Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T Quattro wibracje przy przyspieszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ,

mam następujący problem : 

podczas przyspieszania w konfiguracji : prędkość ok 70-90 , 5 bieg , but w podłogę  , auto zaczyna wibrować - najbardziej odczuwalne jakby tył ,środek  , po osiągnięciu  ok 120 km/h wibracje odpuszczają , brak wibracji również przy przyspieszaniu na niższym biegu - przy większych obrotach a prędkości jak powyżej

Silnik po programie ok 190 KM 300 NM , przed programem nie było tych objawów

ma ktoś pomysł co to może być ?

 

 

 

pozdrawiam

 

Opublikowano

Ja bym się przyjrzał podporze wału napędowego, jak jest za miękka to mogą być takie objawy :hi:

Opublikowano

mam to samo... albo wał albo dwumasa (zmniejszyłem moc i problem ustał), wymieniłem przeguby wew. na tyle i nic nie pomogło.

Opublikowano

Raczej podpora :decayed:

Opublikowano

a hm.. czy taka podpore mona jakos zdiagnozowac odkrecajac macając, krecąc cokolwiek ???

Opublikowano

Mam podobny problem. Program na 230km. 1.8t manual quattro. Na cieplym silniku mam drgania w zakresie obrotow 2200-3000 wtedy kiedy turbo zaczyna ladowac . Podpora wyglada na sprawna

Opublikowano

Przeguby (nie tylko wewnętrzne) mogą to powodować. Jest ich dużo więc zdiagnozować będzie ciężko.

Opublikowano

Odswierzam temat. Mam to samo. Macie rozwiazanie ?

Zrobilem male mody i przez jakies 200 km bylo ok. Teraz wystepuja drgania przy okolo 3 tys obrotow.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Czy ktoś znalazł rozwiązanie tematu? U mnie nadal wibracje jak byly tak są.

Opublikowano

Ja mam to samo i stawiam na dwumas, bo mam AVJ z 150 KM na 225 KM i już tuner powiedział że więcej nie można bo dwumas się trzęsie, a właśnie jak się okaże ta dwumasa to dam znać 

Opublikowano (edytowane)

Ja też mam bardzo delikatne wibracje przy przyspieszaniu w zakresie 2000-3000 obr/min. Program na około 200KM, przed programem nic takiego nie występowało. Można zmniejszyć trochę doładowanie w zakresie tych obrotów i będzie ok, jednak nie chciałem tego robić bo w zakresie tych prędkości nie pałuję auta na wyższych biegach, na niskich jest to niezauważalne nawet przy wciśnięciu gazu w podłogę.

EDIT: z tego co słyszałem to wibracje pojawiają się po programie najczęściej w quattro, w ośce coś takiego nie występuje.

Edytowane przez pelonek1
Opublikowano

Dwumas za słaby.
Wymienić i można dalej podnosić moc.
U mnie 240KM i nie ma żadnych wibracji w żadnym przedziale obrotów (pomijam standardowe mrowienia na jałowym).

Opublikowano

1.8t quattro 220 km u mnie były to przeguby wewnętrzne po 130 zł firmy gsp problem ustal, cisza jak makiem zasiał. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...