigurator dla A6 na polskiej stronie Avant dopiero w 3 kwartale Piękna jest nowa A6 ?
A-rek Opublikowano 12 Maja 2018 Opublikowano 12 Maja 2018 Dzięki wszystkim za informacje na temat rozrządu w C7 ? dziwne jest to, że niby rozrząd na łańcuchu, a większość i tak wymienia rozrząd i to już przy przebiegach 90 tyś km ?
Cuber Opublikowano 12 Maja 2018 Autor Opublikowano 12 Maja 2018 konfigurator miał być dostępny od wczoraj na audi.pl a go jeszcze niema .... :( coś informację z Poznania nie są precyzyjne
jedrekx Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 mi na facebooku odpisali, że konfigurator pojawi się pod koniec miesiąca (informacja z zeszłego tygodnia). póki co jedynie znane są podstawowe ceny: na początku dwa silniki, 3.0TDI 286KM za 296 600 PLN oraz 3.0TFSI 340KM za 303 900 PLN. za TDI 28300 drożej niż w tej chwili kosztuje C7 3.0 272KM. w zasadzie, szczerze mówiąc, spodziewałem się podobnych cen
Cuber Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Opublikowano 14 Maja 2018 Marzenia o nowym A6 C8 upadły własnie ..........
bigjasiu Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 14 minut temu, Cuber napisał: Marzenia o nowym A6 C8 upadły własnie .......... Za 3 lata będzie już w przyzwoitej cenie? Nowe zabija cena.... Ale cena nowego B9 też jest, delikatnie ujmując chora...
Ogi Opublikowano 14 Maja 2018 Opublikowano 14 Maja 2018 Juz to pisałem w innym temacie i się powtórzę: To co Audi odpier.... z cenami za nowe generacje jest chore i mam nadzieje ze im sprzedaż na pysk poleci i będą płakać przez swoja pazerność ( choć pewnie tak się nie stanie ). A wszystko to przez zmianę modelu sprzedaży i nastawienie się na leasing czy to firmowy czy konsumencki. Już nawet ceny dodatków ci podają pisząc o ile ci rata miesięczna wzrośnie ( wygląda niewinnie przez to np. tylko 7 złotych miesięcznie co to jest ? Ale jak zobaczysz faktyczny łączny koszt tych pierdół to się człowiek za głowę łapie, już nie pamiętam czy to Audi czy Mercedes za podgrzewane dysze spryskiwaczy krzyczy 600zl!!! Nosz kur.. przecież to kosztuje ze 20zl a przy ich masowej produkcji pewnie 2 złote ). Mnie tak zrazili że nie ma bata żebym kolejne Audi kupił.
jedrekx Opublikowano 15 Maja 2018 Opublikowano 15 Maja 2018 (edytowane) ciekawe jakie będą ceny dodatków. A8 D5 jest np. droższe niż było A8 D4, ale (!) jak się dorzuci dodatki, które są tańsze niż były np. w D4 to cena wychodzi podobna dlatego ja się nie nastawiam negatywnie, bo niższe ceny dodatków mogą rekompensować wysoką cenę początkową. zobaczymy, trzeba poczekać jeszcze te dwa tygodnie. ceny podstawowe np. nowego BMW serii 5 są podobne do tych podstawowych cen w C8 z ciekawostek - skonfigurowałem sobie np. najnowszego Touarega i wyszedł mi 416000 brutto a auto zrobiło naprawdę na mnie baaaardzo pozytywne wrażenie w Poznaniu Edytowane 15 Maja 2018 przez jedrekx
Cuber Opublikowano 15 Maja 2018 Autor Opublikowano 15 Maja 2018 Jedruś , patrząc ile kosztuje wypasione nowe A7 to niestety szału nie widzę aby w A6 było inaczej z dodatkami
jedrekx Opublikowano 22 Maja 2018 Opublikowano 22 Maja 2018 (edytowane) no to mamy konfigurację C8 sedan TFSI z pakietem s-line exterieur, dosyć go dokoksowałem... 485 800 PLN brutto konfiguracja oczywiście pode mnie rata w perfect lease przy 15% wpłaty, 3 lata i 30 tys km na rok 3898 netto Edytowane 22 Maja 2018 przez jedrekx
qujot Opublikowano 28 Maja 2018 Opublikowano 28 Maja 2018 Panowie mam 1BA allroad okrutny nawet przy 20" wygląda słabo, chciałbym dziada obniżyć a i trochę poprawić warunki jezdne przy szybszym przemieszczaniu się. Myślałem nad kompletnym 1BV, idzie to zrobić na jakimś zamienniku sachsa na przykład czy trzeba ori? Czy w ogóle to dobry pomysł? Z tego co sprawdzałem etkę to oprócz sprężyn i amorków jeszcze odbijaki i stabilizator z tyłu do zmiany,mam rację? A może same sprężyny eibacha? albo komplet eibacha i amortyzatory blisteina? Czy jeszcze jakieś inne rozwiązania? Zęby mi nie powypadają? Widziałem w dziale C7 kilka aut gdzie siedzi jakieś niższe zawieszenie a nie będę spamował u każdego w temacie, może tutaj zobaczy większe grono Zapraszam do dyskusji, im więcej opinii tym lepiej.
MaciekPL Opublikowano 3 Czerwca 2018 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Panowie ktoś chętny na mate dywan do bagażnika? Ten który idzie pomiędzy szyny. Myślałem że podpasuje do b8 ale troszkę dłuższy jest. Stan idealny
A-rek Opublikowano 7 Czerwca 2018 Opublikowano 7 Czerwca 2018 Panowie orientuje się ktoś jakiej średnicy są przednie tarcze w 2.0 TDi 190 PS? 320 mm? I przedlift i polift?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się