Czarny4 Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 Witam panowie mam bexa w quattro w ktorym obecna hybryda K03 konczy powoli swoj zywot... Co tu duzo mowic o auto dbam jak moge, w tym miesiacu wpadl nowy kompletny pasek rozrzadu jak i kompletny lancuszek rozrzadu, nowe lozysko alternatora wraz z paskiem, kilka miechow temu nowe rozne wezyki jak i zaworki takie jak N75, dv jak i przeplywka. Do auta leje tylko i wylacznie olej millersa. Z modow mechanicznych to: Hybrydowe turbo k03rs2 -Duzy intercooler FMIC -Wtryski 440cc -TIP -DP oraz caly wydech 2.75'' na 3 tlumikach, srodkowy Magnaflow i dwa koncowe Magny plus koncówki Ulter -Sprzęgło przerobione u Radzikowskiego wzmocniony docisk, tarcza okuta kevlarem Wszystko robione u Gregora, zestrojone na 261KM / 363NM Lecz turbinka jest mokra i puszcza czasem bąki, pierwsza mysl to K04 tfsi i kucizna ale koszty odstraszaja... Mysl druga swap na 2.7 ale po głebszych przemysleniach tez odpada. Chłopaki co sadzicie by tu wrzucic td04 ??? Ile by mnie to wynioslo ? dodam ze korby musza zostac seryjne, chcialbym by peklo 300 kuni. Jakie macie inne pomysly ? Z gory dzieki za komentarze ze bez sensu bo duzej roznicy w mocy nie bedzie... Turbo i tak bedzie do roboty Czekam na wasze opinie
PASSATB5 Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 Ile przebiegu zrobiła ta hybrydka? Bo sam chcę zrobić hybryde i jestem ciekaw żywotności. pozdrawiam
Czarny4 Opublikowano 6 Października 2017 Autor Opublikowano 6 Października 2017 dokładnie Ci nie powiem ale ponad dwa lata jezdzila i trochę zrobila. Auto użytkowane na codzien i ma lpg
turek 73 Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 W dniu 5.10.2017 o 11:22, Czarny4 napisał: Witam panowie mam bexa w quattro w ktorym obecna hybryda K03 konczy powoli swoj zywot... Co tu duzo mowic o auto dbam jak moge, w tym miesiacu wpadl nowy kompletny pasek rozrzadu jak i kompletny lancuszek rozrzadu, nowe lozysko alternatora wraz z paskiem, kilka miechow temu nowe rozne wezyki jak i zaworki takie jak N75, dv jak i przeplywka. Do auta leje tylko i wylacznie olej millersa. Z modow mechanicznych to: Hybrydowe turbo k03rs2 -Duzy intercooler FMIC -Wtryski 440cc -TIP -DP oraz caly wydech 2.75'' na 3 tlumikach, srodkowy Magnaflow i dwa koncowe Magny plus koncówki Ulter -Sprzęgło przerobione u Radzikowskiego wzmocniony docisk, tarcza okuta kevlarem Wszystko robione u Gregora, zestrojone na 261KM / 363NM Lecz turbinka jest mokra i puszcza czasem bąki, pierwsza mysl to K04 tfsi i kucizna ale koszty odstraszaja... Mysl druga swap na 2.7 ale po głebszych przemysleniach tez odpada. Chłopaki co sadzicie by tu wrzucic td04 ??? Ile by mnie to wynioslo ? dodam ze korby musza zostac seryjne, chcialbym by peklo 300 kuni. Jakie macie inne pomysly ? Z gory dzieki za komentarze ze bez sensu bo duzej roznicy w mocy nie bedzie... Turbo i tak bedzie do roboty Czekam na wasze opinie Mam pytanie kolego bo masz sprzęgło obite kevlarem. Jakie jest? zero jedynkowe czy pracuje "normale". Ja mam spieka i jest trudne w użytkowaniu.
Czarny4 Opublikowano 6 Października 2017 Autor Opublikowano 6 Października 2017 Wczzesniej mialem S3 z ori sprzeglem i sprzeglo w bexie jest jakby z damskiego autka. Jest zayeeebiscie miekkie i super przy codziennym uzytkowaniu
rzesza19888 Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 (edytowane) Czarny4 czekałem chyba na Ciebie :-) można powiedzieć że mam taki sam set up tylko brakuje mi hybrydy. Wszystko to samo co piszesz, tylko turbo seria k03s w quattro. Wystrojone to jest na 221km i 316niuta, czyli tak w sumie na tym osprzęcie max dla tego turbo. Moment jest wyżej przeniesiony bo gdzieś koło 2800tys jedzie, a niżej gorszy muł jak moje drugie audi aqa w a3. Skąd brałeś ta hybryde i ile Cię wyniosła? Ze swojej k03s robiłeś czy swoją oddales, a ta jest na lepszej bazie robiona? Odp może być pw, ale też już długo się zastanawiam nad tą właśnie hybrydą i jeżeli szybko ma mi paść to wolę pozostać przy swoim narazie i dołożyć do czegoś innego. Sprzęgło też mam obite kevlarem, ale troche nie podoba mi się to że wysoko bierze choć klei rewelacyjnie. zastanawia mnie czy wytrzyma ta hybrydę. Nadmieniam iż ja celuje w moc 260 270km nie więcej. Aha i też mam lpg i obecnie turbo sobie radzi dobrze jednak luzy już ma. Pompa seria czy walbro? Edytowane 6 Października 2017 przez rzesza19888
Czarny4 Opublikowano 7 Października 2017 Autor Opublikowano 7 Października 2017 Powiem Ci tak hybryde by perun turbo siedzi u mnie i ona tak szybko nie padnie... CHodzi o to ze nie widze sensu wkladac hybrydy, lepiej wrzucic wlasnie td04 lub k04,tak jak ja chce to zrobić. Z drugiej strony jeśli celujesz w moce +- 260 kunia to bierz taka hybryde jak ja mam
turek 73 Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 W dniu 6.10.2017 o 20:52, Czarny4 napisał: Wczzesniej mialem S3 z ori sprzeglem i sprzeglo w bexie jest jakby z damskiego autka. Jest zayeeebiscie miekkie i super przy codziennym uzytkowaniu dzięki. to robię kevlar
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się