Kaziorek Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 Siemka, wsadził ktoś z Was awx-a w b7?
misiek95 Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 JaWysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Gość Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Czy w B7 kości wiązki silnika te na podszybiu są juz te większe czy jeszcze po staremu?
kuba84 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 kostki trzeba ogarnąć. AVF AWX mają starego rodzaju, BKE BRB, BPW i inne mają nowszego typu
Luko_91 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Gdybys szukal awx zapraszam na priv mam z passata 20.12.2005r.Mozliwosc przejaszczki swietnie ciagnie
Gość Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Tak myślałem bo ja mam 2.7 tdi i też te większe kości.
piotrsob1 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 1 godzinę temu, kuba84 napisał: kostki trzeba ogarnąć. AVF AWX mają starego rodzaju, BKE BRB, BPW i inne mają nowszego typu 1 godzinę temu, lisekexeter napisał: Tak myślałem bo ja mam 2.7 tdi i też te większe kości. Piszecie o wtyczkach czujników przy słupku ? A nie prościej przełożyć czujniki ze starego słupka jakby coś nie pasiło ? Jak masz DPF-a to albo trzeba będzie go wywalić, albo zmienić wałek rozrządu na ten z BRB.
kuba84 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 mówimy o kostkach w grodzi (w puszcze ECU)
misiek95 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Nie ma sensu tego stawiać na edc16. Edc15 jest mniej problemowe pod względem osprzętu, dpfu, egru, klapy gaszacej itd. A przelutowanie kostek to parę godzin roboty Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
15lolo Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 czy ktos z kolegow ma schemat aby wrzucic do b7 kpl swap avf?
piotrsob1 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 7 godzin temu, kuba84 napisał: mówimy o kostkach w grodzi (w puszcze ECU) A to w końcu chcecie wymieniać ECU czy silnik ? Przecież przy wymianie słupka tych złączy przy ECU się nie rusza ....
piotrsob1 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 (edytowane) 6 godzin temu, misiek95 napisał: Nie ma sensu tego stawiać na edc16. Edc15 jest mniej problemowe pod względem osprzętu, dpfu, egru, klapy gaszacej itd. A przelutowanie kostek to parę godzin roboty Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka No nie wiem po co robić sobie zbędną robotę Jak wałek rozrządu będzie taki sam jak był i nic w osprzęcie się nie zmieni to w ECU w ogóle grzebać nie trzeba Edytowane 14 Września 2017 przez piotrsob1
Gość Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Chodzi nie o słupek tylko o cały kompletny silnik awx np więc wiązka też do wymiany iść powinna
piotrsob1 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 (edytowane) 18 minut temu, lisekexeter napisał: Chodzi nie o słupek tylko o cały kompletny silnik awx np więc wiązka też do wymiany iść powinna No dobra , tylko jakie plusy Wam daje wymiana kompletnego silnika BRB na kompletny AWX czy tam AVF ? Bo jeśli chodzi o moc to ja bym zamontował tylko słupek z pompkami i turbiną z AWX-a lub AVF-a , a cały pozostały osprzęt zostawił z BRB plus wizyta u tunera Wszystko powinno pasić P&P i nie trzeba kombinować A w ogóle to BRB jest padnięte czy ktoś tylko ma takie widzimisię by go zmieniać ? Edytowane 14 Września 2017 przez piotrsob1
misiek95 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 (edytowane) Godzinę temu, piotrsob1 napisał: No nie wiem po co robić sobie zbędną robotę Jak wałek rozrządu będzie taki sam jak był i nic w osprzęcie się nie zmieni to w ECU w ogóle grzebać nie trzeba Jeżeli chodzi o padnięty słupek to tak. Gdybym miał szukać słupka do auta w którym nie planuje żadnych tuningów to szukał bym czegokolwiek ze zdrowym wałkiem. AWX AVF BRB BKE ARL ASZ jeden grzyb. Jak dla mnie to osprzęt w tych nowszych jest piętą achillesową i od razu automatycznie założyłem że o to chodzi autorowi tematu. Za dużo sie napatrzyłem na rozwalone egry, dpfy i inne śmieci.. Ale faktycznie, mogło mu chodzić o słupek Gdybym miał w aucie BRB lub BKE to nawet przełożył bym osprzęt i ecu awx/avf, zostawiając słupek BRB/BKE- gdyby był zdrowy. Tyle ode mnie Edytowane 14 Września 2017 przez misiek95
piotrsob1 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 13 minut temu, misiek95 napisał: Jeżeli chodzi o padnięty słupek to tak. Gdybym miał szukać słupka do auta w którym nie planuje żadnych tuningów to szukał bym czegokolwiek ze zdrowym wałkiem. AWX AVF BRB BKE ARL ASZ jeden grzyb. Jak dla mnie to osprzęt w tych nowszych jest piętą achillesową i od razu automatycznie założyłem że o to chodzi autorowi tematu. Za dużo sie napatrzyłem na rozwalone egry, dpfy i inne śmieci.. Ale faktycznie, mogło mu chodzić o słupek Gdybym miał w aucie BRB lub BKE to nawet przełożył bym osprzęt i ecu awx/avf, zostawiając słupek BRB/BKE- gdyby był zdrowy. Tyle ode mnie No przydało by się by założyciel tematu naświetlił trochę cel tej przekładki, bo tak to opcji jest wiele i faktycznie nie wiadomo która lepsza Osobiście jeżdżę B7 z BPW, które osprzęt oprócz turbiny ma taki sam jak BRB i po dziewięciu latkach w moich rękach na osprzęt akurat narzekać nie mogę
Kaziorek Opublikowano 15 Września 2017 Autor Opublikowano 15 Września 2017 Siemka, temat założyłem dla alternatywy remontu silnika, niestety w 90% padła mi uszczelka pod głowicą albo sama glowica pęknieta ... Mam jeszcze kilka rzeczy do sprawdzenia, ale optymizm mi się kończy. Wolę się za wczasy przygotować psychicznie i finansowo także ten. Kompletny remont silnika, przy którym wypadałoby zrobić też wałek to koszty w granicy 1500 zł, gdzie wałek w zamienniku. Tak czy siak miałem wsadzić turbo z awx-a więc wydaje mi się że włożenie gołego słupka z turbo od awx-a plus jakieś mocniejsze pompki są ciekawym rozwiązaniem
piotrsob1 Opublikowano 15 Września 2017 Opublikowano 15 Września 2017 W PD-kach 8V głowice raczej nie pękają, występuje za to zjawisko miejscowego "przysiadania" materiału głowicy , szczególnie właśnie w silnikach po 2004 roku ( made in Poland by Polkowice ). Głowice taką da się zrobić wykonując jej kompleksową naprawę ( z planowaniem ), oczywiście pod warunkiem że nie ma innych uszkodzeń powodujących naprawę nieopłacalną . Na pewno wymiana słupka na AVF lub AWX jest zasadna przy większych awariach niż sama uszczelka pod czapką, albo jak ktoś chce mieć lepszą bazę do podnoszenia mocy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się