marcinA4 TDI Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Opublikowano 23 Maja 2006 jeśli na oleju są oznaczone klasy jakości API C/A,B,C,D,F,F-4 ITD to znaczy że olej jest przeznaczony też do silników wysokoprężnych
spanky Opublikowano 23 Maja 2006 Opublikowano 23 Maja 2006 ja balbym sie zalac Castrola ..... sporo negatywnych opinii slyszalem na jego temat ......
Wihajster Opublikowano 23 Maja 2006 Opublikowano 23 Maja 2006 ja balbym sie zalac Castrola ..... sporo negatywnych opinii slyszalem na jego temat ......to juz lepiej zalac lotosem niz podrobka nie wiadomo czego castrola :razz:
spanky Opublikowano 23 Maja 2006 Opublikowano 23 Maja 2006 ja balbym sie zalac Castrola ..... sporo negatywnych opinii slyszalem na jego temat ......to juz lepiej zalac lotosem niz podrobka nie wiadomo czego castrola :razz: sam nie wiem co lepsze ..... :twisted: ale chyba krajowy produkt... ;-)
andrzejz Opublikowano 23 Maja 2006 Opublikowano 23 Maja 2006 witam Moje autko ma już prawie 200 000 km Wczoraj wlałem Mobil 0W/40. Wcześniej autko jeździło na 10W/40. Wszystkich pozdrawia
Petroniusz Opublikowano 24 Maja 2006 Opublikowano 24 Maja 2006 Wczoraj wlałem Mobil 0W/40. Wcześniej autko jeździło na 10W/40. Wszystkich pozdrawia ... wielki błąd kolego możesz zmieniać lepkość oleju w silniku ale z rzadszej na gęstszą nigdy odwrotnie. co do oleju ja wlewam Mobila 10W40 Turbo diesel ma lepszą specyfike niż Mobil S 10W40. przebieg 220tys.
andrzejz Opublikowano 25 Maja 2006 Opublikowano 25 Maja 2006 coś ci się pokręciło kolego nie zmieniłem lepkości oleju !
piurko Opublikowano 25 Maja 2006 Opublikowano 25 Maja 2006 coś ci się pokręciło kolegonie zmieniłem lepkości oleju ! A przeczytaj swój poprzedni post
Gość mario6001 Opublikowano 25 Maja 2006 Opublikowano 25 Maja 2006 ja balbym sie zalac Castrola ..... sporo negatywnych opinii slyszalem na jego temat ...... Mój kolega, który ma warsztat pracował wcześniej w serwisie Toyoty. Mówił, że strasznie wyglądały kilkuletnie silniki, które pracowały na Castrolu. Jakiś nalot się robi i jak się drobne jego części oderwą to zatykają małe kanaliki i nieszczęście gotowe. Panowie w waszych samochodach zdarzają się pompowtryskiwacze i tam trzeba lać olej o specyfikacji 505.01!!! Powszechnie stosowany ma 505.00. Pozdrawiam Mariusz
Hugo Opublikowano 26 Maja 2006 Opublikowano 26 Maja 2006 Panowie w waszych samochodach zdarzają się pompowtryskiwacze i tam trzeba lać olej o specyfikacji 505.01! Mój drogi , w 96 roku nie było pompowtryskiwaczy w A4 A to , że się zdarzają to wiemy , bo sam nawet taki silnik mam :mrgreen:
Petroniusz Opublikowano 31 Maja 2006 Opublikowano 31 Maja 2006 kupiłem a4 tdi 96r chcem wymienić olej w silniku tylko teraz niwiem jaki auto ma przejechane ok 200 tys ...10W40 Mobil Turbo Diesel
Gość Wojtek Opublikowano 15 Czerwca 2006 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Panowie a co myslicie o tych olejach? http://allegro.pl/item109763505_olej_castrol_gtx_10w_40_magnatec_5_litrow_.html http://allegro.pl/item107912793_olej_castrol_gtd_disel_magnatec_10w_40_5_litr_.html Sprzedajcy podaje(i zdjecia) ze to olej z Niemiec..(a jak mowiliscie powyzej "to OK":) chyba ze naklajeki podmienil :mrgreen: i czy do diesela to tylko GTD?czy GTX tez moze byc? a jesli MObil 1 to ktory? (leje 10W 40) np Mobil Super S? http://allegro.pl/item109174729_p_r_o_m_o_c_j_a_olej_mobil_super_s_10w_40_4litry.html
piurko Opublikowano 15 Czerwca 2006 Opublikowano 15 Czerwca 2006 Panowie a co myslicie o tych olejach?http://allegro.pl/item109763505_olej_castrol_gtx_10w_40_magnatec_5_litrow_.html http://allegro.pl/item107912793_olej_castrol_gtd_disel_magnatec_10w_40_5_litr_.html Sprzedajcy podaje(i zdjecia) ze to olej z Niemiec..(a jak mowiliscie powyzej "to OK":) chyba ze naklajeki podmienil :mrgreen: i czy do diesela to tylko GTD?czy GTX tez moze byc? a jesli MObil 1 to ktory? (leje 10W 40) np Mobil Super S? http://allegro.pl/item109174729_p_r_o_m_o_c_j_a_olej_mobil_super_s_10w_40_4litry.html Jeśli sprzedaje to co jest na zdjęciach, to uważam że jest OK, a cena jest super. Sam kupuję w Niemczech w METRO Olej-CASTROL GTD(disel) Magnatec 10W-40 5 litr.! i ostatnio płaciłem 24 EUR za 5l , zimą widziałem w promocji po 18 EUR
beemg Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Mam pytanie. Bo część ludzi leje do diesla pełne syntetyki a część półsyntetyki. Słyszałem, że jest to związene z przebiegiem. Na początku trzeba lać syntetyk, a potem przechodzi się na pół. Jeżeli tak, to przy jakim przebiegu trzeba zmienić z pełnago na półsyntetyk?
