Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomóżcie mi wybrać dobre audi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, chce kupić Audi A4 b7 z 2.0tfsi Quatro z 2006broku w pełnym pakiecie S-Line, ale nwm czy ten silnik jest godny polecenia bo slyszy sie o nich różnie. Proszę o jakieś wypowiedzi na temat tego silnika. Z góry dziękuję

Edytowane przez Adikowski
Opublikowano
Witam, chce kupić Audi A4 b7 z 2.0tfsi Quatro z 2006broku w pełnym pakiecie S-Line, ale nwm czy ten silnik jest godny polecenia bo slyszy sie o nich różnie. Proszę o jakieś wypowiedzi na temat tego silnika. Z góry dziękuję

Powiem jako użytkownik ale to się chyba się tyczy każdego silnika. Zależy jak będzie zadbany, czy wszystko robione na czas, najlepiej jeśli będziesz oglądać z kimś kto się w miarę zna


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Według mnie ten silnik spoko, ale wpisując ten silnik w google do razu znajdziesz info, że jest to jeden z nieudanych silników VW. Ci co sprzedają teraz samochody z tymi silnikami w 'niskiej' cenie raczej nie szarpnęli się na ich regenerację. Gdyby tak zrobili to by go nie sprzedawali. Ciężki temat, bo w tych samochodach tak naprawdę wiele nie mogło się zużyć po 11 latach poza silnikiem, który był porażką konstrukcyjną (poprawione wersje tego silnika szły po 2012 roku dopiero).

Opublikowano

Głupoty gadasz i mylisz silniki. W b7 silnik 2.0tfsi to toporna jednostka z wadliwym osprzętem, typu pompka zaworek napinacz itp. Wymieniasz i jeździsz. Problem sie zaczął od 2008 roku w nowszej generacji tfsi, i tam nie warto ryzykować bez pewności historii pojazdu i prac nad nim przeprowadzonych.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Kolejny, który nie ma pojęcia o tych silnikach udziela rad :facepalm: W B7 można brać, potem zrobili nowy silnik o oznaczeniu EA888 na łańcuchu już i zaczęły się jaja.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Z tego co pamiętam jak kiedyś chciałem taki motor 2.0tfsi kupić to do roku 2006 można śmiało brać, pierścienie zgarniające olej grube nie powinien pić oleju chyba bgb, potem poprawili ten silnik chyba w 2012roku. Pomiędzy 2007-2012 bym nie kupił.

Edytowane przez GRADIENT
Opublikowano

Kazde b7 ma dobry silnik, nawet z 2008 roku. Dopiero w b8 wsadzili inna konstrukcje i tam sie dzieją jaja. Kolega GRADIENT tyle razy użył słowa „chyba” a zapomniał go dodać na samym poczatku swojego posta...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

A z tego co tu na forum wyczytałem to 20fsi i tfsi to olejo-żerne silniki, którym nawet remont nie pomaga. Niestety takie są efekty jeżdżenia z wymianami co 30-40kkm, ktoś głupim gebelsom w serwisie to powiedział i oni nowymi autami tak jeździli, aż sprawy przybrały taki obrót, że sprzedawali samochód, bo wiedzieli że jedyne co pomoże to nowy silnik.

Opublikowano

Dalej nie rozumiesz istoty problemu. 2.0 TFSI z b7 to nie ten sam silnik co 2.0TFSI EA888 z b8. To ze dzielą ze soba wspólna nazwę, pojemność i zasadę przekazywania energii nie znaczy, ze maja te same bolączki. To inne silniki.
B7 z tfsi - dobry toporny silnik z wadliwym osprzętem
B8 z tfsi - do 2012 roku wadliwa konstrukcja, gdzie tylko wymiana całych tłoków z inna konstrukcja i pierścieniami moze pomoc w problemie olejowym.

Czytasz? Dobrze. Ale rob to ze zrozumieniem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Mnie chodziło głównie o ten ALT z B7, których jest najwięcej. Co do B8 sie nie wypowiadam, a widzę że Ty masz takiego to wole sie nie spierać, bo bankowo będziesz wiedział o nim więcej.

Opublikowano

Jak ALT  to już nie tfsi

Opublikowano (edytowane)
W dniu 6.02.2018 o 07:44, HOLMATRO napisał:

Dalej nie rozumiesz istoty problemu. 2.0 TFSI z b7 to nie ten sam silnik co 2.0TFSI EA888 z b8. To ze dzielą ze soba wspólna nazwę, pojemność i zasadę przekazywania energii nie znaczy, ze maja te same bolączki. To inne silniki.
B7 z tfsi - dobry toporny silnik z wadliwym osprzętem
B8 z tfsi - do 2012 roku wadliwa konstrukcja, gdzie tylko wymiana całych tłoków z inna konstrukcja i pierścieniami moze pomoc w problemie olejowym.

Czytasz? Dobrze. Ale rob to ze zrozumieniem.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Mógłbyś rozwinąć swoją myśl na temat wadliwego osprzętu ? 

Czyli co wystarczy w tych silnikach wymienić żeby jeździć bezproblemowo przez kolejne lata ? 

Edytowane przez Dominik93
Literówka
Opublikowano

Głównie pompa olejowa, jest wadliwa i potrafi załatwić silnik. Słyszałem, że przekładają z 1.8T

Opublikowano

Rozrząd, łańcuch z napinaczem, czyszczenie smoka pompy olejowej, sprawdzenie jej stanu ewentualna wymiana na te z 1.8T, odma, DV, PCV, popychacz pompy paliwa, filtry, olej silnika skrzyni i dyfra. Tankować i jeździć

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Opublikowano (edytowane)

Przejrzałem notatki jakie ja robiłem przed zakupem tego silnika i już nie będzie chyba lecz na pewno silniki bez problemów to BGB, BWE  lub do 2007 , póżniej była zmiana pierścieni i innych elementów.  Wadliwe wychodziły w latach 2008-2012 EA888 POJEMNOŚCI 1.8 I 2.0 ( kody CDH,CDN,CAE,CAD,BZB,BYT,CDA,CAW,CCZ,CFP,CJK)

Remont silnika nieopłacalny ale niektórzy robią, przetoczenie rowków na nowe pierścienie to ryzyko pęknięcia i tak cienkiego już tłoka. Remont wyjdzie z 9 tysia.

Edytowane przez GRADIENT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...