Kowi87 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 a co myślicie o wstawieniu palników z taką barwą w miejsce żarówek od "długich" ? czy lepiej zenona o tej samej barwie co mam? ja mysle,ze w soczewke-max 6000k na dol w mgielne 3000k,a w dlugie-tu juz mozna poeksperymentowac -albo 6000k,lub 8000k i tak nie jezdzi sie na tym caly czas,wiec nie bedzie oslepiania nadjezdzajacych,a przy 8tys k-jest na prawde jasno Nie wyobrażam sobie jazdy w nocy podczas deszczu przy takim setupie żarników przeciwmgielne by rozświetlały chyba tylko droge :gwizdanie: lans lansem ale bezpieczeństwo ważniejsze Na światłach mijania 5k podczas deszczu jest tragicznie w nocy, a co dopiero długie 8k przecież w taka pogode to juz nic nie widać, takie swiatło zbyt sie juz odbija Ja w długie to chyba bym załozył osram Nightbreaker :gwizdanie: bo żarnik to juz odpada no chyba że 4,3k tylko gdzie te przetwornice założyc
slepy Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 a co myślicie o wstawieniu palników z taką barwą w miejsce żarówek od "długich" ? czy lepiej zenona o tej samej barwie co mam? ja mysle,ze w soczewke-max 6000k na dol w mgielne 3000k,a w dlugie-tu juz mozna poeksperymentowac -albo 6000k,lub 8000k i tak nie jezdzi sie na tym caly czas,wiec nie bedzie oslepiania nadjezdzajacych,a przy 8tys k-jest na prawde jasno o oślepianie bym się zbytnio nie martwił bo na długich i tak oślepiasz no ale im wyższa barwa tym gorsza widoczność na mokrym :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 o oślepianie bym się zbytnio nie martwił bo na długich i tak oślepiasz no ale im wyższa barwa tym gorsza widoczność na mokrym :gwizdanie: ...dlatego proponuje w mgielne wrzucic 3000K ...[br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 16:10_________________________________________________ Nie wyobrażam sobie jazdy w nocy podczas deszczu przy takim setupie żarników przeciwmgielne by rozświetlały chyba tylko droge :gwizdanie: lans lansem ale bezpieczeństwo ważniejsze Na światłach mijania 5k podczas deszczu jest tragicznie w nocy, a co dopiero długie 8k przecież w taka pogode to juz nic nie widać, takie swiatło zbyt sie juz odbija Ja w długie to chyba bym załozył osram Nightbreaker :gwizdanie: bo żarnik to juz odpada no chyba że 4,3k tylko gdzie te przetwornice założyc no wlasnie zolte w mgielnych sa najodpowiedniejsze do jazdy w deszcz,mgle,czy snieg,w soczewke 6tys i jest jasno w normalna noc,a dlugie-to juz zalezy co kto woli,ja moze wrzuce 6,lub 8 tys,ale najpierw zolte w mgielneprawie poltora roku jezdze na 6tys w soczewce i z rok na 6 tys w mgielnych i nie mam problemu z oswietleniem drogi-tu nie ma nic do lansowania-jest dowiedzione naukowo,ze zolte w mgielnych na zlą pogode jest najodpowiedniejsze a co Ty bys proponowal dla bezpieczenstwa? i jakie sie nie odbijaja od asfaltu w deszcz,czy od sniegu podczas sniegu?
Kowi87 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 No ja napisałem przecież że 8k w długie to pomyłka, bo nie oszukujmy sie, ale w tej barwie w deszcz nocny nic nie widać, tym bardziej przy mijaniu sie z innym autem. Ja na długie chyba założe OSRAM nightbreaker, teraz mam nightvision ale szału nie robi :gwizdanie: U siebie w swiatłach miajnia mam załozone 5k i podczas mijania jest tak sobie W przeciwmgielne ząłozył bym z chęcia takie żółte, ale na dzień dzisiajeszy mam amortyzatory do roboty a to grubszy wydatek
domjenick Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 No ja napisałem przecież że 8k w długie to pomyłka, bo nie oszukujmy sie, ale w tej barwie w deszcz nocny nic nie widać, do jazdy w deszcz włączasz mgielne i jedziesz-nawet zwykla zarowka w dlugich niewiele pomaga...ale takie moje zdanie,poeksperymentowac mozna,a jak ktos to zalozy-wszyscy beda wiedziec,jak to wyglada,nie bedzie polemiki,bo beda fotki i/lub filmiki-wiec jak do mnie zarniki dojda ,to sie przejade w nocy,w deszcz i we mgle,czy snieg-kazdy sobie zobaczy-pewnie,ze lans lansem,ale moje 6 tys w mgielnych dawalo rade w deszcz,choc wiem,ze 3 tys bedzie jeszcze lepsze co do widocznosci...
