Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

Witaj,
Te fele z zeszłego sezonu a'la rotor to jakieś niemce?
To było 18" ? Jakie to ET miało? pamiętasz może?
Czegamy na rotor S5 na aucie [emoji3]
Pozdrawiam

Oryginalny Avus Racing, 18x8,5 et35


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odebrane, od czwartku ujeżdżam, zdążyłem jeszcze założyć letni set.

Poza tym leżę z anginą, 40 stopniami gorączki i nie wiem co się na tym Bożym świecie dzieje.

Kilka fotek na wstęp, reszta relacji jak stanę na nogi..

Felunek: Rotor 19x9 ET 33 OEM S5

Gumy: Continental Conti SportContact 5P AO 235/35

 

fullsizeoutput_e63.jpeg

fullsizeoutput_e4f.jpeg

fullsizeoutput_e5a.jpeg

fullsizeoutput_e65.jpeg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, 

Grzesiu na tych kółkach jest miód-malina :D 

Oem rotor to jest to!

Daj znać jak wrażenia z ułożenia się kevlaru jak wyzdrowiejesz.

Pozdrawiam serdecznie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepsze zdjęcia dodam jak pstyknę czymś innym niż srajfon, totalnie nie wychodzą - wina soczewek, oprogramowania ? Może Sony żony odda realniej efekt, a jest miażdżący. Fele zostaną ze mną nawet jak auto zmienie:JC_fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy strojenie ? :)

Zdrowia !

Edytowane przez daglas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy strojenie ? [emoji4]
Zdrowia !

Mysle ze za jakis miesiąc, musi sie wszystko ułożyć i został jeszcze Fmic do wsadzenia.
@granatowy wiem wiem, nie miałem wątpliwości ze koła beda widoczne z kilometra na tej budzie i tak jest, wiele osób na mieście sie oglądało a to cieszy :)
@black4 żona póki co jeździ troche swoim troche audi, mało KM zrobiła ale twierdzi ze jest coraz lepiej... nie musiała ostatnio pod Dino wyłączać silnika zeby wbić wsteczny a to juz duży progress :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koło siadło dobrze, teraz spokojnie dotrzeć silnik, zmontować Fmica, może wtryski S3 i hamownia. Nawet bez wtrysków jest szansa dmuchnać 330 Kucy i 400 Nm. Potem heble większe, bo 320 już moim zdaniem nie ogarnia a co dopiero z większą mocą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś mi nie leży ten sporo wystający balon poza obrys budy :thumbdown: wracaj do zdrowia :hi:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, H4mm3R napisał:

Jakoś mi nie leży ten sporo wystający balon poza obrys budy :thumbdown: wracaj do zdrowia :hi:

Wiem o tym, pisałem wcześniej że mnie tu wielu za to zje, ale to granica rozsądku jeśli chodzi o sposób użytkowania mojego samochodu. Dużo wyjeżdżam służbowo, auto wtedy cały czas użytkuje żona "w koło komina" i to był decydujący argument dlaczego taka opona. Zawiechy też nie obniżam, chociaż ładniej by się koła schowały w negatywie, dystansu póki co nie wsadzam, nie wiem ile mógłbym na tył dać przy tej oponie żeby nie tarło, narazie jest wszystko rozsądnie.. Zeszły sezon był na 20 calach, szybko pożałowalem, przeskoczyłem ze strachu na 18 ale to pomyłka totalna. Teraz jest w sam raz, mam zregenerowane 20 w razie jakiegoś zlotu :) póki co walczę, żeby wziąć łyka herbaty, nie marudź.. :kawa::good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

Nie ma co przesadzać auto siedzi pięknie i jest w pełni funkcjonalne.

Zjedziesz do każdego garażu podziemnego, na luzie przejeżdżasz hopki itp.

