Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AWX] Drgania buda podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

.

 

Edytowane przez gonzalez09
Opublikowano

ponownie telepanie :( teraz juz mi rece opadaja teraz telepie tylko przy mocniejszym wcisnieciu pedalu gazu (przyspieszaniu), nie wiem o co kaman jak przeguby wymienione, sprawdzil mi kol logi mowil ze wszystko ok tylko 1 pompowtrysk troszke podlewa,  a jakis mechanik mowil ze to moze byc dwumas, moge jakos spr dwumase ?? bo nie chcial bym tak na pale wymieniac co popadnie

Opublikowano

gonzalez jak rozwiazesz problem daj znac

Opublikowano

kubabkb niestety bujam sie dalej z problemem, i za cholere dojsc nie mogę o co kaman, znajomy mowil zeby spr gumy na amultyzatorach ale keipsko to widzę, a Ty wpadles na cos ??

W dniu 28.04.2018 o 06:59, kubabkb napisał:

gonzalez jak rozwiazesz problem daj znac

kubabkb niestety bujam sie dalej z problemem, i za cholere dojsc nie mogę o co kaman, znajomy mowil zeby spr gumy na amultyzatorach ale keipsko to widzę, a Ty wpadles na cos ??

Opublikowano

do tej pory nie rozwiazalem problemu ;/ 

jesli znajde pprzyczyne tyge telepania odrazu napisze

 

Opublikowano

Koledzy myślę że to dwumasa! A jak jedziesz ze stałą prędkością i popuścisz lub dołożysz gazu nie masz szarpnięcia czasem??

Opublikowano

ja tak mam , bardziej odczuwalne na niskich biegach

Opublikowano (edytowane)
W dniu 23.03.2018 o 21:57, auxen88 napisał:

U mnie zaczęło telepać ale od 90 w górę i też cała buda drży.

Przy przyspieszaniu wszystko ok. Przeguby wew. wymienione 4 miesiące temu

Opony nowe Nokian

W zeszłym roku kupiłem A2-kę na rocznych Dunlopach, bieżnik ponad 7mm ( opony oczywiście made in germany :decayed: .)

I po wielu próbach wyważenia i innych testach wyszło na to że to one mają leciutkie bucle i powodują drżenie powyżej 100/h ....

Też w zeszłym roku wywaliłem na śmietnik Nokiany V (XL- wzmacniane :tongue4:) , które miałem na A4-ce, przebieg ok. 20 kkm , bieznik  6

mm  i wszystkie w zeszłym  sezonie  dostały bucli jak na załączonych obrazkach :

20170808_182135.jpg

20170808_182204.jpg

20170808_182335.jpg

20170808_182423.jpg

Ktoś powie że stare były ( fakt DOT widać na ostatnim zdjęciu ) ale jako nowe założyłem je na auto w 2013 roku ...

A jako ciekawostkę dodam że w garażu jeszcze leżały 3 szt. poprzednich Nokianów H z 2007 roku , które przelatały na mojej niebieskiej strzale ok 60 kkm (zstało po 4 mm bieżnika ) i z braku laku na szybko przed wyjazdem wpadły na auto w miejsce tych najgorszych V-ek.

I nic im nie dolegało , auto trzymało się tak samo dobrze drogi i do końca sezonu dotrwały bez zastrzeżeń na aucie. Pomimo zakupu nowego kompletu najlepsze dwie z nich zostały jeszcze w garażu jako awaryjne w razie czego....:D

Obawiam się że Nokian może podzielić losy Nokii , jeżeli tak dalej będą podchodzić do jakości.

A patrząc wyżej to nie tylko Nokian, wszyscy praktycznie powoli schodzą na psy z jakością i trwałością .....

 

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano
W dniu 30.07.2018 o 17:21, giemar napisał:

Koledzy myślę że to dwumasa! A jak jedziesz ze stałą prędkością i popuścisz lub dołożysz gazu nie masz szarpnięcia czasem??

Kolego jak puszczę gaz też są odczuwalne drgania Ale najbardziej przy gwałtownym dodawaniu gazu, chyba że te przeguby się posypały co zmieniłem, dzisiaj jadę spr czy Piasta nie ma bicia

Opublikowano
Godzinę temu, gonzalez09 napisał:

Kolego jak puszczę gaz też są odczuwalne drgania Ale najbardziej przy gwałtownym dodawaniu gazu, chyba że te przeguby się posypały co zmieniłem, dzisiaj jadę spr czy Piasta nie ma bicia

No takie objawy najbardziej pasują do przegubów wewnętrznych ...:decayed:

Opublikowano
28 minut temu, piotrsob1 napisał:

No takie objawy najbardziej pasują do przegubów wewnętrznych ...:decayed:

Ale jest to możliwe żeby w ciągu 3 -5 miesięcy się posypały? One mają mieć delikatny luz , czy nie powinny mieć nic luzu, 

Opublikowano

Nowe mają ledwo wyczuwalny, pytanie jakiej firmy założyłeś te przeguby ? 

