Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

Moja tarcza z Maklandu pół roku już śmiga przy 500 Nm i nie ma żadnego problemu. Odrazu po założeniu praktycznie pojechałem na strojenie motorowni i raczej się ułożyła dobrze bo nie ma żadnych szarpniec czy innych rzeczy i klei dobrze ? Docisk też był zakładany nowy ale dwumas został stary. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, danielstol napisał:

Moja tarcza z Maklandu pół roku już śmiga przy 500 Nm i nie ma żadnego problemu. Odrazu po założeniu praktycznie pojechałem na strojenie motorowni i raczej się ułożyła dobrze bo nie ma żadnych szarpniec czy innych rzeczy i klei dobrze ? Docisk też był zakładany nowy ale dwumas został stary. 

A miales tarcze z jednego kawałka brana czy puzzle....
Z tego co wiem rodzi sie powoli teoria, że te tarcze które były obite okładzina z kawałków, nie z jednego sie slizgaja...

Oprócz Maniusiek28, moj jeden z kolegów miał dokładnie ten sam problem, w Passacie 4motion 270 km+...
Na razie to tylko przypuszczenia... zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Nie chcę rzucać wielkich oskarżeń ja miałem problem na pierwszej tarczy i jak sie okazuje dwóch kolegów również, więc te okładziny nie zawsze sa identycznie układane.

Edytowane przez Maniusiek28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze miałem z jednego kawałka, na zdjęciach wczesniej widać wszystko.

Wczoraj chwile polatałem juz sprzeglo klei, troche na 3 jak naprawde zredukuje i depne to szarpie ale nie puszcza całkowicie. Jest nadzieja. Nie wiem tylko co z tym wstecznym i jedynka, trzeba wpychać siłą..


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gadałem z Maklandem teoria z kawałkami jest podobno z d*py. Kasę z wymianę zwrócą. Ogólnie bardzi miły człowiek z tego Michała.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miam z dwóch części z tego co pamietam.  Biegi wchodzą jak wcześniej zero różnicy. Wysprzeglanie też wszystko ok na pół sprzęgła można ruszyć nie ma problemu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, HOLMATRO napisał:

Nie wiem tylko co z tym wstecznym i jedynka, trzeba wpychać siłą..

Dokladnie takie objawy mial kolega kiedy przy montażu, nie podwiesili, a potem w konsekwencji przycisneli wąż płynu chłodniczego od chłodnicy oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie takie objawy mial kolega kiedy przy montażu, nie podwiesili, a potem w konsekwencji przycisneli wąż płynu chłodniczego od chłodnicy oleju.

Miał jakieś inne objawy tego ? Czy tylko biegi ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, HOLMATRO napisał:


Miał jakieś inne objawy tego ? Czy tylko biegi ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tylko te biegi, zeby wrzucic wsteczny musial opierac sie ciezarem ciala, masakra jednym slowem.

Jeski skrzynia docisneli ten przewod to bedzie równo, i przez to biegi ciezko wchodza.... koledze udalo sie dopiero znalezc przyczyne jak calkiem ten waz juz sie tam wytrał i płyn cały spierdzielil...

Nie mowie ze to koniecznie to, ale jest taka szansa....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tarcza z Maklandu również była w kawałkach (nawet przed montażem dzwoniłem pytać czy to normalne i kazał zakładać). Zwrócił jeszcze uwage zaraz po tym jak wysłałem mu tarcze- że docisk pewnie jest delikatnie stożkowy bo widać to po tarczy. Poszedł więc do tokarza. Ostatecznie do auta trafiła używana dwumasa, kevlar z maklandu i przetoczony oraz cofnięty docisk. Po montażu około 10 razy wcisnąłem pedał i wszystko sie poukładało. Żadnego szarpania nie mam i klei jak powinno (ale to tylko 380nm) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update w kwestii Kevlaru :

