RV6 Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 witam! panowie,moze wy pomozecie,juz nie mam pojecia co jest grane,a mianowicie, silnik po zapaleniu na zimnym w czasie nagrzewania dochodzi do ok 70st C i nagle spada do zera,po jakims czasie znow wzrasta i znow spada,nie raz jest tak ze długo sie trzyma na 90st C,a nie raz wogole nie wskakuje na swoją temperature,zaznacze ze czujnik wymieniłem(4 pinowy) pytanie do was,czy jest jeszcze jakis inny czujnik odpowiedzialny za temperature cieczy chłodzacej?jesli tak to gdzie? a jesli to nie czujnik to co,wskaznik? z gory dzieki!.pzdr!
Dev Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 najpierw Vag, czujnik jest ori???? miałem podobnie u siebie w czasie jazdy swirował wskaznik wymiana czujnika i termostatu pomogła
RV6 Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Opublikowano 1 Lutego 2009 tak wszystko ori.moze to rzeczywiscie od termostatu?ciezka wymiana termostatu w 2,5 TDI?
slaweq Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 Niestety wymiana termostatu w 2.5 to problem..., trzeba rozebrac przód i dostać sie do rozrządu.
Dev Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 Niestety wymiana termostatu w 2.5 to problem..., trzeba rozebrac przód i dostać sie do rozrządu. niestety to są uroki posiadania 2.5 V6 TDI, zeby wymienic jeden mały element przy silniku trzeba niestety rozebrać pół auta, nie zazdroszczę :confused4:
RV6 Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Opublikowano 1 Lutego 2009 no tak,nie dawno zmieniałem rozrząd,i mogłem to zrobic;] ale panowie gorące powietrze normalnie mi dmucha z climatr.wiec nie wiem czy to termo;]
slaweq Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 Trzeba pamietać bo przy wymianie rozrządu w tym silniku koniecznie wymienić termostat i tylko na ori. Wiele osób o tym zapomina i pozniej chwile po wymianie rozrządu trzeba znowu rozbierac przód
RV6 Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Opublikowano 1 Lutego 2009 hmm.ale to na bank termo?moze cos innego panowie jak myslicie? takie sa objawy padającego termo?
proton2 Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 Miałem to samo. Co jakiś czas w zegarach był błąd braku połączenia z czujnikiem temperatury (sporadyczny). Pomogła wymiana czujnika. Czujnik dobrany na po vin-ie w ASO. Skoro wymieniłeś czujnik i nadal jest źle, to sprawdziłbym styki. Jeśli czujnik nie był z aso, to raczej należy go wymienić na oryginalny.
boseron Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 obawiam sie ze bedziesz musiał jeszcze raz wyjezdzać z przodem
GILI Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 Tak to właśnie jest z 2.5 tdi trzeba się stosować do kilku zasad(wtedy z silnikiem nie ma problemów,),jedną z nich jest wymiana wszystkich pasków napinaczy ,pompy wody i termostatu w raz z rozrządem. Zanim znowu będziesz rozbierał przód sprawdź styki i podłącz vag
RV6 Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Opublikowano 2 Lutego 2009 tak własnie jest,wymiana jednej czesci ciagnie za sobą nastepne,,mechanior mowił zebym pompe wody tez wynienił,ale o termostacie nic nie mowił,oczywiscie bym to wymienił,teraz jak bede wymienial termo paski tez wymienie,co jeszcze panowie,zeby sie nie okazało ze znow cos;) mowicie o stykach na czujniku?czujnik jest ori,wiec na bank dobry!
marcinA4 TDI Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 rok temu miałem ten sam problem kupiłem z allegro niby nowy i oryginalny czujnik no i dalej temperatura skakała po kilku dniach pojechałem do serwisu niemieckiego i kupiłem za 16 euro nowy czujnik i jak do tej pory śmiga
przemek4net Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Jest sposob na wymiane termostatu bez sciagania nawet przodu tyle, ze to droga nieoficjalna wiazaca sie z jakims riskiem http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=87253 Z racji niewielkiej ceny termostatu i klopotliwej wymiany rozsadne wydaje sie jego wymiana przy rozrzadzie (przyznaje) Jezeli widac wizualnie jak ta temp skacze (wskazowka sie rusza "na naszych oczach") to obstawiam klopoty z odczytem a nie termostatem W innym aucie przy za malym poziomie plynu chlodzacego mialem tak, ze na postoju auto sie mocno nagrzewalo (czerwone pole mimo wlaczonego juz wentylatora) natomiast po ruszeniu (moze wyzsze obroty -> szybsza praca pompy wody?) temp szybko spadala Pozdrawiam, Przemek
NYNA Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 Zanim się zabierzesz za termostat to sprawdź Vagiem temperaturę bo może też być że coś z zegarami jest nie tak albo faktycznie ten czujnik walnięty.A na klimatroniku sprawdzałeś temperaturę czy też tak skacze jak na zegarach?
Bartek Po 87 Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 A sprawdzałeś temp na klimatroniku?[br]Dopisany: 05 Luty 2009, 17:53_________________________________________________Oczywiście lepiej vagiem ale jak nie masz
marcinA4 TDI Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 nie masz jakiś znajomych co mają V6 podmień na chwilke i będziesz wiedział ze to czujnik czy co a z tą wymianą termostatu i zdjęciem przodu to zajmuje tylko chwile
RV6 Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Opublikowano 7 Lutego 2009 czujnk jest nowy,na klimatroniku temperatura rzyma 90st,zauwazyłem ze jak jest zimny i w czasie nagrzewania zawsze dochodzi do 70st i spada do 0,nagle ni z tad ni z owąd wskoczy na swoje 90 i nie raz trzyma a nie raz spadnie ,ale zastanawia mnie to ze iz ostatnio robiłem trase i temperaura spadła,jechałem tak moze z poł godziny jak była na 0, na klimatroniku dalem na HIGH i prazylo goracem jak nie wiem,a gdyby to był termo,to razej ogrzewania bym miał mam racje?
.:campino:. Opublikowano 7 Lutego 2009 Opublikowano 7 Lutego 2009 Na bank to nie jest termostat , jak by zdechł termo to by ci sie albo w ogóle nie nagrzewał albo by sie gotował. Jeśli nie masz dojścia do vaga to może najlepszym wyjściem by było sprawdzenie temperatury chłodnicy ( termometr techniczny - prawie każdy warsztat go ma ) w momencie jak spadnie ci temp do 0. Ja stawiam albo na walnięty czujnik ( mimo że ori ) albo na problem z instalacja elektryczna ( czujnik--->zegary).
RV6 Opublikowano 7 Lutego 2009 Autor Opublikowano 7 Lutego 2009 pamietam ze jak wymieniłm czujnik na nowy,to przez tydzien było ok,po tygodniu znowu zaczął szalec;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się