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, kamil-vag napisał:

Nowe mają ledwo wyczuwalny, pytanie jakiej firmy założyłeś te przeguby ? 

Nie wiem skąd chyba skf wszedłem pod auto i moje nie mają ledwo wyczuwalnych luzow tylko wyczuwalne w miarę, może nie tak jak wcześniej przed wymianą Ale czuć luz, dzisiaj byłem u jakiegoś magika i powiedział że to na 90% dwumasa,  już kur ręce opadaja

Edytowane przez gonzalez09
Opublikowano

Jeszcze dodam że te wibracje są delikatne i na wcisnietym pedale  sprzęgła,  q najbardziej się nasilają powyżej 2000 Tyś obrotów do ok 2600 2700, nie chciałbym wladowac 2500 tysiąc za dwumas jeśli nie jestem pewny że to na pewno to, a tak wg miało by coś wspólnego z chamulcami ? Założyłem 2 komplet nowych tarcz teraz ate  I po jakis 2 Tyś telepie przy chamowaniu

Opublikowano

Jeśli tarcze wibruja po tak krótkim czasie to może rzeczywiście wina leży po stronie piast lub łożysk kół  (?)

Opublikowano
W dniu 13.08.2018 o 21:43, Pawel125R napisał:

Jeśli tarcze wibruja po tak krótkim czasie to może rzeczywiście wina leży po stronie piast lub łożysk kół  (?)

Najgorsze jest to że żaden znachor  tego nie spr, ja też jestem laikiem w temacie, A sprawdzę to jakoś na szybko ? Bo dzisiaj mam wyjazd

Opublikowano

Hmmm pewnie trzebaby zablokować kierownicę, zdjąć koło, tracze żeby piasta była dostępna. Przyłożyć czujnik zegarowy na sztywnym stelażu/mocowaniu lub w ostateczności inny przyrząd podobnego typu do powierzchni piasty. Kręcąc półoś zobaczyć czy na całym okręgu piasty odczyt jest równy

Opublikowano

Panowie dwumasa nowa sachsa, telepanie dalej jest teraz doszło albo dopiero zczailem że na zakrętach czy w jedną czy w druga stronę jak przycisne to dosyć telepie, wydzierac całe półosie do spr ?? Jak jadę ze stała prędkością te drgania także występują tylko że słabiej,

Opublikowano
W dniu 7.08.2018 o 21:43, gonzalez09 napisał:

Nie wiem skąd chyba skf wszedłem pod auto i moje nie mają ledwo wyczuwalnych luzow tylko wyczuwalne w miarę, może nie tak jak wcześniej przed wymianą Ale czuć luz, dzisiaj byłem u jakiegoś magika i powiedział że to na 90% dwumasa,  już kur ręce opadaja

No kur.. faktycznie ręce opadają, jak mechanik mając auto w ręku kur.. zgaduje ... :facepalm:

Niech Ci teraz zwróci za dwumasę i robotę, przecież fachowiec jest i jakąś odpowiedzialność za swoje słowa ponosić powinien :whistling:

Luzy na przegubach mogą być takie , żeby ich nie było można wyczuć ...:naughty:

To że wymieniałeś przegub trzy miechy temu i to na SKF-a o niczym nie świadczy, dzisiaj rynek jest zalany wszelkiej maści podróbami których jakość woła o pomstę do nieba :naughty:

Do sprawdzenia przegubów nie trzeba wcale demontować półosi, wystarczy kanał i dwie sprawne ręce... :whistling:

Opublikowano
2 godziny temu, piotrsob1 napisał:

No kur.. faktycznie ręce opadają, jak mechanik mając auto w ręku kur.. zgaduje ... :facepalm:

Niech Ci teraz zwróci za dwumasę i robotę, przecież fachowiec jest i jakąś odpowiedzialność za swoje słowa ponosić powinien :whistling:

Luzy na przegubach mogą być takie , żeby ich nie było można wyczuć ...:naughty:

To że wymieniałeś przegub trzy miechy temu i to na SKF-a o niczym nie świadczy, dzisiaj rynek jest zalany wszelkiej maści podróbami których jakość woła o pomstę do nieba :naughty:

Do sprawdzenia przegubów nie trzeba wcale demontować półosi, wystarczy kanał i dwie sprawne ręce... :whistling:

Powiedział że dwumas był zmęczony ale jeszcze by chwile pochodził , to mowisz że raczej mało prawdopodobne żeby polos  miała jakiś bicie ?raczej wydzierac przeguby, dzięki za jaka kolwiek radę, 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...