BartoszBB Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Jeśli będziesz zmieniał akumulator poczytaj o zółtej WESTA FORSE żadko spotykane akumulatory ale cenowo wporównaniu do jakości wypdają całkiem całkiem na obecne czasy. Dodatkowo jeśli obstawiasz aku niech ci ktoś go sprawdzi miernikiem do sprawdzania aku (sam mam taki w domu z opornicą) będzie na nim ładnie wszystko widać sprwadzą ci to w punkcie ze sprzedażą akumulatorów lub w jakim lepszym warsztacie. Na próbe możesz odpalić z jakimś prostownikiem rozruchowym ,podpiętym drugim aku lub poprostu naładuj aku przez noc i włóż do auta - zobaczysz czy będzie poprawa. Jeszcze jedna kwestia odnośnie pompki paliwa - to że leci ok pytanie z jakim ciśnieniem? U mnie stara leniwa pompka dawała max 0,5 bara (była strasznie zasyfiała) po włożeniu nowej nabijała chwila moment 1bar i odpalanie auta się dość dość poprawiło...
redoXe Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) 16 minut temu, BartoszBB napisał: Jeśli będziesz zmieniał akumulator poczytaj o zółtej WESTA FORSE żadko spotykane akumulatory ale cenowo wporównaniu do jakości wypdają całkiem całkiem na obecne czasy. Dodatkowo jeśli obstawiasz aku niech ci ktoś go sprawdzi miernikiem do sprawdzania aku (sam mam taki w domu z opornicą) będzie na nim ładnie wszystko widać sprwadzą ci to w punkcie ze sprzedażą akumulatorów lub w jakim lepszym warsztacie. Na próbe możesz odpalić z jakimś prostownikiem rozruchowym ,podpiętym drugim aku lub poprostu naładuj aku przez noc i włóż do auta - zobaczysz czy będzie poprawa. Jeszcze jedna kwestia odnośnie pompki paliwa - to że leci ok pytanie z jakim ciśnieniem? U mnie stara leniwa pompka dawała max 0,5 bara (była strasznie zasyfiała) po włożeniu nowej nabijała chwila moment 1bar i odpalanie auta się dość dość poprawiło... Dzięki za porady - natomiast problem jest takiego typu, że auto różnie odpala, czasami idealnie odpali nawet na -8, a czasami na +1 muszę zakręcić 2-3 mozolne obroty, jeszcze nie znalazłem żadnego czynnika, który miałby wpływ na powtarzalność problemu, dlatego takie testy po jednym odpaleniu będą bardzo nierzetelne :/ W sumie mam VCDSa i kabelek, więc mógłbym zrobić logi, tylko musiałbym poczytać jak się je dokładnie robi Edytowane 5 Grudnia 2017 przez redoXe
kamil-vag Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 A nie zauważyłes różnicy kiedy i jak auto stawiasz ? Może czasami przód wyżej/czasami niżej ?
redoXe Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) 3 minuty temu, kamil-vag napisał: A nie zauważyłes różnicy kiedy i jak auto stawiasz ? Może czasami przód wyżej/czasami niżej ? Parkuje na różnych płaszczyznach, też o tym myślałem, ale powtarzalności nie było, losowo. Jutro rano nagram filmik jak odpalam, nóż coś ktoś skojarzy A czujnik temperatury spalin nie będzie podawał jakichś złych wartości do komputera? Jak auto porządnie wystygnie przez noc, a ten poda info o temp. spalin przed turbiną rzędu 900*C to nic mu się nie pomerda? Edytowane 5 Grudnia 2017 przez redoXe
kamil-vag Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Do odpalania brane jest info z G62... podejrzyj rano przed odpalaniem jakie masz temperatury w grupie 007 w silniku.
redoXe Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 Teraz, kamil-vag napisał: Do odpalania brane jest info z G62... podejrzyj rano przed odpalaniem jakie masz temperatury w grupie 007 w silniku. Pamiętam, że porównywałem odczyty z jakichś dwóch czujników i były dobre, zbliżone do siebie, ale sprawdzę jeszcze raz jutro.
