Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nierówna praca silnika ,biały dym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć , 
 Mam problem z odpaleniem auta . 
Niezależnie od warunków  raz odpala bez problemu coraz cześciej nasila się problem w którym muszę uzywać plaka..
Auto  gasniena zimnym silniku i zaczyna towrzyszyć temu biały   smiedzący dym jak by nieprzepalone paliwo.
Vag , niestety nic nie pokazuje ... 

Mechanik stwierdził , wałek rozrzadu  i popychacze paliwa.    Do tego chce wymienić Rozrząd , pompę wody ,wszystkie paski , jakieś koła przy silniku , łożyka alternatora  ( podobno akurat ma nowe w zanadrzu).
Nawet filtr oleju który został tydzien temu wymieniony pod pretekstem ,ze warto wymienić przy zmianie  rozrzadu ..
Twierdzi ,ze  rozebranie przodu audi a4 b6 2003 quattro to dość  sporo pracy i  koszt robocizny twierdzi ,ze warto wszystko powymieniać .
 Odnośnie tego całkowicie sie nie znam , i zastanawiam się czy nie za dużo wymian...  za chwile to wymieni mi całe auto :) 

Edytowane przez dawid922
Opublikowano

Chce Cię naciągnąć jak nic... 

Sprawdzałeś korekcje wtrysków po odpaleniu ? ? ? Jaki kąt synchroznizacji ?

Popychacze paliwa ? Chodzi Ci o pompę paliwa ? ? ? 

Zaciśnij na próbę wąż powrotny do filtra paliwa i zobacz wtedy jak odpala... 

Ściągnął w ogóle pokrywę, że twierdzi, że zużyty wałek ? 

Opublikowano

Po pierwsze to zmień mechanika, bo zbankrutujesz przy tej liście rzeczy do wymiany, a rozebranie przodu dla wprawionej osoby to nie jest problem :P

Rozrząd Ty chcesz wymienić czy też mechanik sobie zażyczył ? :D

Opublikowano

Nie wiem jak sprwdzić wtryski ale  znajomy sprawdzałna VAG to nic nie pokazało . 
Mechanik sprawdzał czy pompa działa sciagajac fotele  i pompa paliwo zasysała ale w filtrze paliwa nie było tak więc stwierdził ,ze to popychacze  paliwa wraz z wałkiem  oczywiście na "oko".
 Powiedziałem ,ze nie ma wymian na  "oko" . Zostawiam auto na dzien i niech to sprawdzi najlepiej ... Po sprawdzeniu twierdził,ze wałek jest w złym stanie a dzisiaj po wyciagnieciu twierdził  ,ze bardziej popychacze a wałek przydało by się wymienić , oczywiscie jak  juz go wyciagnał.  Chciał tez mi pompę paliwa wymieniac  ale powiedziałem ,ze słyszałem ,ze chodzi wiec skoro jest dobra to ma jej nie ruszać... ?
Rozrząd mechanik zazyczył  , mówił o tym od samego poczatku ,ale  mam napisane ,ze przejechane na nim jest 40 tys to po co go ruszać ?  oczywiscie na chwile zwątpił ale stwiedziłem ,ze od kiedy go kupiłem  nie wymianiałem jeszcze to przydało by się  na wszelki wypadek ...   Teraz po rozebraniu przodu  pokazał mi sporo cześci naruszonych młotkiem przez wcześniejszego mechanika i poklejonego silikonem ... 
Kazde z nich chce powymieniac.... do końca nie wiem po co ...  co z tego ,ze walniete młotem jak działa :)
Filtr do wymiany jak  100 km temu był wymieniony .. 
jakieś " łozysko od alternatora do wymiany "  na wszelki wypadek bo przód sie ciezko zdejmuje ...  dziwne :) 

Opublikowano

Koło zebate tez chciał wymienić ...  pod pretekstem ,ze wymienia się  przy rozrzadzie czy tam przy wymianie wałka rozrzadu .. co o tym myslicie ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...