Grzesiu Cupra lip z przodu załóż :D

Zdrówka !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, HOLMATRO napisał:

Wiem o tym, pisałem wcześniej że mnie tu wielu za to zje, ale to granica rozsądku jeśli chodzi o sposób użytkowania mojego samochodu. Dużo wyjeżdżam służbowo, auto wtedy cały czas użytkuje żona "w koło komina" i to był decydujący argument dlaczego taka opona. Zawiechy też nie obniżam, chociaż ładniej by się koła schowały w negatywie, dystansu póki co nie wsadzam, nie wiem ile mógłbym na tył dać przy tej oponie żeby nie tarło, narazie jest wszystko rozsądnie.. Zeszły sezon był na 20 calach, szybko pożałowalem, przeskoczyłem ze strachu na 18 ale to pomyłka totalna. Teraz jest w sam raz, mam zregenerowane 20 w razie jakiegoś zlotu :) póki co walczę, żeby wziąć łyka herbaty, nie marudź.. :kawa::good:

Mi nie chodzi że jest wysoko czy za dużo gumy, przecież nie każdy musi mieć naciągi i mega glebę, tylko o to że koło wystaje 1,5cm poza błotnik. Nie sztuką jest zapodać fajne koło jak później nie da się tego spasować. Gdyby te felgi miały ET40 to by lepiej spasowały. 

fullsizeoutput_e63.thumb.jpeg.cc716a70caaf360aaf7e29a0bc3b7584.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, HOLMATRO napisał:

Wiem o tym, pisałem wcześniej że mnie tu wielu za to zje, ale to granica rozsądku jeśli chodzi o sposób użytkowania mojego samochodu. Dużo wyjeżdżam służbowo, auto wtedy cały czas użytkuje żona "w koło komina" i to był decydujący argument dlaczego taka opona. Zawiechy też nie obniżam, chociaż ładniej by się koła schowały w negatywie, dystansu póki co nie wsadzam, nie wiem ile mógłbym na tył dać przy tej oponie żeby nie tarło, narazie jest wszystko rozsądnie.. Zeszły sezon był na 20 calach, szybko pożałowalem, przeskoczyłem ze strachu na 18 ale to pomyłka totalna. Teraz jest w sam raz, mam zregenerowane 20 w razie jakiegoś zlotu :) póki co walczę, żeby wziąć łyka herbaty, nie marudź.. :kawa::good:

Mi nie chodzi że jest wysoko czy za dużo gumy, przecież nie każdy musi mieć naciągi i mega glebę, tylko o to że koło wystaje 1,5cm poza błotnik. Nie sztuką jest zapodać fajne koło jak później nie da się tego spasować. Gdyby te felgi miały ET40 to by lepiej spasowały. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi nie chodzi że jest wysoko czy za dużo gumy, przecież nie każdy musi mieć naciągi i mega glebę, tylko o to że koło wystaje 1,5cm poza błotnik. Nie sztuką jest zapodać fajne koło jak później nie da się tego spasować. Gdyby te felgi miały ET40 to by lepiej spasowały. 


Później wyjadę na jakąś równa nawierzchnie i zobaczę / pstrykne jak to wyglada, moze przez to ze auto było jeszcze na podnośniku świeżo po opuszczeniu i koła mogły byc ponaciągane wyszedł taki efekt. Auta nie widziałem od czwartku wiec cieżko się bronić ;)



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, 

Ok Hammer rozumiem.

Rzeczywiście dziwna sprawa. 

Znajomi mają 9x19" ET33 (m.in na Rainsport 3) w A4 B7 i nie wystają poza błotnik...

Cyknij Grzesiu w wolnej chwili lepsza fotę,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jeszcze kilka fotek jak leży zestaw:

a2e23a5a0ccda1cd81c0cdd9056266be.jpg

675aae24f37a02657fe3a7a28e6ec616.jpg

87915a4e29969d9e869dd6f4ff754963.jpg

Finalnie koła nie wystają tak jak to wyglądało na podnośniku, na ziemi zawiecha się ułożyła i jest delikatnie poza błotnik, nie wiem czy dobrze aparat ustawiłem i czy to oddaje ale nie ma tragedii. Tył jest moze milimetr poza błotnik.

069fc8e9e6efdd7b7fce27fef16b35b2.jpg




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...