endriuu Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 a co myślicie o wstawieniu palników z taką barwą w miejsce żarówek od "długich" ? czy lepiej zenona o tej samej barwie co mam? a przy 8tys k-jest na prawde jasno nauka poszła w las... żal
Kowi87 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 i jakie sie nie odbijaja od asfaltu w deszcz,czy od sniegu podczas sniegu? Tutaj juz chyba jest widoczna róznica przy każdej barwie jadąc po zaśnieżonej drodze, jaka by nie była temperatura światła tak co nieco rozjasni droge, w przeciwieństwie do mokrej nawierzchni asfaltowej :gwizdanie: domjenick przez to cytowanie nie mozemy sie zrozumieć Chodziło mi o to że, majac w światłach mijania 6k podczas deszczu jest już słabo, ale do tego dorzucic w długie żarnik o jeszcze wyzszej temperaturze nie polepszy znacząco widocznosci bo im wyzsza temperatura barwy tym bardziej zleje sie z otoczeniem, dlatego w długie lepiej wstawic jaśniejszą barwe A co do halogenów z 3k, masz w zupełnosci racje nie zaprzeczałem nigdzie tego
domjenick Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 nauka poszła w las... żal jak juz cytujesz,to cytuj calosc, bo wyrwane z kontekstu zle brzmi-nikt o zdrowych zmyslach nie bedzie jezdzil na dlugich caly czas,nawet z 4300...bardziej nazwalbym to eksperymentami-bo wszyscy zadaja pytania,a nikt nie potrafi udzielic dokladnej, potwierdzonej autopsja odpowiedzi...tylko gdybanie i gdybanie-wiec konkretne pytanie-kto ma 3000K w mgielnych i 6tys ,lub 8tys w soczewce,a kto ma takie w dlugich-przecierz nie ma tu mowy o oslepianiu,bo nikt na dlugich sie z nikim mijac nie bedzie i jak taki setup sprzyja podczas jazdy-oczywiscie z regulacja ,zeby nie oslepialo? Kowi87-wlasnie dlatego postanowilem w mgielne 3 tys wrzucic,bo wiem,ze bedzie lepiej w zle warunki,a reszta-to eksperyment i jesli bedzie zly-na pewno o tym wszystkich poinformuje[br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 16:37_________________________________________________Kowi87-tak na prawde w jednej zarowce-nie da rady osiagnac dobrych parametrow,co do kazdych warunkow,dlatego majac trzy "komplety" swiatel,mozna wystarczajaco dobrze dobrac zarniki,mgielne,soczewka i dlugie-w kazdej z tej opcji bedzie cos,co jednym sie bedzie podobac a innym juz nie ,ale nie poruszajmy tematu,co sie podoba a co nie,bo to temat rzeka...
slepy Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 ja bym chętni wrzucił 3000K w soczwkę, jak to będzie sprawdzać się w normalnej jeździe?
domjenick Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 ja bym chętni wrzucił 3000K w soczwkę, jak to będzie sprawdzać się w normalnej jeździe? wrzuc i napisz o efektach-nie slyszalem,zeby ktos na Forum mial takie w soczewce
Kowi87 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 ja bym chętni wrzucił 3000K w soczwkę, jak to będzie sprawdzać się w normalnej jeździe?
slepy Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 miałem obklejać lampy zółtą folią, ale chyba zarzucę sobie właśnie takie żarniki, Domjenick, a Ty brałeś przesyłkę do UK, czy do PL
domjenick Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Domjenick, a Ty brałeś przesyłkę do UK, czy do PL do UK,a z folią tez niezle wyglada--to tansza alternatywa dla ksenona o takiej barwie,tylko efekt przy ksenonie jest wyrazniejszy i intensywniejszy,bo zarowka nigdy nie odda tego,co daje ksenon
slepy Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 no i nie wiem czy za folię na głównym reflektorze nie miałbym przyjemnośći z niebieskimi panami, muszę do gośćia wysłać maila ile wyjdzie z przesyłką do PL
domjenick Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 wlasnie wpadlem na pomysl,zeby wrzucic na probe do dlugich 6tys-wieczorem wrzuce foty,lub filmik,jak to bedzie wygladac wedlug polskiego prawa-swiatlo ma byc biale,lub zolte,nie moze byc zadnych naklejonych folii na reflektorze ,mgielne nie sa tym przepisem objete,bo nie kazde auto jest w nie wyposazone i nie ma konkretnego przepisu mowiacego o tym
SoMeS Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 dlatego ja też wrzucę w długie palniki 6k myślę i wtedy zobaczymy
slepy Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 no właśnie dlatego xenio będzie najlepszym wyborem , w tym roku już w nic nie inwestuje, ale po nowym roku się uposażę w te żarniki i wrzucę fotki
ykk Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 dlatego ja też wrzucę w długie palniki 6k myślę i wtedy zobaczymy xenon w dlugie nie jest dobrym pomyslem. No chyba ze nie bedziesz blindowac. Zarnik musi sie rozgrzac i rozswietlic. Nawet jezdzac na dlugich i wylaczajac je (zeby nie oslepiac kogos nadjezdzajacego z naprzeciwka), bardzo skrocisz ich zywotnosc
domjenick Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 xenon w dlugie nie jest dobrym pomyslem. No chyba ze nie bedziesz blindowac. Zarnik musi sie rozgrzac i rozswietlic. Nawet jezdzac na dlugich i wylaczajac je (zeby nie oslepiac kogos nadjezdzajacego z naprzeciwka), bardzo skrocisz ich zywotnosc wlasnie wrocilem do domu,zeby nakrecic filmik,jak to wyglada 6tys w dlugich i zgadzam sie z Jerzykiem-efekt-taki sobie,a problemm bedzie z flashem,ale na sam początek-problem z dzialaniem-u mnie palnik,po podpieciu do instalacji od swiatel dlugich-nawet sie nie rozgrzal i zgasl,wiec podpiąłem z powrotem do swiatel mijania i wtedy sprawdzalem,teraz czekam,az film zostanie przetworzony i wrzuce... nie wiem dlaczego nie chcialo dzialac,wywala bląd spalonej zarowki i nie swieci
SoMeS Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 ok Domjenick czekam na efekt skutki uboczne mnie nie interesują
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się