k232 Opublikowano 24 Października 2017 Opublikowano 24 Października 2017 Ja na tym filmiku nie słyszę nic niepokojącego.. ;d
Gość Opublikowano 24 Października 2017 Opublikowano 24 Października 2017 U mnie na ciepłym jest spoko przy odpaleniu ale jak chodzi to slychac na filmie
pedros_22 Opublikowano 24 Października 2017 Opublikowano 24 Października 2017 Jeżeli nie chcesz wymieniać w ciemno rano zdejmij pokrywę zaworów i po kolei sprawdzaj popychacze na każdym cylindrze oczywiście muszą być ustawione na pracy jeżeli będą się uginac pod oporem są ok jeśli będą luźno latać do wymiany
Gość Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 Na samym początku przez chwilkę.
Potus pan Opublikowano 27 Października 2017 Opublikowano 27 Października 2017 Chlopak jedz do mechanika jak sam nie potrafisz. Trzeba zjac pokrywe i wszystko bedzie jasne. Niech obejrzy dokladnie lancuch i napinacz
Gość Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 Mechanik to odrazu napinacz chce wymieniać za 2400 zl a według mnie stuka z przodu silnika . Nie sztuką jest wywalić 2400 i dalej miec stuki sztuką jest naprawić a nie wymienic cos co nie jest przyczyną. Z czego się dowiedziałem to przy napinaczu skakał by blad bo jest hydro-elektryczny
k232 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 3 godziny temu, Wojtass2828 napisał: Mechanik to odrazu napinacz chce wymieniać za 2400 zl a według mnie stuka z przodu silnika . Nie sztuką jest wywalić 2400 i dalej miec stuki sztuką jest naprawić a nie wymienic cos co nie jest przyczyną. Z czego się dowiedziałem to przy napinaczu skakał by blad bo jest hydro-elektryczny Zmień mechanika jak nawet nie chce mu się poszukać przyczyny..
przem8 Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 W dniu 25.10.2017 o 08:34, Wojtass2828 napisał: Na samym początku przez chwilkę. Przerabiałem taki sam dźwięk, pojawił się kilka miesięcy po wymianie napinacza, potem zniknął i znowu czasem się pojawi (tylko na zimnym po długim postoju). Na 100% pochodzi od napinacza. Jak trwa to chwilę to nie ma się czym przejmować. Sprawdź ciśnienie oleju i możesz zajrzeć pod pokrywę jak to wygląda. Padnięty napinacz wcale nie musi wywalać błędu
bombelm7 Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 Dobrą sugestie otrzymałeś dotyczącą zmiany mechanika. Jeżeli uszkodziłby się napinacz jak sama nazwa mówi on napina łańcuszkek rozrządu. Pełni on funkię napinania i ona po uruchomieniu trwa nie że napina jednorazowo i już. Tylko cały czas. Więc co za tym idzie gdyby był on uszkodzony nie było by różnicy czy jest zimny czy ciepły tłukł by się tak samo więc nie pakuj się w koszty i póki co przestań się nim interesować. Zapewne twoje auto posiada czujnik ciśnienia oleju więc gdybyś miał zbyt niskie ciśnienie to bez VAGa byś o tym się dowiedział a nie piszesz nic co wyskakujących czerwonych kontrolkach. Jedynym rozsądnym wyjściem jest skupić się na popychaczach hydraulicznych bo to zapewne one już nie trzymają i powodują chwilowy klekot autka po odpaleniu np po nocy. To samo jest gdy zalewasz nowy olej do auta po spuszczeniu starego też zanim olej się rozejdzie auto klekota. Bez stresu.
Gość Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Cisnienie sprawdzone na wolnych obrotach 2 bary na 3500 rpm 5barow i rośnie
k232 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Godzinę temu, Wojtass2828 napisał: Cisnienie sprawdzone na wolnych obrotach 2 bary na 3500 rpm 5barow i rośnie To ciśnienie dobre, problem z popychaczami prawdopodobnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się