Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Elring caly kpl masz

Nie jestem mechanikiem a klucz mam :grin: i mam tez inne narzedzia bo lubie miec - chyba można pożyczyć tez od mechanika (Tylko ktory jozek ma ):polew:

Opublikowano
Elring caly kpl masz

Nie jestem mechanikiem a klucz mam :grin: i mam tez inne narzedzia bo lubie miec - chyba można pożyczyć tez od mechanika (Tylko ktory jozek ma ):polew:

Chwalisz się że masz klucz łał :polew: , to co lubisz Ty nie muszą lubić inni :facepalm:, dobra mniejsza z tym, moim zdaniem trochę przesada z tym kluczem dynamometrycznym.

Opublikowano
Elring caly kpl masz

Nie jestem mechanikiem a klucz mam :grin: i mam tez inne narzedzia bo lubie miec - chyba można pożyczyć tez od mechanika (Tylko ktory jozek ma ):polew:

Chwalisz się że masz klucz łał :polew: , to co lubisz Ty nie muszą lubić inni :facepalm:, dobra mniejsza z tym, moim zdaniem trochę przesada z tym kluczem dynamometrycznym.

Wlasnie dzieki takim jak Ty masz podejscie pozniej jezdza ludzie i zemszcza na auto ktore kupili bo wszystko na sztuke byle taniej jak sie nie urwalo tzn ze cacy

Wez sobie jeszcze przedluzke zaloz zebys mocno dokrecil

Jak nie masz wyobrazni nie zarazaj innych takim podejsciem

Jak bys byl chos troche kumaty to bys wiedzial ze kazda srube dokreca sie z odpowiednim momentem nawet w rowerze

Po co ?

no wlasnie po to zeby nie krzywic nie zrywac gwintow i zeby sie nie telepalo

ale przeciez jest silikon w tubie jest go duuzo mozna smarowac ...

Opublikowano

Pany, a jak mam klucz dyn. od 28Nm w górę, to lipa ?? mniejszego momentu nie uzyskam co ?

Opublikowano

Stary nie przesadzaj tam max 10 nm najlepiej 8 pomysl jaka sile wytworzysz na tak cienkiej nitce gwintu na tak malej szpilce-śrubie

Nie da rady :whistling:

Opublikowano
Elring caly kpl masz

Nie jestem mechanikiem a klucz mam :grin: i mam tez inne narzedzia bo lubie miec - chyba można pożyczyć tez od mechanika (Tylko ktory jozek ma ):polew:

Chwalisz się że masz klucz łał :polew: , to co lubisz Ty nie muszą lubić inni :facepalm:, dobra mniejsza z tym, moim zdaniem trochę przesada z tym kluczem dynamometrycznym.

Wlasnie dzieki takim jak Ty masz podejscie pozniej jezdza ludzie i zemszcza na auto ktore kupili bo wszystko na sztuke byle taniej jak sie nie urwalo tzn ze cacy

Wez sobie jeszcze przedluzke zaloz zebys mocno dokrecil

Jak nie masz wyobrazni nie zarazaj innych takim podejsciem

Jak bys byl chos troche kumaty to bys wiedzial ze kazda srube dokreca sie z odpowiednim momentem nawet w rowerze

Po co ?

no wlasnie po to zeby nie krzywic nie zrywac gwintow i zeby sie nie telepalo

ale przeciez jest silikon w tubie jest go duuzo mozna smarowac ...

....skoro jesteś tako mający wszystko i lubiący by było zrobione jak fabryka przewiduje, by następny klient był zadowolony z napraw jakie sam wykonujesz to klucz przypuszczam masz BETY i przy tej wymianie wymieniłeś właśnie te szpilki od pokrywy. (Tak jak robi się to przy wymianie głowicy)

To wielkie Bravo Tobie.

ps. czy pomyślałeś ze taką M6 szpilką jest sie w stanie zgiąć pokrywę klawiatury? Bo ja nie sądzę szybciej wyciągniesz lub zerwiesz szpilkę.

Opublikowano

nie mam wiele a co mam to na to mnie stac

klucz kolego to z perschmana - gedore napewno fachowcy uzywajacy tego sprzetu wiedza co to ale grogie w h wiec nie wielu ma na prywcie

jak chcesz wiecej sie wymadrzac to nie tutaj nie zasmiecaj jak nie masz pojecia

nawet najtanszy klucz sluzy do miarodajnego dokrecenia i tu nie ma znaczenia firma

malo wiesz skoro twierdzisz ze nie mozna przeciagnac m6 tu nie chodzi o skrzywienie blachy a docisk uszczelki w danym miejscu gdzie ja doj**iesz i przeciagniesz alee to trzeba wyobrazni ...

Nie wypowiadam sie wiecej bo szkoda czasu swoj patent przedstawilem kilku krotnie w kilku autach zastosowany i jest gicior

Pozdrawiam

Opublikowano

The a4- dobrze gadasz :wink: bez klucza dynamometrycznego ciężko wyczuć aby nie przesadzić z dokręceniem. Nie każdy ma klucz i to rozumiem bo ja np też nie mam u siebie na stanie ale na pewno tam gdzie jest potrzebny po prostu warto go użyć.

Opublikowano

The a4

przeczytaj jeszcze raz

ps. czy pomyślałeś ze taką M6 szpilką jest sie w stanie zgiąć pokrywę klawiatury? Bo ja nie sądzę szybciej wyciągniesz lub zerwiesz szpilkę.

i teraz popraw odpowiedz

Opublikowano

Witam

mi znowu poci się pod 1 i ostatnią szpilką ;/ jak kupie nowe to pod te szpilki nie żałować silikonu?

