Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

Słuszna decyzja [emoji3]
Pozdrawiam

Troche to trwało, rozważałem kilka modeli ale nie mam wątpliwości jak tylko spoglądam na to zdjęcie...
d45a4e8b7533210a5339c8b2c70d2438.jpg
Pozostaje czekać.
Opony wskoczą 235/35, mam nadzieje ze taki model który nie przyniesie mi ocierek o nadkola.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Rozumiem, że Rotor wklęsły tj. 9 x 19" ET33 z A5?

No właśnie z tymi szerokościami 235 to w realu różnie bywa :(

Ty masz gwint?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, dokładnie ten parametr felgi. Inne mozna kupić łatwo i w dobrych pieniążkach, natomiast oryginał ciezko bo mało tego a jak jest to 6 tys w gore.
Mam gwint i po zimie zmieniam na nowy bo ten juz mi sie zapiekl a i jeden amor pada z tylu. Siedzi póki co Vogtland i chyba zmienię znów na niego bo jestem zadowolony


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vogtland fajny gwint ale mu też już tył padł, a samych amorków się nie dokupi więc lipa trochę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie wystarczy zmienić samych amorków z tyłu? Vogtland też pewnie korzysta z czyichś amorków, nie wiem, czy mają swoją produkcję. :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie wystarczy zmienić samych amorków z tyłu? Vogtland też pewnie korzysta z czyichś amorków, nie wiem, czy mają swoją produkcję. :eusathink:

Musiałbym zgłębić temat, nie wiem tylko czy dam radę rozkręcić gwint, moze na stole by puścił..


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak padł Ci tył to wymień amorki, a przód przy okazji szczota druciana dobrze rozkręcić, zabezpieczyć i latać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak padł Ci tył to wymień amorki, a przód przy okazji szczota druciana dobrze rozkręcić, zabezpieczyć i latać.

Gdyby sie udało zaoszczędzić kase na gwincie... może nowe turbo bym zamiast tego... albo zderzak DTM..


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, HOLMATRO napisał:


Gdyby sie udało zaoszczędzić kase na gwincie... może nowe turbo bym zamiast tego... albo zderzak DTM..


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Wydaje mi sie ze zderzak od S line ma wiekszy potencjał niz DTM :D Niby fajnie ze wloty z boków ale z tego co wiem to juz dokładki od cupry nie dasz bo tam masz miejsce na dedykowany z karbonu który no troszkę kosztuje. :D No i sprawa Grill-i wchodzi aby zwykły lub fejki RS ktory wedlug mnie słabo wygląda podłóg ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Mizur138 napisał:

No i sprawa Grill-i wchodzi aby zwykły lub fejki RS ktory wedlug mnie słabo wygląda podłóg ori.

Otóż to. Gdyby nie ten grill to też bym kombinował z DTMem. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grubo działasz :hi: Powiedz mi jak odczucia jazdy na 20 calach? O wygodę się nie pytam, bardziej chodzi mi czy jakieś przycierki miałeś bo z tego co niektórzy mówią to przy 20 calach w b7 to powinien być air... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grubo działasz :hi: Powiedz mi jak odczucia jazdy na 20 calach? O wygodę się nie pytam, bardziej chodzi mi czy jakieś przycierki miałeś bo z tego co niektórzy mówią to przy 20 calach w b7 to powinien być air... 

W moich parametrach zero przycierek. 20x8,5 ET 45 opona 245/35 pełen luzz. Koło oryginał S8 kuty. Jakby co mam na sell


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, HOLMATRO napisał:


W moich parametrach zero przycierek. 20x8,5 ET 45 opona 245/35 pełen luzz. Koło oryginał S8 kuty. Jakby co mam na sell


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dzięki ;) Zastanawiam się nad rozmiarem felg między 19 a 20 na sezon i rozglądam się jak leży 20 cali w B7 przy gwincie:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby się delikatnie skręciło w dół z zawiasem, byłoby ideolo na tych fotach z 20 :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna było jeszcze troche ale nic nie ruszałem. Jeździłem na nich miesiąc tylko i zmieniłem bo bałem sie jechać przez cała Europę na 20:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompletuję graty różnej maści po trochu, jak wezmę się w końcu za montaż wszystkiego to pstryknę jakieś fotki. Nadal szukam Rotorów, coś nie mam szczęścia do nich, a za miesiąc trzeba lato wrzucać..

Tu na szybko z ręki po ostatnim wyskoku, chwilę polatałem bo moich górskich Esach i do domu. Śnieg raz jest raz go nie ma, czasu też mało na cokowiek..

luty 18.3.jpg

luty 18.1.jpg

luty 18.2.jpg

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko do ciebie..

Jak się jeździło na 20" ???

Nie było za 'sztywno'?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...