ujasak Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Witam, Mam do dyspozycji interface VCSD (dawniej VAG-COM) firmy ADAKO z Białegostoku - najnowszą, polskojęzyczną wersję. Od pewnego czasu borykam się z problemem notlaufa - błąd 575. W jakich grupach najlepiej zrobić logi dynamiczne, aby zweryfikować funkcjonowanie systemu doładowania? Jeśli ktoś ma doświadczenie z tym interfejsem, to proszę o podpowiedź. Chwilowo z autem jest ok, bo zostały rozruszne łopatki kierownicy turbiny spalinowej. Ale obawiam się, że to rozwiązanie tymczasowe. N75 wydaje się być sprawny, tak samo jak instalacja podciśnienia sterująca siłownikiem współpracującym z kierownicą zespołu turbosprężarkowego. Pozdrawiam
pre_pl Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
domjenick Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/110-119.html
szogun0 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/110-119.html To sa dla silników benzynowych z przepustnicą Drive-by-Wire.
domjenick Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/110-119.html To sa dla silników benzynowych z przepustnicą Drive-by-Wire. no tak ... ...dobrze,ze ktos trzyma reke na pulsie...
audi.wielun Opublikowano 26 Stycznia 2009 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Błąd czujnika kolektora dolotowego.
Rekomendowane odpowiedzi