Sprinter Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Szczerze Ci powiem, że jak masz lać pół syntetyk, to wlewaj od razu pełnego syntetyka. TDI spokojnie na nim jeździ nawet przy przebiegu 400-500kkm. Syntetyk lepiej smaruje już od niższych temperatur, co wydłuża żywotność turbiny i całego silnika. Osobiście na początek po kupnie zalałem półsyntetyka żeby przepłukać silnik (nie wiem co lał poprzednik) z prostej przyczyny, jest tańszy. Potem po niedużym przebiegu zmieniłem na pełnego syntetyka Mobil 1 5W50 i sprawuje się jak narazie doskonale. Tak jak półsyntetyka potrafił wziąć te 0,2L/1000km, to teraz nie zauważyłem prawie żadnych ubytków.
szpak Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 ja niedawno wymienialem olej i zalałem mobil 1 10W40 czy moge przejsc teraz na 5W40 ? bo czytam tak te wszystkie tematy o olejach i chyba pełen syntetyk jest więcej razy doradzany (przebieg mojej niuni to 116000km) zrobiłem juz na tym oleju 10W40 prawie 2000km i na bagnecie nic nie ubyło. POZDRAWIAM
bolek Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 witamMoje autko ma już prawie 200 000 km Wczoraj wlałem Mobil 0W/40. Wcześniej autko jeździło na 10W/40. Wszystkich pozdrawia powodzenia,możesz zacząc szukac silnika
Sprinter Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 witamMoje autko ma już prawie 200 000 km Wczoraj wlałem Mobil 0W/40. Wcześniej autko jeździło na 10W/40. Wszystkich pozdrawia powodzenia,możesz zacząc szukac silnika A to dlaczego ? To jest bardzo dobry olej, dedykowany dla TDI, jeden z najlepszych jakie robią. Jeśli mu nie brał wcześniej za dużo oleju, to na tym spokojnie polata. Niewykluczam, że przy następnej zmianie zamiast obecnego M1 5W50, zaleję własnie ten M1 0W40.
spanky Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 witamMoje autko ma już prawie 200 000 km Wczoraj wlałem Mobil 0W/40. Wcześniej autko jeździło na 10W/40. Wszystkich pozdrawia powodzenia,możesz zacząc szukac silnika A to dlaczego ? To jest bardzo dobry olej, dedykowany dla TDI, jeden z najlepszych jakie robią. Jeśli mu nie brał wcześniej za dużo oleju, to na tym spokojnie polata. Niewykluczam, że przy następnej zmianie zamiast obecnego M1 5W50, zaleję własnie ten M1 0W40. Sprinter ... tez sie nad tym zastanawiałem ... tylko za bardzo chyba nie widze sensu po co zmieniac jezeli wszystko jet OK (zuzycie do 0,5l/10 000 km) .... napisz dokladniej dlaczego chcesz zmienic na 0W40 ...
bolek Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 witamMoje autko ma już prawie 200 000 km Wczoraj wlałem Mobil 0W/40. Wcześniej autko jeździło na 10W/40. Wszystkich pozdrawia powodzenia,możesz zacząc szukac silnika A to dlaczego ? To jest bardzo dobry olej, dedykowany dla TDI, jeden z najlepszych jakie robią. Jeśli mu nie brał wcześniej za dużo oleju, to na tym spokojnie polata. Niewykluczam, że przy następnej zmianie zamiast obecnego M1 5W50, zaleję własnie ten M1 0W40. Nie zmienia sie z polsyntetyka na syntetyk,gdyz olej pelny syntetyk ma wlasciwosci czyszczące i usuwa nagar,a jezeli takowy powstał w twoim silniku to nastapi rozczelnienie,a co za tym idzie silnik bedzie sobie troszke rzygał i klekotał jak szalony I niech mi nikt nie pier.... ze mozna sobie zmieniac olej jaki sie tylko komu podoba nie patrzac co bylo lane wczesniej
Rekomendowane odpowiedzi