Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS4 Avant 2.9 TFSI Glacier white - odebrana


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

SQ7 z zawieszeniam dynamic bajka. Ale powiem ci,  że w takim configu jest prawie 400kg cięższa od zwykłej Q7 3.0tdi. Planuję do swojej w przyszłości cooler Wagnera, wydech sq7 + program i podejrzewam że w stosunku do nie modzonej sq7 różnicy nie będzie zważywszy na mniejszą wagę.

sorki turdzi za OT

Edytowane przez mystic.pl
Opublikowano

Tak z ciekawości ile Ci pali Q7?

Opublikowano (edytowane)
20 godzin temu, execuiter napisał:

Kolego nie wiem co ty za bzdury piszesz ze to AMG S zostaje na mokrym z tylu ?
Przeciez tam jest 4x4 ( 4 matic najnowszej generacji ) potrafiacy przeniesc do 100% mocy na tyl. Dzieki temu straty na kolach przy wiekszych predkosciach sa zdecydowanie mniejsze niz w torsenie w audi.

 

Nie napisałem nic, że AMG S zostaje na mokrym z tyłu. Napisałem, że amg czy eMki zostają. Napisałem generalnie. Oczywiście są amg s lub najnowsza M5, w których ten problem jest wyeliminowany. Ale generalnie większość mocnych aut z tylnym napędem na mokrym czy śniegu po prostu nie są w stanie być normalnie użytkowane.. 

20 godzin temu, execuiter napisał:

E63 AMG S w serii zmiazdzy wszystkie RS4 i RS5 nawet podlubane softem na kazdym biegu i z każdej predkosci ( tam jest 612 KM i 850 NM, 3.4 do 100, v max 310 km/h ) wiec nie wiem co ty chcesz porownywac. A uwierz mi ze w trybie Comfort MB jest tak potulny i mily w prowadzeniu ze kazdy kto go widzi mowi o zwykla nowa E klasa.

j.w. Nie porównywałem AMG S. Moja uwaga dot. amg z tylnym napędem.

20 godzin temu, execuiter napisał:

Ja wiem ze samozachwyt w 2.0 tfsi jest duzy bo jest to fajne mocne stockowe auto ale troszke sie zapedziles z osiagami, ktore moze sie scigac ale z M3 E46 lub S4 z 2000 roku a nie seriami AMG, bo tylko A klasa ma 4 cylindy ktora notabene wykreca tez takie czasy ze 2.0 tfsi dla niego nie jest zadna konkurencja.

Nie mam samozachwytu nad 2.0 tfsi choć jestem naprawdę miło zaskoczony tym jak to jeździ. Parę osób z forum to potwierdzi jak jeździ mój egzemplarz. Ścigałem się z BMW M3 na mokrym to m3 nie miała nawet podejścia i wynika to z czystej fizyki. Z Mercedesem cla 45 amg i wieloma innymi samochodami na suchym. Jak ciut lepiej wystartuję to sporo mocniejsze auta do tych 150 km/h dostają po d*pie. Oczywiście nie mówimy tu o e 63 amg bo to inna liga. Ale np. S3 310, S4/5 b8, cla 45 amg, bmw 340i, czy np. nowa a5 po boxie na 320hp - wszystko sprawdzone na ulicy. I oczywiście ja w tych pojedynkach też dostawałem. Ale dużo zależało od startu. Do prędkości ok. 150 km/h nawej jak dostaję po d*pie to nie jestem "zdeklasowany". Stąd jestem zadowolony z mojego konfigu, wiedząc, że ma swoje ograniczenia więc nie jestem ślepo zapatrzony w niby cudowny silnik 2.0. Ale naprawdę pierwszy raz spotkałem tak szybki 2.0 R4 w nie-sportowym aucie (mierzone RL 5.2 do 100, 5.4 powtarzalne). I wiem też, że żaden R4 w większych zakresach prędkości nie może się równać z mocniejszymi silnikami. Ale u mnie quattro na torsenie robi naprawdę robotę ze startu. I oczywiście, że sporo mocniejsze samochody z tylnym napędem na suchym mnie zostawią i nie ma o czym gadać. Ale niech trochę popada, to boją się gaz mocniej nacisnąć bo ich bokiem stawia. Taka jest prawda. Jak ktoś jeździł to wie.

 

Natomiast nie porównujcie najnowszej M5 czy E 63 AMG S ze starą generacją RS6/7. Poczekajmy na nowe "duże" RS-y i wtedy możemy porozmawiać. Ale jak sami widzicie i BMW i Mercedes dostrzegli, że napęd na 4 łapy jest niezbędny żeby móc normalnie użytkować tak mocne auto. W codziennym życiu nie mamy zawsze suchej nawierzchni i nie zawsze jeździmy po torze.

