Kowi87 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 no tak ale dopiero jak bede mial ICka ja pisze o samych rurkach jedyne co to wypiac dokladke zderzaka oslony pod silnikiem nie mam poki co podchodzisz od d*py strony :gwizdanie: to nie jest P&P, zanim rurki pospawasz to musisz je dobrze przymierzyc nie tylko do siebie a i do coolera, wiec nie radze sie rozpedzać z tym spawaniem rurki sobie pospawasz a skad bedziesz wiedział czy przy włozeniu coolera nie zmieni sie ich geometria?? chyba nie bazujesz na wymiarach z aukcji FMIC
olovski Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 ICek bedzie robiony wiec wejscie i wyjsce z niego bedzie pod takim katem jak chce poza tym przeciez nie bedzie odchylu rzedu 50cm co najwyzej 5-10cm co bedzie sie dalo zniwelowac na gietarce
Kowi87 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 ICek bedzie robiony wiec wejscie i wyjsce z niego bedzie pod takim katem jak chce poza tym przeciez nie bedzie odchylu rzedu 50cm co najwyzej 5-10cm co bedzie sie dalo zniwelowac na gietarce ja ci radze robić mając juz wszystko w rekach bo tam nie ma tyle miejsca zeby sobie swobodnie manewrować, pozatym masz halo i spryski a to tez pewne utrudnienia zrobi(wiem bo przerabiałem temat) A gietarke do czego chcesz uzywać jak tam sie spawa kolanka w sumie same, proste rury nie będą wymagały giecia bo ich tam praktycznie nie uzyjesz od frontu zderzaka ale jak tam chcesz wyjscia w coolerze proponuje zrobić na 1/3 wysokosci coolera
Kowi87 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 to tak jak by robić program pod mechanike nie mając jeszcze nic w aucie, a ECU zostawic na półce bo kiedys będą graty
olovski Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 to tak jak by robić program pod mechanike nie mając jeszcze nic w aucie, a ECU zostawic na półce bo kiedys będą graty spoko oko bedzie dobrze same 90st te kolanka czy miales jeszcze inne??
Armi Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Wystarczą same hamburskie, ja miałem 8 ale jeszcze mi zostało. I metr rury. Z tego robisz mniej więcej taką konstrukcję (oczywiście masz silikonowe złączki ) : Oczywiście żeby zrobić taką konstrukcję trzeba wszystko pomierzyć.
Kowi87 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 bierz 90tki bo i tak będziesz musiał je podcinać do odpowiedniego kątu
olovski Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 o to biegalo dzieki wielkie za info a co myslicie o tej gietarce warto by sie pobawic takim wynalazkiem??
Nosb Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 Zlaczek silikonowych mialbym kilka srednicy 60 mm. Generalnie jak chlopaki radza : kupujesz fmic, laczki , kolanka i rure i robisz... Sciagasz zderzak motujesz fmic gdzie Ci pasuje najlepiej i pod to docinasz rurki. Kolanka 90stopni przycinasz jak ci potrzeba.
olovski Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Nosb te zlaczki silionowe to raczej 50mm 60mm za duze bede chyba plan jest taki zeby calosc zrobic na 50mm wiec zlaczki tez takie zapodam chyba ze masz inny pomysl lub 50mm za malo??
Kowi87 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Nosb te zlaczki silionowe to raczej 50mm 60mm za duze bede chyba plan jest taki zeby calosc zrobic na 50mm wiec zlaczki tez takie zapodam chyba ze masz inny pomysl lub 50mm za malo?? A tak w ogóle zostajesz jednak z tym silnikiem bo niedawno o V6 wspominałes orurowanie rób na fi51
olovski Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 A tak w ogóle zostajesz jednak z tym silnikiem bo niedawno o V6 wspominałes :mysli no byl plan ale jednak klekot zdecydowalem ze jak zmienie to juz w inna bude orurowanie rób na fi51 :wink4 a co zrobi mm w te czy te strone? lacznik z samco 51mm wiec tylko uno milimetro roznico chyba ze chodzi o cos innego??[br]Dopisany: 28 Marzec 2011, 12:47_________________________________________________ma ktos fotki jak zalozyl chlodniczke wspomagania chwilowo mam z tym drony problem:)
j4s2c2vr Opublikowano 25 Lutego 2013 Opublikowano 25 Lutego 2013 Jaki, maksymalnej wielkości FMIC, wejdzie bez cięcia belki wzmocnienia, zderzaka itp. pod oryginalny B5-tkowy poliftowy zderzak ??
zrywka Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Koledzy mam do kupienia FMIC`a o rdzeniu 550x230x65 z fmic.pl całość wymiar 700x230x65. Czy podejdzie mi do poliftowego z halo i spryskami, czy raczej zdecydować się na coś innego, np. ten z forda tranzita, albo słyszałem z mituishi outlandera. Doradźcie.
Kowi87 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Nie uwazasz ze jest za duzy? Taki fmic to juz pod gtb22 i moce 230+. Wszystko zalezy na jakie moce celujesz, bo za duzy fmic to poxne wstawanie turbo(jesli to male turbo). Kup chinola 18cm, spokojne starczy do 200km i montaz nie wymaga dewastacji zderzaka z zewnatrz. Wyslane moim casio
zrywka Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Tak jak napisalem mam oferte od kolegi z klubu,i sie zastanawialem wlasnie czy po pierwsze sie zmiesci i czy w ogole nie za duzy. Ok. Dzieki rozwialo mi watpliwosci. A na fmic.pl to nie sa chinole? Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu ---------- Post dopisany at 12:00 ---------- Poprzedni post napisany at 11:59 ---------- Doraznie celuje do 180 kucy. Mam do zamontowania oprocz dotychczasowych modow kolektor od awx'a i fmica +korekta programu Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu
Kowi87 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 na takie moce to ci i 140/550 starczy(michał_s87 ma u siebie 175km i taki fmic). Cooler nie wymaga rzeźby z belką, przy 18tce musisz podciać belke
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się