Po jakichś 500 km od założenia sprzęgło skleiło ostatecznie, teraz naprawde ładnie trzyma, zero uślizgu, problemów, ruszanie na półsprzęgle też bardzo ładnie idzie wiec nie ma przegięcia w drugą stronę. Jedynka wchodzi normalnie, ciaśniej niż wcześniej ale bez wielkich oporów; wsteczny zaczął wchodzić ale jeszcze brakuje do perfekcji  - jako że w tydzień od ciągłego ślizgania sprzęgło przeszło do pięknego klejenia, jestem w kwestii wstecznego dobrej myśli i czekam cierpliwie. Wcześniej byłem dogadany z Maklandem, że jeżeli będę chciał to mam wyciągnąć tarczę i im odesłać, sprawdziliby w czym problem, odesłali nową tarczę albo nową serię, a po przesłaniu rachunku z operacji wymiany sprzęgła zapłaciliby za to osobiście.

Moim zdaniem Makland stoi na wysokości zadania i naprawdę fachowo obsługują każdą kwestię. Ostatecznie nic nie grzebie i jeżdżę jak jest, a jest bardzo dobrze.

 

Update w kwestii PROBLEMU OLEJOWEGO :

Po 1000 KM sprawdziłem stan przy ok 70 stopniach oleju, po odczekaniu aż spłynie do miski to co może - nie ubyło ani milimetra na bagnecie. Przypomnę, że odkupna ( od roku ) średnio palił mi ok 300-400 ML na 1000, a ostatnimi czasu zaczął ciągnąć ok 1,5 litra na tysiąc.

 

Update w kwestii podnoszenia mocy :

Po majówce wpada centralny Cooler z Fmic.pl i umawiam się na hamownię, wybór pada raczej na Vagtune u Mirasa w Obornikach Śląskich. Pertraktuję jeszcze z inną firmą z Wrocka bo mogą zrobić mi dobrą cenę po znajomościach jakichś, za miesiąc padnie ostateczna decyzja.

 

Update w kwestii Felunku:

Przejechałem już na nowym zestawie ok 1200 KM, nie ma żadnych problemów z gumą 235/35 na 9 calach, zero przycierek o nadkola, Continentale kleją jak wściekłe..

 

stay tuned..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mój koleś z Hamburga dobrze gadał. Ma się ułożyć i będzie git. No to za***iście. W końcu po naszych rejonach pożądane A4 będzie latać.

Wysłane z mojego HTC Desire 825 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj na myjni juz mnie chłop męczył ze chce kupić [emoji23]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka moja uwaga bo mogę się wypowiedzieć i mam jakieś doświadczenie. Robiłem kilka tarcz na ceramice i na kevlarze takie jak poniżej i wnioski jakie wyciągnęliśmy.

Przykładowo pacjent Cupra tdi 160hp w seri upgrade GTB2260VK wydech milteka reszta seria. Wynik 490Nm. Na początku przy zwykłej jeździe sprzęgło chodziło jako tako a nawet właściciel zauważył uślizgi.

Postanowiliśmy w jednym samochodzie zrobić test palenia sprzęgła po założeniu. 15 sec z zaciągniętymi ręcznym pół sprzęgło i obr na poziomie 3,5tys obr. Ta metoda okazała się na tyle skuteczna że spieki dotarły się w momencie i szczerze powiem że spotkałem się z opiniami podobnymi które są stosowane jako dobre dla nowego spieku.

10489904_607077532745218_5700942310562527639_n.jpg

10308326_567455146707457_5917303571433336595_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, DarekS4 napisał:

Postanowiliśmy w jednym samochodzie zrobić test palenia sprzęgła po założeniu. 15 sec z zaciągniętymi ręcznym pół sprzęgło i obr na poziomie 3,5tys obr. Ta metoda okazała się na tyle skuteczna że spieki dotarły się w momencie i szczerze powiem że spotkałem się z opiniami podobnymi które są stosowane jako dobre dla nowego spieku.