EDIT: i dla jasności - nie porównywałem AMG do A4 b9. Tylko pisałem o RS-ach w porównaniu do większości AMG czy eMek, które w większości sprzedawane są z napędem na tył (poza wersją amg s czy najnowszą M5), a dodałem tylko wzmiankę, że na mokrej nawierzchni tylno-napędowce, nawet mocniejsze,  startu nie mają nawet w porównaniu z moją b9.

Sorry za OT.

Edytowane przez Kosmita
Opublikowano
2 godziny temu, TomaszRT napisał:

Tak z ciekawości ile Ci pali Q7?

Wg mmi 8,5 - 9 przy średnio dynamicznej jeździe. Ale wg rzeczywistych wyliczeń zużycia L do km wychodzi ok 11l/100km. 

We wszystkich naszych nowych q7 i q3 komputery oszukują na zużyciu.

Opublikowano
18 minut temu, mystic.pl napisał:

We wszystkich naszych nowych q7 i q3 komputery oszukują na zużyciu.

Potwierdzam. Właśnie oddałem Q5 z testów. MMI pokazało 9.3/100 (tdi 190). Jak dolałem tyle ile powiniennem dolać z wyliczeń to okazało się, że stan paliwa jest za mały.. 

Opublikowano
Godzinę temu, Kosmita napisał:

Potwierdzam. Właśnie oddałem Q5 z testów. MMI pokazało 9.3/100 (tdi 190). Jak dolałem tyle ile powiniennem dolać z wyliczeń to okazało się, że stan paliwa jest za mały.. 

to moja Q5tka jest jakaś cudowna, bo zaniża o niecałe pół litra :decayed:

Opublikowano
6 godzin temu, mystic.pl napisał:

Q7 to wiadomo nie wyścigówka ale torsen + skrętna tylna oś dają radę. Dodatkowo w SQ7 w opcji można dontać sportowy tylny dyfer + elektroniczną stabilizację - tzw zawieszenie dynamic czy jakoś tak.

SQ7 ma system stabilizacji przechylu cos na zasadzie DRC w RS6 i RS4.Pelna nazwa to Dynamic Ride Control.Mysle ze w ciezkim SUV o takich osiagach to podstawa.

Opublikowano

Sa pierwsze testy nowej M5.Sa i tez ale z ktorym siezgadzam E63 brzi o wiele lepiej.

 

Wracajac do ustawien zawieszenia mam nadziej ze w RS4 nie zepsuja tego co zrobili tak dobrze w RS5 czyli komfortowego ustawienia DRC ktore jest genialnie komfortowe.Jak widac sporo aut ma z tym problemy ze mimo i da sie zminiac programy t nadal jest twardo.Sporo osob na to narzeka w E63 na przyklad.

Opublikowano

 

Elektronika w tych samochodach zaniedlugo bedzie wymagac kursu informatycznego.

Z innej beczki ciekawe gdzie sie to zatrzyma. 3.4 sek do 100.Mysle ze za chwile opony beda nanwiekszym problemem ale to i tak osiagi Spuesamochodow z przed paru lat bo juz nawet o zwyklej 911 nie mowie.

 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, turdzi napisał:

SQ7 ma system stabilizacji przechylu cos na zasadzie DRC w RS6 i RS4.Pelna nazwa to Dynamic Ride Control.Mysle ze w ciezkim SUV o takich osiagach to podstawa.

Zgadza się, o tym właśnie pisałem. W zwykłym Q7 elektronicznych stabilizatorów nie ma nawet w opcji. Dodatkowo jak zamawiałem swoją to byłem pewny, że w połączeniu ze sportowym pneumatycznym zawieszeniem jest w zestawie sportowy dyfer. Mam nawet folder zwykłej Q7, który dostałem przy zamówieniu i jest w nim właśnie taki setup opisany jako opcja, którą ja wybrałem przy zamówieniu. Strasznie się wkoorwiłem jak się okazało, że polskie audi chyba dało doopy i przez pomyłkę wydali folder, który miał być niby dla SQ7, którego jeszcze nawet w oficjalnych newsach nie było. Podejrzewam, że fabryka zadecydowała z opóźnieniem, że sportowy dyfer rezerwują tylko dla SQ7, ale folder poszedł w świat.

Nie mniej jednak przy sportowej pneumatyce Q7 4M bdb reaguje na przechyły jak na tak duże i wysokie auto. Ja jestem mega zadowolony z prowadzenia i komfortu. Ciężko by mi było przesiąść się teraz do niskiego auta. Zastępczym A6 strasznie się męczyłem.  

Aha, spotkałem kiedyś w serwisie kolesia, który ma również panamerę a żona cayene i mówił, że jak odebrał Q7 to już do prosiaków nie wsiada. Odczucia z jazdy miał tak jak ja mega pozytywne. To nowe Q7 na prawdę bdb się prowadzi, to całkowicie inne auto niż poprzednia generacja i 350 kg lżejsze. Moja na praktycznie full wypasie w papierach ma 1995 kg masy własnej, gdzie poprzednie A4 B7 1830 jak dobrze pamiętam.