Opublikowano

podłuż podkładki pod te gumki na szpilkach

Opublikowano

jednak żadnego silikonu nie dawałem ponieważ może wydmuchać uszczelkę a przechodząc do sedna sprawy jest sucho :)

Opublikowano

Witam

Tez mialem ten sam problem z cieknącymi śrubami w pokrywie i z samą uszczelką. odkręciłem sruby wyjąłem pokrywe, założyłem nową uszczelkę no i zabrałem się do dokręcania nie używając klucza dynanometrycznego udało mi się ukręcić srodkową szpile która została w górnej panewce wałka rozrządu dalej nie mając wiertarki stołowej wykręciłem szpile normalną wiertarką zakupiłem szpile w serwisie skody koszt 20 zl . niestety nie mozna dokupić samej panewki w która ta szpila jest wkręcona.

Dobra rada jeśli ktoś chce się w prosty i tani sposób pozbyć wycieków pod główkami szpilek to ja zrobiłem to tak że z cienkiego klingerytu wybiłem sobie uszczelki po dwie na jedna szpile : 1 pod uszczelke gumową a druga pod samą nakrętke i efekt zadowalający Sucho

Opublikowano

po tygodniu jazdy uszczelka "elring" puściła olej ale okolice śrub były suche. Dałem bo obu stronach dirko i zobaczymy co z tego wyniknie

Opublikowano
The a4

przeczytaj jeszcze raz

ps. czy pomyślałeś ze taką M6 szpilką jest sie w stanie zgiąć pokrywę klawiatury? Bo ja nie sądzę szybciej wyciągniesz lub zerwiesz szpilkę.

i teraz popraw odpowiedz

A widzisz nie rozumiesz pewnych spraw kolego

Nie chodzi o to ze pokrzywisz bo jak bys nawet stanol na takiej pokrywie lezacej na plaskiej powierzchni to jej nie skrzywisz ale dokrecic jedna mocniej a druga slabiej to napewno nie bedzie rowno a ato chodzi tak ?.Aby tego uniknac stosuje sie wlasnie klucze w innym wypadku nie ma sensu

Idz do porzadnego warsztatu i zapytaj madrego mechanika do czego sluzy klucz dynamometryczny

Nie mowie ze sie nie da tylko z autopsji wiem ze polak nauczony doj*b..na sile a zeby sie nie odkrecilo a pozniej ojj panie bo sie nie da odkrecic srobe zerwalo gwint urwany ....

To samo dokrecanie sruby kola jak widze jak ktos dokreca kola i skacze na kluczu to mi go szkoda Do tego sa przez producenta opracowane i zatwiedzone zasady i tego trzeba sie trzymac Nawet jak dojebi....sie na max to czy to bedzie dobrze? sam pomysl dlaczego np dokrecamy 110=120 Nm a nie jak skacze gosc i sroba az skrzypi 200Nm ......

Kazdy robi czym ma i jak go stac

Taki klucz mozna zawsze za 100 kupic i raz na rok uzyc albo pozyczyc nie widze problemu

Pozdro i nie mecz sie z wywodami bo swoje wiem i mnie nie przekona nikt ze takie rzeczy mozna sobie podokrecac na pale i bedzie dobrze , moze i bedzie ale jak dlugo ?

Doswiadczenie .........

:hi:

Opublikowano

witam

ostatnio uszczelniałem w swoim a4 AFN pokrywę która miała wprasowana uszczelkę ( nowa 450 zł ASO masakra ) , użyłem nowych gumek góra( również można dać silikon ) - dół a jeśli chodzi o sama uszczelkę to dobrze ja należyodtłuścić !!!!! wszystkie miejsca ( chyba nikt o tym nie pisał :) a to podstawa . Minęło już chyba z 3 miesiące i suchutko . A jesli chodzi o dokręcanie to nie potrzebny żaden klucz !!!! , wszystko równomiernie dokręcamy z czuciem , pamiętajmy ze silikon musi wyschnąć najlepiej do następnego rana. Problem z wyciekami polega na tym ze pokrywy z biegiem lat się krzywią i żadne nowe uszczelki nie pomogą na długo ..

Opublikowano

ostatnio tez wymienialem w AFNie taka uszczelke

wyczyscic pozadnie na sucho wszysciutko to jak wyzej napisane, podstawa - plus odtluscic

dwa dobra uszczelka, kupilem GOETZE caly komplet z tymi gumeczkami, uszczelka byla dość gruba, mięciutka, bardzo ładnie się układała i miała dosyć wysokie te rowki na powierzchni, wydawała się bardzo solidna - poki co nei cieknie

dokrecalem momentem troche wiekszym gdyz klucz mam od 20nm, zszedlem troche ze skali, może z 15nm było

Opublikowano

Panowie pod ta pokrywa to są 3 małe te uszczelki czy 4 bo ja mam 4 śruby więc chyba powinny być 4?

Opublikowano

Albo ja źle spojrzałem 

Opublikowano

Panowie wczoraj wymieniłem 3 te male uszczelki srub pokrywy zaworów. Mam jeszcze jedno pytanie przez pokrywe idzie tam jeszcze rura odmy i cos takiego okraglego co chyba wchodzi w pokrywe zaworow. Jak źle mowie to poprawcie. Moje pytanie tam jakas uszczelka tez jest ?? bo tam tez lekko sie poci dzis zauważyłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...