wujek22 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Witam. Mam silnik AWX zawirusowany na 175km. Wczoraj jak jechałem samochodem to urwała się śruba na napinaczu paska rozrządu przy prędkości około 70km/h. Zastanawiam się czy bardziej opłaca się robić stary silnik czy nie lepiej włożyć jakieś 110 km. Dodam, że w starym silniku na początku roku była regenerowana turbina i 3 wtryskiwacze
piotrsob1 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Chcesz mieć w B6 AFN-a czy tam AVG ??? Jeżeli tak to wszystko da się zrobić, pytanie tylko gdzie sens i logika, o kosztach nie wspomnę Słupek AWX-a czy AVF-a kupisz poniżej 1k PLN
Lukasz_N Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 Moim skromny zdaniem też nie ma sensu pchać się w taki swap. Po pierwsze trochę zabawy z tym będzie, a po drugie to taki AFN czy AVG będzie też miał nalatane trochę kkm, nie wiesz w jakim stanie się trafi, a tak tak już wiesz co masz. Turbo i pompki zrobiłeś, więc tak jak Piotr pisze lepiej poszukać jakiegoś słupka i przełożyć graty. A tak w ogóle, to zacząłbym od oceny zniszczeń. Być może nie będzie aż tak źle jak się może wydawać
piotrsob1 Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 Po takiej kolizji rozrządu zawsze jest ryzyko że nawet po naprawie niby będzie wszystko OK, a za jakiś czas się okaże że pękł tłok a albo coś innego się wysypie
Kowi87 Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 Wsadzaj goły słupek i nowy rozrzad, zmiescisz sie w 3tys spokojnie i dalej bedzie wirus.
wujek22 Opublikowano 19 Października 2017 Autor Opublikowano 19 Października 2017 Po rozebraniu starego niestety zawory poszły w bok więc moje pytanie kolejne pytanie to lepiej kupić głowicę drugą czy lepiej poszukać całego słupka ?
piotrsob1 Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 37 minut temu, wujek22 napisał: Po rozebraniu starego niestety zawory poszły w bok więc moje pytanie kolejne pytanie to lepiej kupić głowicę drugą czy lepiej poszukać całego słupka ? Ja na Twoim miejscu bym wkładał drugi słupek, tylko bez pośpiechu . Warto poszukać takiego co siedzi jeszcze w aucie którym można chociaż kawałek się przejechać i kompa podpiąć
wujek22 Opublikowano 19 Października 2017 Autor Opublikowano 19 Października 2017 A jeszcze jedno pytanie. Jeżeli pogięło zawory to pompki całe są czy też się uszkodziły ? Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 Godzinę temu, wujek22 napisał: A jeszcze jedno pytanie. Jeżeli pogięło zawory to pompki całe są czy też się uszkodziły ? Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka Jak na końcówkach pompek nie ma śladów po uderzeniach zaworów, to nic im się nie stało .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się