milart Opublikowano 17 Listopada 2018 Autor Opublikowano 17 Listopada 2018 Teraz ok 200km docierania i spokojnej jazdy. Na żywo wyglądają super. Samochód lżejszy i jest ciszej ale to pewnie też sprawa nowych przegubów. Na przyszły rok w planie zapobiegawczo nowe panewki. Obecne mają już 100 000 km, więc chyba już czas.
Harbonnet Opublikowano 19 Listopada 2018 Opublikowano 19 Listopada 2018 Naprawdę ładne BMW, ogólnie nie lubię tej marki, źle mi się kojarzy, ale samochód mimo wszystko ładny.
milart Opublikowano 19 Listopada 2018 Autor Opublikowano 19 Listopada 2018 (edytowane) 15 godzin temu, audiaudi napisał: Fajny ten miedziany kolor Początkowo nie byłem przekonany ale po pomalowaniu jednego zacisku na stalowy a drugiego na miedziany zaryzykowałem z tym. Na samochodzie z nawiercanymi tarczami wygląda bdb. 34 minuty temu, Harbonnet napisał: Naprawdę ładne BMW, ogólnie nie lubię tej marki, źle mi się kojarzy, ale samochód mimo wszystko ładny. Dzięki. Też fanem nie jestem. Jak już zainwestowałem krocie w zrobienie samochodu pod siebie to nawet zaczyna dawać frajdę z jazdy. Teraz pewnie się prowadzi, czuć że jest dużo lżejszy i naprawdę dobrze trzyma się drogi. Niestety w miarę pedantyczne utrzymanie tego samochodu strasznie wysysa kieszeń Edytowane 19 Listopada 2018 przez milart
audiaudi Opublikowano 19 Listopada 2018 Opublikowano 19 Listopada 2018 24 minuty temu, milart napisał: Początkowo nie byłem przekonany ale po pomalowaniu jednego zacisku na stalowy a drugiego na miedziany zaryzykowałem z tym. Na samochodzie z nawiercanymi tarczami wygląda bdb. I pasuje do koloru budy
zabiello Opublikowano 20 Listopada 2018 Opublikowano 20 Listopada 2018 22 godziny temu, milart napisał: Niestety w miarę pedantyczne utrzymanie tego samochodu strasznie wysysa kieszeń Bardziej niż B8 które miałeś wcześniej?
milart Opublikowano 20 Listopada 2018 Autor Opublikowano 20 Listopada 2018 14 godzin temu, zabiello napisał: Bardziej niż B8 które miałeś wcześniej? Oj tak. Może to kwestia tego, że kupiłem samochód z przebiegiem ponad 100 kkm i trzeba było to i owo zrobić i poprawić pod siebie. Ogólnie jeżdżąc Audi nie myślałem o awariach a jeżdżąc BMW ciągle coś trzeba wymienić. Jak nie lambda to zawieszenie, hamulce czy za jakiś czas panewki.
milart Opublikowano 8 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2019 Od zakupu samochodu niepokoiły mnie dziwne dźwięki z silnika. Takie dziwne grzechotanie przy ok 2000 obr i delikatne drgania wyczuwalne pod siedzeniem na biegu jałowym. Było podejrzenie panewek ale po rozebraniu dołu i zdjęciu misy szczęki opadły. Na dnie misy leżał sobie sworzeń napinacza łańcucha rozrządu. Rozrząd wymieniony przez poprzedniego właściciela 20000 km temu w aso bmw tam gdzie był kupiony i serwisowany. To jakaś masakra po prostu. Cud że nie poszło w silnik i nie pogruchotało wszystkiego po drodze. Skoro już rozrząd do wymiany to panewki też wymienię dla świętego spokoju. Mam nadzieję, że nie znajdą jeszcze czegoś:( Silnik jeszcze na końcówce gwarancji więc robię fotorelację i dokładne sprawozdanie z usterki. Chyba komuś napsuję krwi.
