Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS4 Avant 2.9 TFSI Glacier white - odebrana


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam AutoHold w Passacie i w Golfie a w Audi nie mam i jest to bardzo uciążliwe.

Prawie za każdym razem używam ręcznego (P).

Chętnie bym dołoży coś takiego tylko nie wiem czy się da do egzemplarza który nie ma tego fabrycznie przypisanego (tak twierdzi ASO - nie da się).

Opublikowano

No i oczywiście autohold to zbawienie podczas dużych korków.. ;) oszczędzasz skrzynie nie wrzucając P no i rzecz jasna wygoda nie trzymania wcisnietego hamulca co chwilę non stop.. 

Opublikowano

Wygoda także dla kierowców którzy stoją za tobą - nie świecisz "stopami" jak stoicie na czerwonym po zmroku.

Opublikowano

Same zalety , zero wad. Mo chyba że wadą ma być koszt ~80 EUR.

Opublikowano

Moze dlatego ze jest to moj pierwszy automat ktorym jezdze na codzień to mi tego nie brakuje.

Opublikowano
26 minut temu, krzychu252 napisał:

Same zalety , zero wad. Mo chyba że wadą ma być koszt ~80 EUR.

W Polsce w standardzie :)

Opublikowano (edytowane)

W Niemczech trzeba zmówić "Anfahrassistent" za 80 EUR.

Doczytałem w konfiguratorze RS4 że zamawiając RS-Dynamikpaket za 5.900 EUR można zmienić limit Vmax z 250 do 280km/h :)

Edytowane przez krzychu252
Opublikowano

Ja nie mam RS Dynamic a tez mam 280 :) 

Opublikowano

I tak powinno być! W końcu to jest RS4 a nie jakieś S4 czy A4 nawet 252KM :)

Opublikowano

Jedni lubia autohold inni nie, ja mam i nie uzywam. Jak trzeba postac to noga swobodnie lezy na hamulcu i samochod sie nie toczy do przodu ( nigdy na P nie przelaczam, szkoda skrzyni ), jak jest lekko pod gorke to nawet nie musze trzymac nogi bo sam grzecznie stoi. Autohold jak jest wlaczony to mam wrażenie ze rusza z lekkiem szarpnieciem no i nie wyobrazam sobie na nim ruszyc szybko. 

Opublikowano
7 godzin temu, Ogi napisał:

Jak trzeba postac  ( nigdy na P nie przelaczam, szkoda skrzyni )

Dlaczego ? Co jej szkodzi ?

Opublikowano
8 godzin temu, Ogi napisał:

Autohold jak jest wlaczony to mam wrażenie ze rusza z lekkiem szarpnieciem no i nie wyobrazam sobie na nim ruszyc szybko. 

To prawda, start na światłach lekko opóźnia

Opublikowano
34 minuty temu, mystic.pl napisał:

To prawda, start na światłach lekko opóźnia

opóźnia stat/stop, którego wyłączyłem w cholerę ale AH..? Jak dla mnie to nawet szybciej ruszysz bo nogi nie przekładasz, a tylko gaz naciskasz. U mnie nie ma nawet najmniejszego laga..

Ale aż dzisiaj sobie popróbuję i posprawdzam czy nie jest tak jak piszecie.

Opublikowano

A autohold nie dziala jak reczny i przy mocny wcisnieciu gazu zwalnia hamulce najpierw i dlatego szarpie? Ja tak mam na recznym zaciagnietym jak wcisne mocno to szarpnie

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Z tego co czytałem, AutoHold trzyma samochód pompą ABS/ESP. Dopiero jak stoisz dłuższy czas załącza hamulec. Wtedy owszem jest opóźnienie (szaprpnięcie chyba za dużo powiedziane). Ale przy kilkuminutowym staniu hamulec się nie załącza.

Opublikowano

Turdzi, przy zawracaniu, jak wrzucasz z R na D jest krótki lag? U mnie to lekko wkur..

Opublikowano

Ciezko powiedzieć nie zwróciłem uwage na nic co by mnie irytowało w tej automatycznej skrzyni wręcz mogę powiedzieć ze ten ZF jest wręcz genialny.

Odnosnie hillholdera to w poniedziałek jadę na driving Experiance i będę jezdzil S4 a moze nawet rS4 wiec sprawdzę czy jest to faktycznie cos czego moze mi brakować.Na razie nie sadze.

Opublikowano

Zawsze można domodzić :P

Opublikowano

Tja :decayed:

Opublikowano
59 minut temu, Młody_drog napisał:

Zawsze można domodzić :P

Przycisk dorezać, może placebo zadziała ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...