wkowal10 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Panowie. Czy warto więcej płacić za rozrząd ze znaczkami wv audi - kosztuje około 850 zł, czy kupić firmy np. INA, CONTINENTAL bez onaczenia wv audi- koszt ok. 650 zł. ?
jospethe Opublikowano 4 Stycznia 2018 Opublikowano 4 Stycznia 2018 (edytowane) Nie warto moim zdaniem. Przecież Gates robi paski dla audi. Gtes INA to firmy, które robią części na pierwszy montaż. Masz logo audi i logo INA na jednej rolce Edytowane 4 Stycznia 2018 przez jospethe
k-stach11 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Kolego nie opłaca się,to tylko znaczek. Kup z pewnego sklepu zestaw rolek,napinacz "ina" pasek "gates" i nie zapomnij o pompie wody, tu np "dotz" lub "hepu". pozdro
wyzyk83 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 (edytowane) nie wiem jaki interwał jest w b8 ale w b6/b7 1,9/2.0 tdi ori rozrząd tzw. serwisowy jest na 120tyś/km zamienniki na 90tyś wiem ze w b8 producent 1 wymianę przewiduję po 180tyś.km Edytowane 6 Stycznia 2018 przez wyzyk83
wyzyk83 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 9 minut temu, wkowal10 napisał: Fabryczny jest na 210 tys. co 210? pierwsza wymiana paska w b8 jest na 180tyś
wkowal10 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2018 Mam rocznik sierpień 2012, rok modelowy 2013. Byłem w serwisie powiedzieli że 210 tys.
RALF76 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Opublikowano 6 Stycznia 2018 temat poruszany na forum w kwestii wymiany rozrządu, w skrócie: przed liftem wymiana 180k, po lifcie 210k lub co 6 lat w zależności co nastąpi pierwsze.. najlepiej sprawdzać po VIN
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się