Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Adam87 napisał:

Noo 2.7t to by było pięknie:decayed:

Jedyna słuszna opcja :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, niwet napisał:

Jedyna słuszna opcja :decayed:

Tak... chociaż znajomy zaczynał przekładać do a4 b5 1.8t silnik z s8 d2  4.2 tylko niestety nie doszło do skutku bo porzucił projekt z pow. rodzinnych..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Adam87 napisał:

Tak... chociaż znajomy zaczynał przekładać do a4 b5 1.8t silnik z s8 d2  4.2 tylko niestety nie doszło do skutku bo porzucił projekt z pow. rodzinnych..

Niby też spoko, ale 2.7 bit bardziej rozwojowe ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, niwet napisał:

Niby też spoko, ale 2.7 bit bardziej rozwojowe ;) 

Z turbinką lepiej :good:

Nawet z dwoma:cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie można mieć wszystkiego..:)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym coś innego przyjechało, czeka i obrasta kurzem..

ec99d379f550236988f3e73cc8f0ee41.jpg

19x9 ET33 OEM S5 :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Premium :) 235/35 chciałbym, bo sam nie jeżdzę autem. W innym wypadku byłoby 225/35. Myśle nad Michelinami, Conti, Pirelli, Uniroyal.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, HOLMATRO napisał:

Premium :) 235/35 chciałbym, bo sam nie jeżdzę autem. W innym wypadku byłoby 225/35. Myśle nad Michelinami, Conti, Pirelli, Uniroyal.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

W zeszłym sezonie brałem 235/35 i teraz żałuję że nie poszedłem w 225/35 bo czeka mnie kolejny wydatek 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz te 235/35?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, HOLMATRO napisał:

Premium :) 235/35 chciałbym, bo sam nie jeżdzę autem. W innym wypadku byłoby 225/35. Myśle nad Michelinami, Conti, Pirelli, Uniroyal.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

a co nie było tak z tymi 225 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwoje dzieci i czesto jak wyjeżdżam, żona opiekuje sie samochodem. Chciałbym zeby felgi troche posłużyły. A na 225 wszystko na wierzchu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Jeszcze zależy jaki model/marka opony.

Uniroyal RS3 praktycznie nie ma rantu ochronnego.

Do 9" ze względów choćby bardziej praktycznych brałbym 235.

Jak Koledze NIvet nie odpowiadają 235 możesz je odkupić ;D

BTW. Grzegorz felgi przepiękne i ta wklęsłość !

Będą się komponować z lakierem w Twoim aucie idealnie!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, black4 napisał:

Jeszcze zależy jaki model/marka opony.

Uniroyal RS3 praktycznie nie ma rantu ochronnego.

Do 9" ze względów choćby bardziej praktycznych brałbym 235.

brak rantu to dobrze czy źle ? chodzi o układanie się opony przy lekkim naciąganiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

235 moze Ci obcierac przy 9J i komplecie osob. Wiec musisz uwazac na to. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

235 moze Ci obcierac przy 9J i komplecie osob. Wiec musisz uwazac na to. 

Czytałem o tym, jest kilka modeli opon które mogą to powodować, ale jest tez kilka pewnych gdzie nie ma tego problemu. Zawsze moge podkręcić gwintem i zwiększyć twardość zawiechy.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Przy profilu 35, 19" i małym rancie ochronnym opony rant felgi będzie bardziej narażony na uszkodzenia...

Grzegorz przejrzyj wątki forum Chłopaki pisali, które marki i rodzaje opon są w rzeczywistości szersze (narażają na przycierkę) a które węższe...

Przy gwincie masz na szczęście możliwość regulacji...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek sprawdz jak możesz gdzie one są produkowane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co dokładnie ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...