piotrsob1 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 2 godziny temu, redoXe napisał: Dzięki za porady - natomiast problem jest takiego typu, że auto różnie odpala, czasami idealnie odpali nawet na -8, a czasami na +1 muszę zakręcić 2-3 mozolne obroty, jeszcze nie znalazłem żadnego czynnika, który miałby wpływ na powtarzalność problemu, dlatego takie testy po jednym odpaleniu będą bardzo nierzetelne :/ W sumie mam VCDSa i kabelek, więc mógłbym zrobić logi, tylko musiałbym poczytać jak się je dokładnie robi Sprawdź dokładnie z kanału lub podnośnika to najgrubsze okablowanie rozrusznika i masę silnika. Dokładnie takie objawy miałem jak poluzowała się nakrętka M8 na automacie rozrusznika, raz palił ok, raz ledwo ledwo a czasami nawet w ogóle nie chciał kręcić
redoXe Opublikowano 5 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2017 Sprawdź dokładnie z kanału lub podnośnika to najgrubsze okablowanie rozrusznika i masę silnika. Dokładnie takie objawy miałem jak poluzowała się nakrętka M8 na automacie rozrusznika, raz palił ok, raz ledwo ledwo a czasami nawet w ogóle nie chciał kręcić Zerknę w sobotę. Dzięki za informację ;-)Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
redoXe Opublikowano 6 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2017 Temperatura zewnętrzna +3,5*C.Po cieplejszej nocy bez problemu odpalił. Może troszkę zakasłał, ale to nic takiego Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 (edytowane) 2 godziny temu, redoXe napisał: Temperatura zewnętrzna +3,5*C. Po cieplejszej nocy bez problemu odpalił. Może troszkę zakasłał, ale to nic takiego Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka A cóż to za głupoty pokazuje Ci w grupie 075 ??? DPF wywalony czy jest na pokładzie ? W 007 jest spora bo ok. 8 stopni różnica temperatury pomiędzy temp. chłodziwa a pozostałymi. Ile czasu auto stało nie jeżdżone przed zrobieniem tego screena ? Edytowane 6 Grudnia 2017 przez piotrsob1
redoXe Opublikowano 6 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2017 A cóż to za głupoty pokazuje Ci w grupie 075 ??? [emoji14] DPF wywalony czy jest na pokładzie ? W 007 jest spora bo ok. 8 stopni różnica temperatury pomiędzy temp. chłodziwa a pozostałymi. Ile czasu auto stało nie jeżdżone przed zrobieniem tego screena ? DPF wycięty, pierwszy czujnik to ten przed turbina, wymieniam go w sobotęWysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Teraz, redoXe napisał: DPF wycięty, pierwszy czujnik to ten przed turbina, wymieniam go w sobotę Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka No to wydaje mi się że te dziwne wskazania temperatury są spowodowane gmeraniem w programie przez usuwającego DPF-a i wymiana czujnika może nic nie zmienić Pytanie czy on w ogóle jest do czegoś teraz potrzebny A i no ile auto stało nie ruszane przed zrobieniem tego screena ?
redoXe Opublikowano 6 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2017 Około 18 godzin stało, od wczoraj od południa do dzisiaj rana.A po wgraniu oryginalnej mapy wyskoczył błąd od tego czujnika, Aligator z dynosoftu powiedział, że przez niego auto straciło moc. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 (edytowane) 50 minut temu, redoXe napisał: Około 18 godzin stało, od wczoraj od południa do dzisiaj rana. A po wgraniu oryginalnej mapy wyskoczył błąd od tego czujnika, Aligator z dynosoftu powiedział, że przez niego auto straciło moc. 1) To wygląda na to że G62 zawyża temperaturę , sprawdź to jeszcze ze dwa razy dla pewności, jak zawsze będzie 8 stopni zawyżał to może mieć to wpływ na utrudniony rozruch ( mniejsza dawka paliwa ). 2) Czyli co, auto z wywalonym DPF-em ma teraz wgrany ori soft i na nim jeździ ? Edytowane 6 Grudnia 2017 przez piotrsob1
redoXe Opublikowano 6 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2017 1) To wygląda na to że G62 zawyża temperaturę , sprawdź to jeszcze ze dwa razy dla pewności, jak zawsze będzie 8 stopni zawyżał to może mieć to wpływ na utrudniony rozruch ( mniejsza dawka paliwa ). 2) Czyli co, auto z wywalonym DPF-em ma teraz wgrany ori soft i na nim jeździ ? [emoji14] Nieee, no gdzie tam [emoji4] Aligator wgrał na chwilę ori soft, żeby sprawdzić ten czujnik, bo mapa blokowała pokazywanie błędu z tego czujnika w vcds. Na ori sofcie wyskoczył błąd czujnika i potem aligator od razu wgrał spowrotem mapę. Zobaczę jeszcze po mroźnej nocy wskazania. W którym miejscu jest ten czujnik? Sprawdzę styki w sobotę Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
redoXe Opublikowano 9 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2017 No to tak, aku wymieniony, kręci teraz jak szalony, ale dalej problem występuje. Jadę teraz na garaż, to jak Pany? Ten czujnik od płynu chłodzącego jest z tyłu bloku silnika?Sprawdze też świece i kable rozrusznika. Dzięki Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 38 minut temu, redoXe napisał: Jadę teraz na garaż, to jak Pany? Ten czujnik od płynu chłodzącego jest z tyłu bloku silnika? Powinien być z tyłu głowicy silnika , w plastikowym króćcu , czteropinowy
redoXe Opublikowano 9 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2017 Powinien być z tyłu głowicy silnika , w plastikowym króćcu , czteropinowy Ok, dzięki zaraz sprawdzę. Na razie szukam wtyczki czujnika temperatury spalin, bo wyciągnąłem sam przewód :-PWysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 9 Grudnia 2017 Opublikowano 9 Grudnia 2017 24 minuty temu, redoXe napisał: Na razie szukam wtyczki czujnika temperatury spalin, bo wyciągnąłem sam przewód :-P E , to od sprawdzenia kabelków trzeba było zacząć robotę , może wystarczyłoby wtyczkę dosztukować i czujnik by banglał
redoXe Opublikowano 9 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2017 Oki, wszystko sprawdzone, świece po 1ohm, kable ok, czujnik styki wyczyszcze, ale dalej zawyża. Odpala na razie fajnie na nowym aku, więc w lato się wezmę za czujnik pewnie. Spróbuję jeszcze na noc wężyk zagiąć i ciśnienie pompki sprawdzić. Jakby co to reaktywuje temat. Tymczasem dziękuję za pomoc wszystkim. Dodam jeszcze, że po wymianie czujnika spalin auto odżyło i odzyskało stracone 25 koni. [emoji41] Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się