Witaj, no widzisz ja przed ujawnieniem się problemu ślizgania Kevlaru nie wiedziałem co robić, a tu na forum nikt nie narzekał na podobny problem. Dopiero Makowski mi wyjaśnił istotę problemu, delikatnie palenie i 500 km pomogło ułożyć, dotrzeć i skleić tarczę sprzęgła tak jak powinno być. Wczoraj jeszcze kontrolnie z lotnego startu strzeliłem ze sprzęgła to chwilę ślizgnęło, ale to też kwestia kilometrów i nie będzie z tym problemu. Poza tym nie mam zamiaru robić takich rzeczy na co dzień, auto nie jest na strzelanie przygotowane...

Tak więc z mojego przykładu wynika, że początkowo ślizgający się Kevlar to nic strasznego i trzeba po prostu cierpliwie czekać, albo trochę pomęczyć tarczkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Witaj, no widzisz ja przed ujawnieniem się problemu ślizgania Kevlaru nie wiedziałem co robić, a tu na forum nikt nie narzekał na podobny problem. Dopiero Makowski mi wyjaśnił istotę problemu, delikatnie palenie i 500 km pomogło ułożyć, dotrzeć i skleić tarczę sprzęgła tak jak powinno być. Wczoraj jeszcze kontrolnie z lotnego startu strzeliłem ze sprzęgła to chwilę ślizgnęło, ale to też kwestia kilometrów i nie będzie z tym problemu. Poza tym nie mam zamiaru robić takich rzeczy na co dzień, auto nie jest na strzelanie przygotowane...

Tak więc z mojego przykładu wynika, że początkowo ślizgający się Kevlar to nic strasznego i trzeba po prostu cierpliwie czekać, albo trochę pomęczyć tarczkę.

Dokładnie masz rację ale to co napisałem wyżej na pewno mu pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Holmatro, trochę przeszedłeś z tym sprzęgłem. Najważniejsze, że już na prostej !

btw. myślisz, że ten sam problem byłby gdybym chciał nową tarczę obić kevlarem (bez zabawy w planowanie dwumasy itp) ? Nowy zestaw sprzęgła bez dwumasy + kevlar na tarczę. Moc póki co podstawowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


myślisz, że ten sam problem byłby gdybym chciał nową tarczę obić kevlarem (bez zabawy w planowanie dwumasy itp) ? Nowy zestaw sprzęgła bez dwumasy + kevlar na tarczę. Moc póki co podstawowa.


Moim zdaniem największym problemem jest docisk. Ja swoj regenerowałem u nich, kazdy tak robi i to sie sprawdza, ale najwiecej po d*pie w trakcie pracy dostaje tez on. Najlepszym wyjściem teraz, jak juz jestem mądry, moim zdaniem jest wysłanie do Maklandu dwumasy do wypiaskowania, wyrównania, nowej tarczy na wymianę okładzin i złożenie tego z nowym dociskiem. Dwumase warto sprawdzić bo moze byc nierówno dotarta ( w stozek) po starej tarczy i bedzie problem z tarciem cała powierzchnia nowej tarczy. Ja, jeśli chodzi o docisk, Pożałowałem 300 zł na docisk i potem sie bujałem z rozterkami co robic, a auto było potrzebne po miesiącu stania w warsztacie. Dwumasa była zrobiona tak ze mechanicy sobie z nią zdjęcia robili, perfekcyjna robota, a docisk jak to docisk, z gowna pomarańczy czasem nie ukrecisz. Ostatecznie jak juz sie umówiłem z maklandem na reklamacje i z warsztatem na demontaż skrzyni z dnia na dzien skleiło wszystko i teraz jest bajka.

Jak cos ci to pomoże to sie ciesze


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mam dylemat jak to załatwić.

Dałem sobie póki co spokój ze sprzęgłem z AWX, bo podobno dwumasę też trzeba wymienić, a nic nie wskazuje żebym miał uszkodzoną.

Kupię zestaw do BFB i pewnie podrzucę na kevlar przyszłościowo.

Dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli reasumujac jak zrobic najlepiej i przywmzwoitym kosztem ? Moglbys podac ceny zeby bylo odzwierciedlenie co do nowych zestawow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...