Edytowane przez mystic.pl
Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, mystic.pl napisał:

Zgadza się, o tym właśnie pisałem. W zwykłym Q7 elektronicznych stabilizatorów nie ma nawet w opcji. Dodatkowo jak zamawiałem swoją to byłem pewny, że w połączeniu ze sportowym pneumatycznym zawieszeniem jest w zestawie sportowy dyfer. Mam nawet folder zwykłej Q7, który dostałem przy zamówieniu i jest w nim właśnie taki setup opisany jako opcja, którą ja wybrałem przy zamówieniu. Strasznie się wkoorwiłem jak się okazało, że polskie audi chyba dało doopy i przez pomyłkę wydali folder, który miał być niby dla SQ7, którego jeszcze nawet w oficjalnych newsach nie było. Podejrzewam, że fabryka zadecydowała z opóźnieniem, że sportowy dyfer rezerwują tylko dla SQ7, ale folder poszedł w świat.

Nie mniej jednak przy sportowej pneumatyce Q7 4M bdb reaguje na przechyły jak na tak duże i wysokie auto. Ja jestem mega zadowolony z prowadzenia i komfortu. Ciężko by mi było przesiąść się teraz do niskiego auta. Zastępczym A6 strasznie się męczyłem.  

Aha, spotkałem kiedyś w serwisie kolesia, który ma również panamerę a żona cayene i mówił, że jak odebrał Q7 to już do prosiaków nie wsiada. Odczucia z jazdy miał tak jak ja mega pozytywne. To nowe Q7 na prawdę bdb się prowadzi, to całkowicie inne auto niż poprzednia generacja i 350 kg lżejsze. Moja na praktycznie full wypasie w papierach ma 1995 kg masy własnej, gdzie poprzednie A4 B7 1830 jak dobrze pamiętam.

No redukcja masy na pewno mu pomogła.Nawet w B9 czuć te 60kg mniej a co dopiero ćwierć tony.

 

Dziś pojechałem poslinic się do wystawy zanim odbierze ja nowy właściciel :) i odebrałem felgi.

 

20171204_225553.jpg

Pirwszy raz widzie je na żywo i powiem tylko WOW ale renowacja felg je odwalila.Jakosc roboty mega no i na żywo wyszły pięknie.Az żal na zimowki zakładać.

 

 

Tak więc mam już felgi , bagażnik dachowy , boksa brakuje nadal auta :D

Edytowane przez turdzi
Opublikowano

Strzelone na ulicy.Wyglada bosko a felgi w świetle dziennym zupełnie inaczej niz w sztucznym.

Nardo gray tez za***isty.Tymczasem dostałem produkcje tydzień 03 2018.

image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg

Opublikowano

Kolor przepiękny!

Opublikowano

ten kolor plus pakiet czerń.. marzenie

w bieli też dostojnie, będziesz święta w aucie spędzał :D

Opublikowano

Piękna jest w tym kolorze, szczerze to na twoim miejscu zastanawiał bym się czy nie zmienić właśnie na ten kolor jeśli już obstawiasz jasny. Wiem, że pisałeś, że to taki sezonowy kolor, ale Jednak na białe auta moda też już raczej przemija.

 

Opublikowano

I trochę mniej będzie brud widać na grey :wink:

Opublikowano

Ale jak Nardo przytrzesz nawet delikatnie to do malowania od razy wszystko. Nie ma, że spolerujesz :) ALe kolor piękny i tańszy samochód bo Nardo Grey jest w RS-ach seryjny :)

Opublikowano
37 minut temu, mystic.pl napisał:

Piękna jest w tym kolorze, szczerze to na twoim miejscu zastanawiał bym się czy nie zmienić właśnie na ten kolor jeśli już obstawiasz jasny. Wiem, że pisałeś, że to taki sezonowy kolor, ale Jednak na białe auta moda też już raczej przemija.

Szary lakier w Audi to sezonowy kolor ? Nie sądzę :decayed: Szary prawie zawsze pasuje do każdego modelu Audi.

Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, Kosmita napisał:

Ale jak Nardo przytrzesz nawet delikatnie to do malowania od razy wszystko. Nie ma, że spolerujesz :) ALe kolor piękny i tańszy samochód bo Nardo Grey jest w RS-ach seryjny :)

Kładziesz najlepszą ceramikę Gtechniq i masz problem z głowy do 5 lat. A i mycie auta zwykłą myjką bajka.

Edytowane przez mystic.pl
Opublikowano

Nardo fane nie powiem.Najwieszy problem jest tu ze zdjeć tego samochodu w rożnych kolorach prawie nie ma nigdzie w zwykłym dziennym świetle nie ratowanych w PS wiec wybiera sie dlatego w ciemno ale sadzać po tych nadal jestem pewien ze biała perła tez zrobi robotę.image.jpgimage.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...