Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jazda na rezerwie - silnik zgasł


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ostatnio po dosc dlugiej jezdzie na rezerwie auto odmowilo mi posluszenstwa, uzupelnienie paliwa nic nie dalo, domyslam sie ze w najlepszym wypadku moze byc zapowietrzony silnik a w najgorszym ? czego moge sie spodziewac ? jakie ew. koszta ?

Na dodatek jestem 500 km od domu i zalezy mi na jak najszybszej naprawie, tutaj tez pytanie moze ktos polecic jakiegos mechanika z Gdyni ktory mogl by dojechac aby sie temu przyjrzec ? Slyszalem ze odpowietrzyc mozna od reki popuszczajac na wtryskach wtedy nie musial bym holowac bo to tez kolejne koszta a zreszta teraz na razie nawet nie wiem gdzie i czym holowac ;/ i tu 3 pytanie znacie moze jakas tania pomoc drogowa z Gdyni do holowania.

pozdrawiam easy.

Opublikowano

Zalej filtr paliwa i kręć i ponownie...

Opublikowano

easyone w niektorych autach , np:w subaru nie zaleca sie wogolę schodzenie poniżej 1/4 baku gdyż w niekorzystnej syt. np: na szybkim zaklęcie odpływa paliwo i zostanie zassane powietrze co owocuje ( np: przy pełnym otwarciu przepustnicy ) .... dziura w tłoku :kwasny:

ale u ciebie jest pewnie zapowietrzony.......

Opublikowano

jak znam swoje szczescie to i pompa wtryskowa bedzie do regeneracji :mysli:

Opublikowano

Poniżej link do opisu odpowietrzenia układu paliwowego w 2.5 TDI. Może Ci się w czymś przyda.

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t8154.0.html;highlight=odpowietrzyć+układ+paliwowy

powyższym linkiem sie nie sygeruj, odpowietrzenie w 2,5 tdi jest bardziej skomplikowane niż w 1.9 tdi.

Opublikowano

jak znam swoje szczescie to i pompa wtryskowa bedzie do regeneracji :mysli:

W 1,9 pompa nie pada tak szybko jak w 2,5. Może był też syfek na spodze w baku z naszej polskiej ropy i zasyfiło filtr paliwa. Ja bym zakupił nowy filtr, zalał go ropą i bym kręcił. Powinien zaskoczyć po chwili kręcenia.

Opublikowano

na samym początku zrobił bym tak jak napisał to grzes1150 pózniej warto by tez spojrzeć do baku czy nie ma syfu na samym dnie i ewentualnie pozbyc sie tego badziewia...

Opublikowano

warto by tez spojrzeć do baku czy nie ma syfu

Ale wcześniej bym spróbował go jeszcze zakręcić zalewając filterek paliwem

Opublikowano

warto by tez spojrzeć do baku czy nie ma syfu

Ale wcześniej bym spróbował go jeszcze zakręcić zalewając filterek paliwem

zgadzam sie z Toba :good: ale jak mamy mało paliwka w baku i chcemy załozyc nowy filterek to mysle ze warto by ten syf wydmuchac z baku zeby znowu jak załapie sie nam rezerwa nie zasyfiło nam filtra :wink4:
Opublikowano

Dzieki za wszystkie porady, udalo mi sie odpalic po popuszczeniu na wtryskach lewe, prawe, ale mam teraz pytanie : auto chodzi normalnie zadnych skokow na obrotach czy cos, odpala tez normalnie. Czy powinienem teraz cos jeszcze zrobic ? Jakies fachowe odpowietrzanie ukladu ? mozliwe ze zostalo tam jakies powietrze ?

pozdrawiam easy :hi:

Opublikowano

sam sobie odpowiedziałeś na pytanie - nie ma żadnego powietrza, wszystko jest w porządku :)

Opublikowano

skoro pali normalnie i nic sie nie dzieje to.....daj spokój juz

Opublikowano

jak koledzy radzili zalac filtr paliwa,zbiornik i popuscic na wtryskach -sterujacego nie ruszac i powinien zaskoczyc bez problemu,tez to mialem jak uszczelke pod filtrem paliwa wydmuchalo bo przypadkiem przy wymianie 2 sie ostaly (krecenie nic nie dalo)...po tym zabiegu juz nic nie robisz bedzie chodzil bez problemu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...