Nargon Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Witam. Auto to A4 B6 1.8T Q 150KM AVJ Mam następujący problem W grudniu oddałem auto na regeneracje turbiny, brała olej, brakowało mocy. Samochód wrócił z regeneracji i zaczął jeździć dużo lepiej, ale i tak miałem wrażenie że nie do końca tak jak powinien. Po odbiorze auta pojeździłem dwa dni i zapalił się Check. Po podpięciu Vaga wywaliło taki oto błąd: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded. Zadzwoniłem więc do firmy od regeneracji turbiny, ale rzecz jasna umywają ręce... Poczytałem tu i tam o tym błędzie i wyszło, że możliwe że przepływka wariuje. Zrobiłem więc logi które wyglądają następująco : http://vaglogi.pl/log-002_033_115_A04zhF6.html Wiem,że przepływka powinna wskazywać ok. 120g/s, a ponieważ tu sporo odbiega o tej wartości postanowiłem zakupić preparat do czyszczenia przepływomierzy i delikatnie ją przeczyściłem, poczekałem aż resztki preparatu odparują i założyłem po czym znów zrobiłem logi: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_KWQhT77.html Jednak za dużo się nie poprawiło. Czy ktoś jest w stanie pomóc mi jakoś w tym temacie i w analizie logów? Z góry dziękuję i pozdrawiam
przem8 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 (edytowane) Sprawdź szczelność dolotu. Jak wszystko szczelne to zmień przepływkę. Regeneracja turbo nie ma z tym nic wspólnego chyba, że przy montażu/demontażu uszkodzili jakieś podciśnienia. Edytowane 14 Stycznia 2018 przez przem8
wrestling1000 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 przepływa pokazała by więcej jakbyś pociągnął do odciny czyli 6800. Nie czyść jej bo tylko uszkodzisz a wydaje mi się ze jest w miarę w porządku. masz za ubogo wiec jest za mało paliwa. filtr pompa paliwa. Sprawdź dla pewności szczelność dolotu. Kiedy wymieniany filtr paliwa, jakie korekty długoterminowe z kanału 32 tak po ok 100km jazdy?
Łukasz13 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Paweł przepływka zaniża, raczej będzie do wymiany, z paliwem po logach wychodzi że jest ok. 1
Nargon Opublikowano 14 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2018 (edytowane) Filtr paliwa zmieniałem niecałe 10 tyś km temu. Pompa paliwa jak coś też była wymieniana jakoś rok temu, bo stara padła. Kanał 32 sprawdzę dziś wieczorem bo będę jechał akurat jakieś 70-80 km. Szczelność niby sprawdzali przy regeneracji i było ok. Ale dla pewności sprawdzę tyle, że z tym to dopiero w sobotę dam radę powalczyć. Możliwe że to jednak przepływka jak napisał Łukasz, bo jak ją wczoraj wyjąłem to w dolocie było trochę oleju, który podejrzewam dostał się tam przez ten zaworek regulacji ciśnienia od odmy (ten taki grzybek podobny do DV-ki). Zastanawiam się też czy nie wypadałoby go wymienić. Edytowane 14 Stycznia 2018 przez Nargon
Nargon Opublikowano 14 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2018 Korekty długoterminowe z kanału 32:Bank 1, sensor 1, idle: -1,5%Bank 1, sensor 1, partial load: 15,6%
Łukasz13 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Wszystko wskazuje na przeplywke jak dolot szczelny.Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka 1
Nargon Opublikowano 3 Lutego 2018 Autor Opublikowano 3 Lutego 2018 Witam, Udało mi się dopiero dziś założyć nówkę przepływkę. Zrobiłem logi i wyszło tak: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_7lsM8T.html Co o tym sądzicie? Wydaje mi się że i przepływka i korekty są w porządku.
Łukasz13 Opublikowano 3 Lutego 2018 Opublikowano 3 Lutego 2018 Jest w normie Wysłane z mojego HT50 przy użyciu Tapatalka 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się