Kamyk Opublikowano 8 Stycznia 2019 Opublikowano 8 Stycznia 2019 12 minut temu, milart napisał: Na dnie misy leżał sobie sworzeń napinacza łańcucha rozrządu.
l.e.s.t.e.r Opublikowano 8 Stycznia 2019 Opublikowano 8 Stycznia 2019 Teraz jest akcja serwisowa w f30 na przekładnie kierowniczą od której odpadają śruby. Akcja polega na wymianie śrub aluminiowych na stalowe. Mój znajomy ma w warsztacie f30 już po akcji serwisowej z urwanymi śrubami i przekładnią do wymiany. ASO BMW powiedziało właścicielowi auta że już miał przez akcję serwisową i spuścili go po brzytwie.
milart Opublikowano 8 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2019 Ciekawe czy tylko w Polsce ASO tak działa czy w innych krajach też? Ciężko to opisać nie używając słów za które moderator może dać po łapach ?
milart Opublikowano 8 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2019 (edytowane) Tak to jest jak w koncernach motoryzacyjnych rządzą księgowi zamiast inżynierów. Edytowane 8 Stycznia 2019 przez milart
milart Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Z ciekawostek: 1. Tuleja która wypadła po odkręceniu misy olejowej jest z jakiegoś innego silnika (pewnie wpadła jakiemuś bałwanowi w aso i tak zostało); 2. Panewki wyglądają jak by miały z 400 000 km przebiegu na kiepskim oleju; 3. Łańcuch rozrządu rozciągnięty o ok 0,5 cm; 4. Połamane ślizgi; W czwartek lub piątek odbieram razem z uszkodzonymi częściami to porobię foty i zamieszczę w wątku. Samochód był kupiony i serwisowany przez poprzedniego właściciela w BMW OLSZOWIEC w Poznaniu. 25 000 km temu wymieniał tam pompę oleju i kompletny rozrząd. Silnik ma obecnie przebieg 110 000 km. To, że nie przekręciły się panewki lub nie rozpadł się rozrząd podczas jazdy to jakiś cud. Teraz będą panewki Kolbenschmidt i rozrząd Hepu. Mam nadzieję, że trochę pojeździ. Edytowane 15 Stycznia 2019 przez milart
l.e.s.t.e.r Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Albo masz pecha, albo poprzedni właściciel coś kombinował, ja zweryfikował bym przebieg auta bo może się okazać studnią bez dna.
milart Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Przebieg sprawdzałem w ASO i niby wszystko się zgadza. Wszystkie przeglądy i wymiany dodatkowo potwierdzał mi kolega, który pracuje w BMW w Niemczech. Samochód był raczej pewny. Ten samochód to jest studnia bez dna. Chyba niestety to wina Poprzedniego serwisu. Opinie mają słabe. Edytowane 15 Stycznia 2019 przez milart
l.e.s.t.e.r Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Mój znajomy jakieś 5 lata temu jak kupował F11, pojechał na sprawdzenie samochodu do ASO, wytalował chyba 700 czy 800 zł i niby wszystko było pikolobelo. Potwierdzili mu przebieg auto i stan. Jako że auto brał w lizing, historię sprawdził również lizingodawca i okazało się że auto miało 100 000 km więcej przebiegu, także z tym ASO to różnie bywa. Pomijając powyższą akcję i tak kupił to F11, obecnie ma przejechane koło 380 000 km, oprócz spraw eksploatacyjnych wymienił w niej rozrząd gdzieś przy 260k km i miechy padły. Nawet olej w silniku wymienia co 30k km a do skrzyni nigdy nie zaglądał Chyba masz pecha z tym autem. Edytowane 15 Stycznia 2019 przez l.e.s.t.e.r
milart Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Sprawdzałem wszystkie historie tego typu i przebieg jest autentyczny. Pech z pewnością. Teraz właściwie wszystko jest nowe. Zostało mi już chyba tylko nowy lakier położyć ? Edytowane 15 Stycznia 2019 przez milart
granatowy Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Nie chcesz sprzedać tego samochodu ? ?
milart Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2019 3 minuty temu, granatowy napisał: Nie chcesz sprzedać tego samochodu ? ? Nie. Teraz to jest tak doinwestowany i przygotowany, że ma wiernie służyć. W ubiegłym roku jeszcze chciałem go sprzedać ale teraz to bez sensu. Zrobione zawieszenie, przeguby, nowe hamulce, panewki, rozrząd i jako taki tuning. Nikt by mi nie dał tyle co samochód jest obecnie warty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się